eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług w zakresie utrzymania sprawności systemu monitoringu, napraw, konserwacji i oczyszczania urządzeń włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska.



Ogłoszenie z dnia 2025-10-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania sprawności systemu monitoringu, napraw, konserwacji i oczyszczania urządzeń włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umg-ezamawiajacy.gdansk.gda.pl/pn/UMG/demand/211288/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług w zakresie utrzymania sprawności systemu monitoringu, napraw, konserwacji i oczyszczania urządzeń włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbdae567-470a-4a48-8812-2b1789dea9ba

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472448

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023879/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.30 Świadczenie usług informatycznych, sprawność systemu monitoringu, usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz oczyszczania urządzeń włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego GMG

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366096

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia podstawowego na CZĘŚĆ 1 jest świadczenie usług informatycznych, mających utrzymać sprawność miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska, opartego na Bosch Video Management System.
Zakres usług w ramach CZĘŚCI 1 zamówienia został podzielony na dwa „bloki” obejmujące:
A. Usługi sieciowe w ramach funkcjonującego miejskiego systemu monitoringu wizyjnego opartego na Bosch Video Management System;
B. Usługi w zakresie urządzeń serwerowych miejskiego systemu monitoringu wizyjnego opartego na Bosch Video Management System.
Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie udzielać Zamawiającemu konsultacji telefonicznych z zakresu usług informatycznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 149629,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia podstawowego na CZĘŚĆ 2 jest świadczenie usług w zakresie przeglądu i konserwacji oraz utrzymania bieżącej sprawności urządzeń i infrastruktury technicznej miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska, opartego na Bosch Video Management System.
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac fizycznych/materialnych, związanych z funkcjonowaniem urządzeń włączonych do MSMW.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 111868,50 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia podstawowego na CZĘŚĆ 3 jest świadczenie usług w zakresie oczyszczania kloszy kamer obrotowych, stałopozycyjnych, dookólnych i wielosensorowych włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska, oczyszczania szafek ulicznych miejskiego systemu monitoringu wizyjnego oraz oczyszczania postumentów i kapsuł urządzeń AED (defibrylatorów) zainstalowanych w przestrzeni publicznej Gminy Miasta Gdańska.”
Zakres usług w ramach zamówienia podstawowego dla CZĘŚCI 3 obejmuje:
A. USŁUGĘ I: Oczyszczanie kloszy kamer będzie wykonywane wg harmonogramu tzw. „mycia planowe” oraz w ramach doraźnych, pojedynczych zleceń tzw. „mycia doraźne”
B. USŁUGĘ II: Oczyszczanie szafek ulicznych miejskiego systemu monitoringu wizyjnego
C. USŁUGĘ III: Oczyszczanie postumentów i kapsuł urządzeń AED

4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo

72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego

4.5.5.) Wartość części: 85814,64 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116407,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116407,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116407,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPRINT S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390204115

7.3.3) Ulica: Jagiellończyka 26

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-062

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116407,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92496,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243414,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92496,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKSO-TECH Piotr Szota

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833225872

7.3.3) Ulica: Raduńska 36/22

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-021

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92496,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena jedynej oferty złożonej w CZĘŚCI 3 zamówienia opiewa na kwotę 123 802,65 zł brutto. Natomiast Zamawiający na sfinansowanie tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 85 814,64 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny oferty. Tym samym, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp CZĘŚĆ 3 zamówienia podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123805,65 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123805,65 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.