eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZakup paliwa do wszystkich pojazdów służbowych , maszyn , ciągników i urządzeń w ramach postepowania na rok 2026 i 2027



Ogłoszenie z dnia 2025-12-05

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup paliwa do wszystkich pojazdów służbowych , maszyn , ciągników i urządzeń w ramach postepowania na rok 2026 i 2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: TATRZAŃSKI PARK NARODOWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 122456180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kuźnice 1

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@tpn.pl i lgasienica@tpn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tpn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup paliwa do wszystkich pojazdów służbowych , maszyn , ciągników i urządzeń w ramach postepowania na rok 2026 i 2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c447c027-ad1a-4c73-8929-0391411714a3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00579893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00086056/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.23 Zakup paliwa do wszystkich pojazdów służbowych , maszyn , ciągników i urządzeń w ramach postepowania na rok 2026 i 2027

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c447c027-ad1a-4c73-8929-0391411714a3

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c447c027-ad1a-4c73-8929-0391411714a3

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Opisano w dziale VIII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w SWZ i załącznikach

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w SWZ i załącznikach

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/56/2026

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2. Dokładny opis przedmiotu zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla Tatrzańskiego Parku Narodowego w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych.
2.2. Zamówienie obejmuje zakup paliwa silnikowego - benzyny bezołowiowej 95 i 98 oktanowej oraz oleju napędowego. Zamawiający posiada park pojazdów, który składa się z samochodów, skuterów śnieżnych, pojazdów czterokołowych, ciągników rolniczych, oraz innych urządzeń spalinowych (kosiarki, wykaszarki itp) do których zakup do kanistrów dokonywać będą osoby upoważnione przez Zamawiającego.
2.3. Zakup paliwa dokonywany będzie w formie bezgotówkowej za pomocą kart flotowych, które muszą być zabezpieczone kodem PIN.
2.4. Karta flotowa będzie służyła tylko i wyłącznie do zakupu paliw.
2.5. Średnie roczne zapotrzebowanie na paliwo dla pojazdów, ustalone na podstawie danych z okresu poprzedzającego zamówienie wynosi około 40 tysięcy litrów w następującym asortymencie:
2.5.1. etyliny bezołowiowej - 10 000 litrów;
2.5.2. oleju napędowego - 28 000 litrów.
2.6. Miejscem odbioru paliw (tankowania) dla samochodów poruszających się po terenie TPN oraz innych urządzeń spalinowych (do kanistra) będzie stacja paliw wskazana przez Wykonawcę w ofercie, oraz stacje na terytorium RP dla samochodów służbowych (delegacje), po okazaniu przez osobę tankującą karty flotowej wydanej przez Wykonawcę dla TPN,
2.7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od realizacji części dostawy w każdej z pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być zmniejszony do 50% wartości zamówienia, odpowiednio do realnych potrzeb Zamawiającego. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń finansowych z tego tytułu.
2.8. Wykonawca zapewni wytypowanym przedstawicielom Zamawiającego wirtualne narzędzie poprzez sieć internetu umożliwiające na bieżąco monitoring transakcji zawartych przy pomocy kart flotowych. Informacje dostępne tą drogą powinny zawierać przynajmniej: datę, godzinę i miejsce tankowania, rodzaj paliwa oraz ilość litrów i kwotę transakcji w podziale na poszczególne pojazdy. Informacje te powinny być przechowywane z zachowaniem wszelkich zasad ochrony danych w sieci internetu.
2.9. Wykonawca zapewni paliwa silnikowe - benzyny bezołowiowe 95 i 98 oktanowe oraz olej napędowy, spełniające kryteria określone w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2023 r. Poz. 1018 w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych.
2.10. Pozostałe szczegóły dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały zawarte w załączniku nr 2 do SWZ (wzór umowy)

4. Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.

5. Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: nie dotyczy.

6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
6.1. Zamawiający wskazuje następujące powody niedokonania podziału zamówienia na części:
6.1.1. ZAMAWIAJĄCY nie dokonał podziału zamówienia na części, z uwagi na fakt, że im większe jest łączne zapotrzebowanie na paliwo tym można otrzymać korzystniejszą ofertę od WYKONAWCÓW. Zamawiającemu zależy, żeby tankowanie odbywało się w jednym punkcie.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

09132000-3 - Benzyna

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2027-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Stały upust

4.3.6.) Waga: 40,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Odległość stacji benzynowej od siedziby Zamawiającego

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Opisano w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Opisano w § 9 wzoru umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-15 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pomocą Platformy e-Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-15 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.