eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi HrubieszówZakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie



Ogłoszenie z dnia 2025-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ
PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950288971

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Krucza 20

1.5.2.) Miejscowość: Hrubieszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-500

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.7.) Numer telefonu: 845353811

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pgkimhrubieszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pgkimhrubieszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fe6e3c31-04f7-473e-be16-24eefae7b508

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) dla potrzeb Stacji AUTOGAZ
PGKiM Sp. z o.o. z siedzibą w Hrubieszowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe6e3c31-04f7-473e-be16-24eefae7b508

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00451208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00397672

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PGKiM/ZP/01/08/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 430397,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem umowy jest Zakup i sukcesywna dostawa gazu płynnego (LPG) o kodach CN: 2711 12, 2711 19 00 dla potrzeb Stacji AUTOGAZ PGKiM Sp. z o. o. z siedzibą w Hrubieszowie.
2. Gaz będący przedmiotem zamówienia musi spełniać wszystkie parametry jakościowe określone obowiązującymi w Polsce na dany dzień dostawy normami i przepisami prawnymi, tj. w szczególności:
1) Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o systemie monitorowania i kontrolowania jakości paliw (Dz.U. z 2024 r., poz. 1209 z późn. zm.);
2) Rozporządzeniem Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 28 maja 2021 r. w sprawie wymagań jakościowych dla gazu skroplonego (LPG) (Dz.U. z 2024 r., poz. 744 z późn.zm.);
3) Rozporządzeniem Ministra Aktywów Państwowych z dnia 27 listopada 2019 r. w sprawie szczegółowego wykazu paliw ciekłych, których wytwarzanie, magazynowanie lub przeładunek, przesyłanie lub dystrybucja, obrót, w tym obrót z zagranicą, wymaga koncesji oraz których przywóz wymaga wpisu do rejestru podmiotów przywożących (Dz.U. 2021, poz. 2336 z późn. zm);
4) Normą PN-EN 589:2019-04 Paliwa do pojazdów samochodowych – LPG – wymagania i metody badań;
5) Innymi - nowelizowanymi w trakcie dostaw normami i przepisami określającymi wymagania jakościowe i prawne.
3. Szacunkowy wolumen Przedmiotu zamówienia – 190 000 dm3. Rzeczywisty wolumen zamówienia może ulec zmianie odpowiednio do potrzeb Zamawiającego, jednakże nie będzie mniejszy niż 50% szacowanego wolumenu zamówienia.
4. Zamawiający przewiduje skorzystanie z prawa opcji w trakcie realizacji zamówienia polegającego na zwiększeniu lub zmniejszeniu łącznego wolumenu Przedmiotu zamówienia o ± 20% względem wolumenu podstawowego określonego w ust. 3.
5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przed zawarciem umowy ubezpieczył się od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (deliktowe i kontraktowe) na kwotę min. 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) na cały okres realizacji Umowy.
6. Dostawy:
1) Miejscem dostawy Przedmiotu zamówienia jest Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. Krucza 20, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, powiat hrubieszowski.
2) Przedmiot zamówienia realizowany będzie sukcesywnie, stosownie do potrzeb Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
3) Każda jednorazowa dostawa Przedmiotu umowy będzie mieściła się w przedziale od 3 000 dm3 do 7 000 dm3, w zależności od bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego.
4) Dostawy Przedmiotu umowy odbywać się będą na koszt, ryzyko i transportem Wykonawcy.
5) Realizacja każdej dostawy będzie odbywać się w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych liczonych od dnia następnego po dniu złożenia zamówienia.
6) Ilość dostarczonego Zamawiającemu gazu LPG każdorazowo potwierdzana będzie przez Wykonawcę w postaci dokumentu WZ oraz wydruku z licznika autocysterny, którą dostarczono paliwo, zawierającym informacje o ilości i temperaturze dostarczonego paliwa. Licznik autocysterny każdorazowo musi posiadać ważną cechą legalizacyjną.
7) Przy każdorazowej dostawie Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo jakości -orzeczenie laboratoryjne wydane przez uprawnione laboratorium (zewnętrzne lub własne Wykonawcy) zawierające następujące informacje: nazwa i adres Wykonawcy, datę wystawienia, nazwę wyrobu, datę załadunku, środek transportu, terminal z którego odbył się załadunek, podstawę kwalifikacji (normy jakościowe, którym odpowiada paliwo), parametry jakościowe tj. w szczególności liczbę oktanową (MON), całkowitą zawartość dienów, zawartość siarkowodorów, zawartość siarki, działanie korodujące na płytce miedzianej, wartość opałowa, zawartość wody, zapach, gęstość, względna zawartość oleju mineralnego, prężność par, temperatura w której względna prężność par jest mniejsza niż 150 kPa, podpis wystawcy deklaracji, inne, na potwierdzenie jego zgodności z przepisami wskazanymi w ust. 3 niniejszego paragrafu oraz datę badania.
8) Wykonawca zobowiązany jest do przekazywania Zamawiającemu numeru SENT, pod którym zostało zarejestrowane zgłoszenie przewozu paliwa wraz z kluczem odbiorcy.
4. Zasady rozliczeń dostaw:
4.1. Zamawiający będzie rozliczał się z Wykonawcą na podstawie faktur VAT wystawionych za faktycznie dostarczony przedmiot zamówienia uwzględniających ilość danej partii dostarczonego gazu LPG, ceny hurtowej netto zł/dm3 dla województwa lubelskiego publikowanych w ogólnodostępnym portalu internetowym https://www.orlen.pl/pl/dla-biznesu/hurtowe-ceny-paliw z dnia złożenia zamówienia oraz rabatu „R” podanego przez Wykonawcę w ofercie, niezmiennego w całym okresie obowiązywania umowy, również dla zamówień realizowanych w ramach opcji.
4.2. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą prowadzone będą w złotych polskich (PLN).
4.3. Rozliczenia finansowe za dostarczony Zamawiającemu gaz LPG regulowane będą w terminie 21 dni, liczonych od dnia doręczenia prawidłowo wystawionej faktury.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia musi odbywać się zgodnie z obowiązującymi normami dotyczącymi warunków technicznych i ppoż.
6. W przypadku stwierdzenia przez zewnętrzne organy kontroli takie jak: Wojewódzki Inspektorat Instalacji Handlowej, Urząd Celny, itp. nieprawidłowości polegającej na dostawie złej jakości paliwa odbiegającej od wartości normatywnych i wykazaniu, że paliwo pochodzi z dostawy od Wykonawcy, Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo dochodzenia odszkodowania z tytułu strat poniesionych złą jakością paliwa.
7. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie lub norma, aprobaty specyfikacje techniczne i systemy odniesienia – należy przyjąć, że Zamawiający podał przedmiot zamówienia dopuszczając rozwiązania równoważne, przy czym Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09100000-0 - Paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 407222,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 421594,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 407222,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MARIAN JANISZEK I WSPÓLNICY MAR-ROM SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 670502760

7.3.3) Ulica: Dobrut 18

7.3.4) Miejscowość: Dobrut

7.3.5) Kod pocztowy: 26-505

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430397,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.