Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00396521/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W BIAŁEJ PODLASKIEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320905
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Prosta 33
1.5.2.) Miejscowość: Biała Podlaska
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-500
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 83 344 75 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_biala_podlaska@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2ec88a7f-522b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ec88a7f-522b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00455537
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-10-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00526241/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do Zakładu Karnego w Białej Podlaskiej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00396521
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.17.2023.PN
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 124808,26
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Blok drobiowy lub równoważny 180 kg zamówienie podstawowe + 50 kg w ramach opcji, CPV 15131135-0,2) Kiełbasa mortadela lub równoważny 700 kg w ramach zamówienia podstawowego + 300 kg w ramach opcji, CPV 15131130-5,
3) Kiełbasa parówkowa lub równoważny 300 kg w ramach zamówienia podstawowego + 100 kg w ramach opcji, CPV 15131130-5,
4) Kiełbasa z piersi kurczaka lub równoważny 70 kg w ramach zamówienia podstawowego + 30 kg w ramach opcji, CPV 15131135-0,
5) Kiełbasa zwyczajna lub równoważny 300 kg w ramach zamówienia podstawowego + 100 w ramach opcji, CPV 15131130-5,
6) Kości schabowe 200 kg w ramach zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach opcji, CPV 15113000-3,
7) Łopatka wieprzowa b/k mrożona 120 kg w ramach zamówienia podstawowego + 30 kg w ramach opcji, CPV 15113000-3,
8) Mielonka drobiowa lub równoważny 180 kg w ramach zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach opcji, CPV 15131135-0,
9) Mortadela drobiowa lub równoważny 600 kg w ramach zamówienia podstawowego + 100 kg w ramach opcji, CPV 15131135-0,
10 Parówki drobiowe cienkie 600 kg w ramach zamówienia podstawowego + 100 w ramach opcji, CPV 15131135-0,
11 Parówki wieprzowe cienkie 350 kg w ramach zamówienia podstawowego + 70 kg w ramach opcji, CPV 15131130-5,
12 Parówkowa drobiowa lub równoważny 180 kg w ramach zamówienia podstawowego + 30 kg w ramach opcji, CPV 15131135-0,
13 Pasztetowa 700 kg w ramach zamówienia podstawowego + 100 kg w ramach opcji, CPV 15131130-5,
14 Podgardle wieprzowe (ze skórą lub bez skóry) 180 kg w ramach zamówienia podstawowego + 40 kg w ramach opcji, 15113000-3,
15 Salceson drobiowy lub równoważny 400 kg w ramach zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach opcji, CPV 15131135-0,
16 Salceson wieprzowy lub równoważny 350 kg w ramach zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach opcji, CPV 15131130-5,
17 Schab wieprzowy b/k 80 kg w ramach zamówienia podstawowego + 40 kg w ramach opcji, CPV 15113000-3,
18 Serdelki drobiowe lub równoważny 100 kg w ramach zamówienia podstawowego + 20 kg w ramach opcji, CPV 15131135-0,
19 Słonina surowa wieprzowa 450 kg w ramach zamówienia podstawowego + 70 kg w ramach opcji, CPV 15113000-3,
20 Wątroba wieprzowa 380 kg w ramach zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach opcji, CPV 15114000-0,
21 Wieprzowina kl. II b/k 280 kg w ramach zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach opcji, CPV 15113000-3,
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15114000-0 - Podroby
15131130-5 - Wędliny
15131135-0 - Wędliny drobiowe
4.5.5.) Wartość części: 102151,16 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Ćwiartka z kurczaka (udko) 1500 kg w ramach zamówienia podstawowego + 300 kg w ramach opcji CPV 15112130-6,2) Filet z piersi z kurczaka 0 kg w ramach zamówienia podstawowego + 50 kg w ramach opcji, CPV15112130-6,
3) Serca kurze 280 kg w ramach zamówienia podstawowego + 40 kg w ramach opcji, CPV15114000-0,
4) Wątróbki kurze 650 kg w ramach zamówienia podstawowego + 80 kg w ramach opcji, CPV 15114000-0.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15114000-0 - Podroby
15112300-9 - Wątróbki drobiowe
15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 22657,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 101894 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123807,7 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 101894 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Przetwórstwa Mięsnego Nowakowski Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7681838528
7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa
7.3.5) Kod pocztowy: 26-332
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO NOWAKOWSKI SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 101894 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-03 do 2024-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19140,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27285 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19140,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUBLIMAR Lucjan Staniszewski Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122306086
7.3.3) Ulica: Związkowa 10
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-148
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PUBLIMAR LUCJAN STANISZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PUBLIMAR LUCJAN STANISZEWSKI SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-03
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19140,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-03 do 2024-03-31INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa samochodu służbowego
- Świadczenie kompleksowych usług polegających na zarządzaniu i administrowaniu Targowiskiem Miejskim zwanym "Babski Rynek" położonym w Białej Podlaskiej.
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na "Budowę Domu Studenta nr 3 z częścią dydaktyczną"
- PRZEBUDOWA BUDYNKU BURSY SZKOLNEJ W ZWIĄZKU Z DOSTOSOWANIEM DO OBOWIĄZUJĄCYCH WYMOGÓW P.POŻ. - ETAP IV
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1114L Sławacinek Nowy -Porosiuki - Sokule - Dołha - Sitno - Wysokie odc. Puchacze -Wysokie
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- "Zakup wody i artykułów spożywczych"
- Dostawa mięsa drobiowego
- Dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie - mięso, wędliny.
- ZAKUP I DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.