Ogłoszenie z dnia 2025-12-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa cewników typu IVUS wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla UCK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dębinki 7
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-952
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585844880
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mkosicka@uck.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa cewników typu IVUS wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla UCK
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-221c8d2b-a8d0-499e-8d3e-d17be8f5b1d7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00580175
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/UCK-GDANSK/demand/252409/notice/public/details3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl/pn/UCK-GDANSK/demand/252409/notice/public/details
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie o udzielnie zamówienia prowadzi się pisemnie.
2. Postępowanie jest prowadzone w języku polskim.
3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, w tym oświadczenia składanego na formularzu jednolitego europejskiego dokumentu zamówienia, sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej zapewnionych przez system zapewniający obsługę procesu udzielania zamówień publicznych za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej, zwany dalej Platformą lub Systemem.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. W związku z dopuszczeniem Wykonawcy do informacji chronionych przez UCK, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania obowiązującej w UCK „Polityki Bezpieczeństwa Informacji”, zawierającej podstawowe zasady ochrony tych danych (dokument dostępny na stronie głównej UCK: www.uck.gda.pl).
2. Zamawiający i Wykonawca będą przez cały czas wypełniać swoje zobowiązania wynikające ze wszystkich obowiązujących ich przepisów o ochronie danych osobowych w związku z wykonywaniem zobowiązań określonych w niniejszej Umowie, w szczególności Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej „RODO”).
3. Każda ze Stron zobowiązują się do realizacji w imieniu drugiej Stron obowiązku informacyjnego zgodnie z postanowieniami art. 14 RODO wobec osób, które zostały delegowane do realizacji niniejszej umowy, poprzez udostępnienie tych osobom klauzul informacyjnych dostępnych:
1) w przypadku Zamawiającego – pod adresem www.uck.gda.pl;
2) w przypadku Wykonawcy – pod adresem [...];
– niezwłocznie po zawarciu niniejszej umowy, a jeśli w toku wykonywania umowy grono tych osób zostanie rozszerzone – niezwłocznie po włączeniu danej osoby do grona swoich przedstawicieli.
4. Mając na względzie, że w toku realizacji umowy Wykonawca przetwarzał będzie dane osobowe na zlecenie Zamawiającego, Strony zawrą umowę o powierzeniu przetwarzania danych osobowych zgodnie z wzorem określonym w załączniku nr 6 do umowy.
5. Wykonawca zobowiązuje się do dołożenia należytej staranności w realizacji postanowień umowy oraz rzetelności i bezstronności w prowadzeniu działalności na rzecz Zamawiającego.
6. Wykonawca zobowiązuje się do ściśle poufnego traktowania wszystkich informacji na temat Zamawiającego, a udostępnionych jego pracownikom oraz osobom zaangażowanym w realizację umowy. Wykonawca będzie wykorzystywał te informacje jedynie w celu prawidłowej realizacji umowy z zachowaniem zasad bezpieczeństwa informacji zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. W przypadku zmian, dotyczących wymagań określonych w przepisach branżowych Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, którego takie zmiany dotyczą, o treści wprowadzanych zmian w realizacji umowy oraz konsekwencji wynikających z nich dla Zamawiającego.
8. W przypadku konieczności zmiany umowy z uwagi na zmiany wprowadzone w realizacji zadań i czynności związanych z dobrą praktyką określoną w procedurze wykonawczej (tzw. technologii wykonania), a wynikającą z zaktualizowanych przepisów, norm lub narzuconych wymagań przez organ nadzorujących daną działalność, strony zobowiązują się do wyrażenia zgody na takie zmiany, po wzajemnym zawiadomieniu z potwierdzeniem przyjęcia danych informacji.
9. Zamawiający ma prawo do prowadzenia działań oceniających działalność prowadzoną przez Wykonawcę w zakresie niezbędnym wynikającym z zapewnienia odpowiedniej jakości świadczonych usług i/lub dostaw towarów /materiałów zgodnie z obowiązującymi wymaganiami branżowymi obowiązującego prawa.
10. Jeżeli zostaną zmienione wymagania dotyczące wyrobów i usług, to Wykonawca powinien zapewnić, aby odpowiednie udokumentowane informacje zostały zmienione oraz aby odpowiednie osoby były świadome zmienionych wymagań.
11. Zamawiający ma prawo do prowadzenia działań związanych z wykonywaniem ocen, audytów, kontroli sposobu realizacji umowy przez Wykonawcę w tym w zakresie wynikającym z wymagań obowiązujących przepisów prawnych oraz wymagań norm systemów wdrożonych w działalności UCK, po poinformowaniu Wykonawcy przynajmniej z jednodniowym wyprzedzeniem, o konieczności wykonania takich działań.
