Ogłoszenie z dnia 2025-10-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00366096/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-07
- 2025/BZP 00377617/01 - Modyfikacja z dnia 2025-08-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie utrzymania sprawności systemu monitoringu, napraw, konserwacji i oczyszczania urządzeń włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdańska
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Gdańsku - Biuro Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000598463
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 8/12
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.moscicka@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://umg-ezamawiajacy.gdansk.gda.pl/pn/UMG/demand/211288/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie utrzymania sprawności systemu monitoringu, napraw, konserwacji i oczyszczania urządzeń włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbdae567-470a-4a48-8812-2b1789dea9ba
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00472448
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00023879/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.30 Świadczenie usług informatycznych, sprawność systemu monitoringu, usługi w zakresie napraw, konserwacji oraz oczyszczania urządzeń włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego GMG
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00366096
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.17.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia podstawowego na CZĘŚĆ 1 jest świadczenie usług informatycznych, mających utrzymać sprawność miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska, opartego na Bosch Video Management System.Zakres usług w ramach CZĘŚCI 1 zamówienia został podzielony na dwa „bloki” obejmujące:
A. Usługi sieciowe w ramach funkcjonującego miejskiego systemu monitoringu wizyjnego opartego na Bosch Video Management System;
B. Usługi w zakresie urządzeń serwerowych miejskiego systemu monitoringu wizyjnego opartego na Bosch Video Management System.
Przez cały okres realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie udzielać Zamawiającemu konsultacji telefonicznych z zakresu usług informatycznych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 149629,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia podstawowego na CZĘŚĆ 2 jest świadczenie usług w zakresie przeglądu i konserwacji oraz utrzymania bieżącej sprawności urządzeń i infrastruktury technicznej miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska, opartego na Bosch Video Management System.Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie prac fizycznych/materialnych, związanych z funkcjonowaniem urządzeń włączonych do MSMW.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 111868,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia podstawowego na CZĘŚĆ 3 jest świadczenie usług w zakresie oczyszczania kloszy kamer obrotowych, stałopozycyjnych, dookólnych i wielosensorowych włączonych do miejskiego systemu monitoringu wizyjnego Gminy Miasta Gdańska, oczyszczania szafek ulicznych miejskiego systemu monitoringu wizyjnego oraz oczyszczania postumentów i kapsuł urządzeń AED (defibrylatorów) zainstalowanych w przestrzeni publicznej Gminy Miasta Gdańska.”Zakres usług w ramach zamówienia podstawowego dla CZĘŚCI 3 obejmuje:
A. USŁUGĘ I: Oczyszczanie kloszy kamer będzie wykonywane wg harmonogramu tzw. „mycia planowe” oraz w ramach doraźnych, pojedynczych zleceń tzw. „mycia doraźne”
B. USŁUGĘ II: Oczyszczanie szafek ulicznych miejskiego systemu monitoringu wizyjnego
C. USŁUGĘ III: Oczyszczanie postumentów i kapsuł urządzeń AED
4.5.3.) Główny kod CPV: 50332000-1 - Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50343000-1 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń wideo
72250000-2 - Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów
50333000-8 - Usługi w zakresie konserwacji radiowego sprzętu komunikacyjnego
4.5.5.) Wartość części: 85814,64 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 116407,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 116407,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 116407,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPRINT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7390204115
7.3.3) Ulica: Jagiellończyka 26
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-062
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 116407,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92496,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243414,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92496,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKSO-TECH Piotr Szota
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5833225872
7.3.3) Ulica: Raduńska 36/22
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-021
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92496,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena jedynej oferty złożonej w CZĘŚCI 3 zamówienia opiewa na kwotę 123 802,65 zł brutto. Natomiast Zamawiający na sfinansowanie tej części zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 85 814,64 zł brutto i nie może jej zwiększyć do ceny oferty. Tym samym, zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp CZĘŚĆ 3 zamówienia podlega unieważnieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 123805,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123805,65 PLN
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa sprzętu gimnastycznego do Sali gimnastycznej nr III w AWFiS Gdańsk wraz z montażem oraz zapewnieniem kompleksowej obsługi serwisowej.
- Dostawa wyrobów medycznych stosowanych w chirurgii klatki piersiowej oraz kolców typu spike do butelek dla UCK.
- Dostawa fantomu miednicy żeńskiej, trenażera do badania per rectum, wirówki i zamrażarek niskotemperaturowych w 5 pakietach.
- Dostawa elektronicznych kart podarunkowych przedpłaconych dla pracowników Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdańsku - znak sprawy Adm 13/2025
- Dostawa energii elektrycznej
- "Budowa boiska wielofunkcyjnego na Ujeścisku" w ramach zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2024 - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie wsparcia technicznego dla posiadanego przez ZER MSWiA systemu backupowego
- Usługa wdrożenia i utrzymania systemu centralnego wydruku w Urzędzie Lotnictwa Cywilnego
- Usługi administrowania systemem teleinformatycznym Zamawiającego oraz usługi lokalnego wsparcia technicznego w roku 2026
- Dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania komputerowego oraz wsparcia technicznego dla urządzeń informatycznych.
- Dostawa urządzeń serwerowych wykorzystywanych do wykonywania kopii bezpieczeństwa
- Serwis i optymalizacja systemu szpitalnego na potrzeby zwiększenia poziomu cyberbezpieczeństwa w Brzeskim Centrum Medycznym, służąca przyspieszeniu procesów transformacji cyfrowej ochrony zdrowia
więcej: Usługi w zakresie konserwacji infrastruktury telekomunikacyjnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.