eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LwówekBudowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz doposażenie przedszkoli na terenie Gminy Lwówek w ramach projektu "Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek" II części



Ogłoszenie z dnia 2025-11-07

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz doposażenie przedszkoli na terenie Gminy Lwówek w ramach projektu „Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek” II części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LWÓWEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258879

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Lwówek

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 61 44 14 024

1.5.8.) Numer faksu: +48 61 44 14 024 - poprosić o włączenie

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lwowek.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lwowek.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych oraz doposażenie przedszkoli na terenie Gminy Lwówek w ramach projektu „Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek” II części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4082d337-54e3-4298-a52d-84e8addd834e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522960

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00036579/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Roboty budowlane - wykonanie podjazdu oraz montaż urządzeń na placach zabaw w ramach projektu pt.: Rozwój przedszkolaków z sześciu przedszkoli w Gminie Lwówek.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

W33Projekt dofinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje ogólne:
1) Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej oraz poczty
elektronicznej , e-mail: przetargi@lwowek.com.pl
2) Wymagania techniczne i organizacyjne sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej opisane zostały w:
- „Regulaminie Internetowej Platformy Zakupowej platformazakupowa.pl Open Nexus Sp. z o. o.” dostępnym pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz
- „Instrukcji dla wykonawców” dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3) W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym złożenie ofert oraz oświadczeń, o których mowa w art. 125 PZ
Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca do zapisu pozostała treść jest dostępna w rozdziale XIV SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016
r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Lwówek, reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Lwówek Piotra Długosza z siedzibą w Urzędzie Miasta i Gminy w Lwówku, ul. Ratuszowa 2, 64-310 Lwówek.
2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Lwówek jest Sekretarz Gminy pan Maciej Piechowiak, nr tel. 61 44 14 024 - centrala, adres email: iod@lwowek.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO
(prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.07.00.2025.ZJ

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 191860,83 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zadanie określone przez Zamawiającego w załączonej do SWZ dokumentacji – STWIORB, polegające na wykonaniu robot budowlanych.

Budowa podjazdu dla osób niepełnosprawnych realizowana będzie w Przedszkolu w Lwówku 64-310 Lwówek, Chmielinko, działka 309/2.

Zgodnie z dołączonymi projektami architektoniczno-budowlanymi, projektami i planami zagospodarowania terenu, planami sytuacyjnymi, STWIORB (załączniki nr 13-17 odpowiednio do części; część I – załącznik nr 13, część II – załączniki od 14-17).

4.2.5.) Wartość części: 60913,08 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 34953000-2 - Rampy wejściowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje zadanie określone przez Zamawiającego w załączonej do SWZ dokumentacji, polegające na wykonaniu dostaw, tj.:
A - Doposażenie Przedszkola w Lwówku
Zadanie realizowane będzie w Przedszkolu w Lwówku 64-310 Lwówek, Lwówek, działka 972/1,972/2.
W ramach inwestycji planowana jest dostawa i montaż:
- zestawu zabawowego,
- auta,
- dwóch huśtawek wagowych 'konik" czteroosobowych,
- zestawu integracyjnego,
- domku.

B - Doposażenie Przedszkola w Pakosławiu
Zadanie realizowane będzie w Przedszkolu w Pakosławiu 64-310 Lwówek, Pakosław, działka 434.
W ramach inwestycji planowana jest dostawa i montaż:
- zestawu zabawowego,
- zestawu sprawnościowego.

C - Doposażenie Przedszkola w Posadowie
Zadanie realizowane będzie w Przedszkolu w Lwówku 64-310 Lwówek, Posadowo, działka 90/2.
W ramach inwestycji planowana jest dostawa i montaż:
- bujaka kogut,
- zestawu zabawowego ze zjeżdżalnią,
- huśtawki podwójnej,
- piaskownicy,
- zjeżdżalni,
- dwóch huśtawek wagowych,
- bujaka podwójnego.

D - Doposażenie Przedszkola „Krystynka” w ZSPiP w Chmielinku
Zadanie realizowane będzie w Przedszkolu w Lwówku 64-310 Lwówek, Chmielinko, działka 309/2.
W ramach inwestycji planowana jest dostawa i montaż:
- karuzeli tarczowej z siedziskiem,
- zestawu integracyjnego,
- bezpiecznej nawierzchni SBR 50x50cm - 60 m2.

Zgodnie z dołączonymi projektami architektoniczno-budowlanymi, projektami i planami zagospodarowania terenu, planami sytuacyjnymi, STWIORB (załączniki nr 13-17 odpowiednio do części; część I – załącznik nr 13, część II – załączniki od 14-17).

