eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jakubowice MurowanePrzebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Żłobku Gminnym Maluszek w miejscowości Kolonia Pliszczyn, w ramach resortowego programu "Aktywne place zabaw" 2025



Ogłoszenie z dnia 2025-10-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Żłobku Gminnym Maluszek w miejscowości Kolonia Pliszczyn, w ramach resortowego programu "Aktywne place zabaw” 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wólka

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jakubowice Murowane 8

1.5.2.) Miejscowość: Jakubowice Murowane

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-258

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 478 17 50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@wolka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wolka.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2d14d6dd-c4dc-4d2f-a794-5b27e2f7b1bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Żłobku Gminnym Maluszek w miejscowości Kolonia Pliszczyn, w ramach resortowego programu "Aktywne place zabaw” 2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2d14d6dd-c4dc-4d2f-a794-5b27e2f7b1bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00477036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00019535/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy Żłobku Gminnym Maluszek w miejscowości Kolonia Pliszczyn, w ramach resortowego programu "Aktywne place zabaw” 2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.20.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 254152,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i doposażenie placu zabaw zlokalizowanego przy żłobku gminnym w miejscowości Kolonia Pliszczyn, w tym dostosowanie placu do norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177.
Poniżej wymienione są główne cechy przedmiotu zamówienia i przybliżone ilości:
- wymiary placu: część północna 8,5mx18m, część południowa 7,5mx10,9m,
- wykonanie nowej nawierzchni bezpiecznej z trawy syntetycznej - 138m2,
- prace konserwacyjne istniejących urządzeń placu zabaw w celu doprowadzenia obiektu do zgodności z wymaganiami serii norm PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177, w tym przestawienie niektórych urządzeń (Warunkiem odbioru robót jest uzyskanie certyfikatu/świadectwa na zgodność placu zabaw z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 1177 od firmy wskazanej przez zamawiającego, pełniącej jednocześnie funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego. Koszty przeprowadzenia badań i uzyskania certyfikatu pokrywa zamawiający).
- wykonanie altany o wymiarach około 3m x 3,2m ,
- utwardzenie kostką brukową miejsca pod altaną i dojścia do altany około 35m2,
- montaż elementów małej architektury: tablicy do rysowania, tablicy regulaminowej, ławek (3szt.), płotka wygradzającego z elementami edukacyjnymi (26m), pergoli (2szt.), tipi (2szt.), drewnianej obudowy studni,
- wykonanie ścieżki sensorycznej,
- wykonanie nasadzeń zieleni w postaci rabat,
- wykonanie ogrodu zmysłów - 4 donice betonowe,
- odtworzenie trawnika 80m2.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268165,83 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268165,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268165,83 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ProGreen Architekci Krajobrazu Dominika Suska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462697193

7.3.3) Ulica: ul. Podzamcze 3/83

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-126

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 268165,83 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.