Ogłoszenie z dnia 2025-10-01
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00390735/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-08-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych – w kursie „Mediacje i negocjacje w zawodach pomocowych" według 3 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003871913
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kanonicza 25
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-002
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@upjp2.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://upjp2.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://bip.upjp2.edu.pl/zamowienia-publiczne1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie Wykonawcy w zakresie realizacji usług szkoleniowych – w kursie „Mediacje i negocjacje w zawodach pomocowych" według 3 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0cda7499-d932-430d-9e53-eedda339607f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00450715
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-10-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Wsparcie kadr systemu pomocy społecznej – szkolenia i kursy zawodowe” współfinasowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus, Program Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego. Umowa Nr FERS 01.05-IP.08-0518/23-002.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00390735
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.237.25 - 19
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 51750 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot części nr 1 obejmuje przeprowadzeniu szkoleń w tematyce „Podstawy prawne prowadzenia mediacji cywilnych i rodzinnych ” – szkolenie realizowane będzie dla pracowników kadr systemu pomocy społecznej w wymiarze 10 godzin (h) zajęć dydaktycznych w formie wykładów 5h dydaktycznych, w formie ćwiczeń 5h dydaktycznych dla 3 grup łącznie 30 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot części nr 2 obejmuje przeprowadzenie szkoleń w tematyce „Komunikacja w mediacji” - szkolenie realizowane będzie dla pracowników kadr systemu pomocy społecznej w wymiarze 10 godzin (h) zajęć dydaktycznych w formie wykładów 5 h dydaktycznych, w formie ćwiczeń 5h dydaktycznych dla 3 grup łącznie 30 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot części nr 3 obejmuje przeprowadzenie szkoleń w tematyce „Budowanie współpracy rodzicielskiej i ochrona dziecka w sytuacji konfliktów” szkolenie realizowane będzie dla pracowników kadr systemu pomocy społecznej w wymiarze 10 godzin (h) zajęć dydaktycznych w formie wykładów 5h dydaktycznych, w formie ćwiczeń 5h dydaktycznych dla 3 grup łącznie 30 godzin4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 9000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mateusz Pękala
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13160 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Dybowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1111111111
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Dybowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 111111111
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Produkcja 18 filmów do multimedialnego suplementu do podręczników szkolnych dotyczącego nauki o materiałach oraz 10 podcastów i 15 videocastów
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przepr kursu dla uczniów z zakresu "Nowoczesne metody lutowania, diagnozowania i napraw pakietów elekronicznych ..." w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 w Katowicach"
- Szkolenia z zakresu cyberbezpieczeństwa dla Starostwa Powiatowego w Gnieźnie i jednostek podległych w ramach projektu "Cyberbezpieczne Starostwo Powiatowe w Gnieźnie i jednostki podległe" Etap V
- Przeprowadzenie działań edukacyjnych na terenie miasta Ciechanów w ramach projektu "Mazowsze bez smogu
- Zwiększenie odporności społecznej
- "Przeprowadzenie szkoleń/kursów dla nauczycieli zatrudnionych w placówkach oświatowych prowadzonych przez Gminę Chocianów biorących udział w projekcie "Gmina Chocianów wspiera uczniów"
- Szkolenia z zakresu "Akademia Modelowania Hydraulicznego - moduł praktyczny"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