12. Wykonawca podda się działaniom wynikającym ze sprawowanego na Zamawiającym nadzoru przez organa władzy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi i uzasadnionym interesem dla prowadzonej działalności przez UCK.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 357/TP/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa cewników typu IVUS wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla UCK
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. Dostawa cewników typu IVUS (kompatybilnych z aparatem do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej – 1 sztuka zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 4 do SWZ), w ilości i wymaganiach określonych w Załączniku nr 3 do SWZ.
b. Dzierżawa aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej – 1 sztuka, zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 4 do SWZ (kompatybilnego z cewnikami typu IVUS opisanymi w Załączniku nr 3 do SWZ).
4.2.6.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
33123000-8 - Urządzenia do diagnostyki sercowo-naczyniowej
33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
zgodnie z zapisami w załączniku nr 6a do SWZ4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 90
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
A) Karty katalogowe i/lub prospekty z wyszczególnieniem numerów REF a także dane techniczne zgodnie z wymogami - dotyczy asortymentu zaoferowanego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ; B) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), certyfikat CE (zgodny z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745) lub certyfikat CE wraz z dokumentami potwierdzającymi okres przejściowy o którym mowa w art. 120 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r., - jeśli dotyczy - dotyczy asortymentu zaoferowanego w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz sprzętu zaoferowanego w formularzu parametrów technicznych, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ; C) Instrukcję obsługi lub kartę katalogową lub inne materiały Producenta (w przypadku braku potwierdzenia poszczególnych wymagań technicznych w karcie katalogowej/instrukcji obsługi/innych materiałach Producenta Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełnienia tych parametrów stosowne oświadczenie Producenta) potwierdzające spełnienie parametrów technicznych wymienionych poniżej: część I punkty 2 – 15 - formularza wymagań technicznych stanowiący - Załącznik nr 4 do SWZ;5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
A) Karty katalogowe i/lub prospekty z wyszczególnieniem numerów REF a także dane techniczne zgodnie z wymogami - dotyczy asortymentu zaoferowanego w formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ;B) Deklaracja zgodności (zgodna z załącznikiem nr 4 MDR 2017/745), certyfikat CE (zgodny z załącznikiem nr 12 MDR 2017/745) lub certyfikat CE wraz z dokumentami potwierdzającymi okres przejściowy o którym mowa w art. 120 ust. 2 i 3 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 2017/745 z dnia 5 kwietnia 2017 r., - jeśli dotyczy - dotyczy asortymentu zaoferowanego w formularzu asortymentowo - cenowym, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ oraz sprzętu zaoferowanego w formularzu parametrów technicznych, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ;
C) Instrukcję obsługi lub kartę katalogową lub inne materiały Producenta
(w przypadku braku potwierdzenia poszczególnych wymagań technicznych w karcie katalogowej/instrukcji obsługi/innych materiałach Producenta Zamawiający dopuszcza na potwierdzenie spełnienia tych parametrów stosowne oświadczenie Producenta) potwierdzające spełnienie parametrów technicznych wymienionych poniżej:
część I punkty 2 – 15 - formularza wymagań technicznych stanowiący - Załącznik nr 4 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami w załącznikach nr 6a i 6b do SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-17 09:30
8.2.) Miejsce składania ofert: https://uck-gdansk.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-17 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-15
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy zgodnie z Załącznikiem nr 6a i 6b. 2. Wszelkie nieuregulowane w niniejszym SWZ czynności, uprawnienia, obowiązki Wykonawców i Zamawiającego, których ustawa nie nakazała zawierać Zamawiającemu w SWZ, a które mogą przyczynić się do właściwego przebiegu postępowania, reguluje ustawa PZP. 3. Zamawiający przewiduje dokonanie zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 454 ustawy PZP.INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Zakup testów do diagnostyki serologicznej wybranych zakażeń wraz z dzierżawą automatycznego analizatora serologicznego dla UCK.
- "Zaprojektowanie i wykonanie budowli do tymczasowego przechowania odpadów niebezpiecznych"
- Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem (...) uzgodnień i pozwoleń oraz świadczeniem usługi nadzoru autorskiego drogi pożarowej (...) bud. Collegium Biomedicum GUMed
- Dostawa cewników typu IVUS wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla UCK
- Dostawa elektromiografu i drukarki 3D w 2 pakietach
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego, wyposażenia w ramach projektu - Dostępne, integrujące i wspierające rozwój uczniów szkoły w gminie Jerzmanowice-Przeginia"
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
- Zakup ultrasonografu - elementu infrastruktury rezerwowej w Zespole Szpitali Powiatu Gliwickiego sp. z o.o. w ramach programu "Program Ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026"
- Zakup zestawów ratownictwa medycznego
- Dostawa cewników typu IVUS wraz z dzierżawą aparatu do ultrasonografii wewnątrznaczyniowej dla UCK
- Dostawa sprzętu medycznego dla Pracowni Endoskopowej - Myjnia endoskopowa podwójna
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