4.2.5.) Wartość części: 175075,74 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Aspekt społeczny

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak

4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

8. Wykonawca musi spełnić warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa: Zamawiający określa minimalne warunki w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej następująco.
Zamawiający wymaga aby Wykonawcy spełniając warunek zdolności technicznej wykazali, że:
a) do części I zamówienia Zamawiający wymaga: od wykonawcy przystępującego do postępowania wykazania wykonania w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu utwardzeń nawierzchni betonową kostką brukową stanowiącą budowę bądź przebudowę albo remont lub modernizację utwardzenia nawierzchni zewnętrznych, określenia powyższe są rozumiane przez zamawiającego znaczeniowo jako tożsame, o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) do części II zamówienia Zamawiający wymaga: od wykonawcy przystępującego do postępowania wykazania wykonania w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu urządzeń placu zabaw stanowiących budowę bądź przebudowę lub modernizację placu zabaw - określenia powyższe są rozumiane przez zamawiającego znaczeniowo jako tożsame, o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te wraz z montażem zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone.

Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji powyższych robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, należy wykazać robotę budowlaną, w której Wykonawca bezpośrednio uczestniczył. Wykonawca musi wykazać jedną robotę budowlaną.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą spełniać warunek zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie posiadanego doświadczenie zawodowego oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w sposób wspólny.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe, Zamawiający zażąda od Wykonawcy, którego oferta zostanie najwyżej oceniona.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, wraz z ofertą należy złożyć następujące dokumenty:
1) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, według załącznika nr 2 do SWZ.
2) Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień składania, następujących podmiotowych środków dowodowych potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej, oraz zdolności zawodowej:
a) do części I - wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
- w wykazie należy wykazać co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu utwardzeń nawierzchni
betonową kostką brukową stanowiącą budowę bądź przebudowę albo remont lub modernizację utwardzenia
nawierzchni zewnętrznych, określenia powyższe są rozumiane przez zamawiającego znaczeniowo jako tożsame, o
wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto
- oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
b) b) do części II – wykazu wykonania dostaw z montażem w okresie ostatnich pięciu lat (licząc wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną dostawę polegającą na dostawie i montażu urządzeń placu zabaw stanowiących budowę bądź przebudowę lub modernizację placu zabaw - określenia powyższe są rozumiane przez zamawiającego znaczeniowo jako tożsame, o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto oraz posiadają dokumenty potwierdzające, że dostawy te wraz z montażem zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa i prawidłowo ukończone (wzór wykazu wykonanych robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ).

Z uwagi na organiczną ilość miejsca pozostała treść zapisu jest dostępna w XI rozdziale SWZ

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga w tym postępowaniu złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie według załącznika nr 9 do SWZ, z którego powinno wynikać, które świadczenia w odniesieniu do warunków zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy.
Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiany niniejszej umowy mogą nastąpić w przypadkach wskazanych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także w następujących przypadkach:
1) zmiana terminu wykonania robót w przypadku:
a) wystąpienia zdarzeń losowych,
b) wstrzymania budowy przez właściwy organ, z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
c) wystąpienia siły wyższej, np. pożaru, powodzi, trąby powietrznej, itp;
d) wystąpienie przedłużania się okresu osiągania parametrów technologicznych, nie zawinionego przez Wykonawcę,
e) wystąpienia niekorzystnych warunków pogodowych, uniemożliwiających:
- dochowania wymogów technicznych i technologicznych,
- prowadzenia prac,
f) wystąpienia udokumentowanych przez Wykonawcę, niezawinionych przez niego opóźnień w dostawie materiałów,
g) przedłużenia się okresu uzyskania decyzji, uzgodnień lub zezwoleń z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę,
h) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowaną infrastrukturą podziemną,
i) wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny;
2) sposobu i zakresu wykonania robót w przypadkach:
a) zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
b) wykonania rozwiązań zamiennych w stosunku do projektowanych lub ujętych w programie funkcjonalno-użytkowym, (o ile dotyczy)
c) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia o którym mowa w § 11 ust. 10;
3) podwykonawców;
4) wynagrodzenia w zakresie:
a) stawek podatku od towarów i usług;
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub ubezpieczenie zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2020 r. poz. 1342),
e) cen materiałów związanych z realizacją zamówienia;
5) sposobu rozliczenia umowy;
6) limitów fakturowania w poszczególnych etapach realizacji inwestycji.
2. Zmiana umowy, o której mowa w ust. 1 może zostać dokonana, jeżeli:
1) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 – przyczyny wystąpienia wpływają na niemożność dochowania terminu wykonania robót;
2) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. b, c – jest konieczna z uwagi na:
a) zmianę przepisów powodującą konieczność przyjęcia innych rozwiązań technicznych poszczególnych elementów robót niż przewidzianych w dokumentacji projektowej (STWIORB),
b) wykonanie robót zgodnie z projektem (STWIORB) okaże się niemożliwe z przyczyn technicznych lub rynkowych, bądź też gdy zmiana nie jest istotna.
3) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 3 wystąpienie niezależnych od stron okoliczności, które powodują, że kontynuacja robót przez dotychczasowego podwykonawcę nie jest możliwa lub celowa,
4) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 jeżeli wystąpią okoliczności wskazane w § 9 lub § 10.
5) w przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5, gdy wystąpi zmiana terminu wykonania umowy,

Z uwagi na ograniczoną ilość miejsca do zapisu pozostała treść jest dostępna w załączniku nr. 7 do SWZ - Projektowane postanowienia umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lwowek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-18 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.