Ogłoszenie z dnia 2024-08-06
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406630/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
- 2024/BZP 00419896/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
- 2024/BZP 00425078/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa systemu komunikacyjnego we wschodniej części miasta Opoczno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OPOCZNO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648379
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Staromiejska 6
1.5.2.) Miejscowość: Opoczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44/ 78 60 137
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia21@um.opoczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.opoczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-df6ec5d7-f28f-4f8c-a30e-ef76f032bda21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa systemu komunikacyjnego we wschodniej części miasta Opoczno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-df6ec5d7-f28f-4f8c-a30e-ef76f032bda2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00446008
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-08-06
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221892/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Budowa systemu komunikacyjnego we wschodniej części miasta Opoczno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406630
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa systemu komunikacyjnego we wschodniej części miasta Opoczno”.
5.2. Przedmiotem zamówienia jest budowa trzech odcinków dróg publicznych gminnych położonych na terenie miasta Opoczno, powiat opoczyński, województwo łódzkie:
1) drogi gminnej Nr 107505E – ul. św. Wojciecha na odcinku od ul. św. Mateusza do ul. Kwiatowej;
2) drogi gminnej Nr 107500E – ul. św. Jana na odcinku od ul. św. Mateusza do ul. św. Marka;
3) drogi gminnej Nr 107508E – ul. Romana Dmowskiego na odcinku od ul. św. Marka do ul. św. Wojciecha.
5.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1) usługi w zakresie projektowania,
2) budowę dróg publicznych na terenie zabudowy – ulic;
3) budowę urządzeń do odwodnienia, w tym kanalizacji deszczowej;
4) budowę urządzeń do oświetlenia, w tym oświetlenie uliczne;
5) urządzenie zieleni przydrożnej w pasach drogowych;
6) budowę lub przebudowę skrzyżowań;
7) budowę lub przebudowę zjazdów na drogi wewnętrzne;
8) budowę lub przebudowę w granicach pasa drogowego, zjazdów do nieruchomości gruntowych usytuowanych poza pasem drogowym;
9) wykonanie oznakowania pionowego, poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego;
10) usunięcie ewentualnych kolizji z istniejącą infrastrukturą techniczną zlokalizowaną w pasie drogowym, niezwiązaną z drogą (przebudowa urządzeń obcych);
11) budowę kanału technologicznego.
5.4. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje:
1) Opracowanie dokumentacji projektowej zgodnie z PFU ( załącznik nr 1 do SWZ),
2) Opracowanie dokumentacji geodezyjnej,
3) Opracowanie Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB),
4) Uzyskanie wymaganych prawem niezbędnych decyzji, opinii, warunków, pozwoleń, uzgodnień i zatwierdzeń wynikających z zakresu projektu oraz akceptację kompletnej dokumentacji przez Zamawiającego,
5) Dostarczenie dokumentacji w wersji pisemnej i elektronicznej na którą składają się:
5.1. opracowanie wstępne ( 1 kpl),
5.2. projekty budowlane (w zakresie wszystkich branż - 5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
5.3. projekty wykonawcze (w zakresie wszystkich branż - 3 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej na komputerowym nośniku informacji zapisane w wersji edytowalnej oraz z rozszerzeniem *.dwg i *pdf,
5.4. specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STW i ORB) – (3 egz.) w wersji papierowej+ (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *pdf),
5.5. plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - (5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej (edytowalnej oraz *.pdf),
5.6. przedmiary robót (2 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.) w wersji elektronicznej,
5.7. projekt organizacji ruchu na czas budowy – (5 egz.) w wersji papierowej +(2 egz.) w wersji elektronicznej,
5.8. projekt docelowej organizacji ruchu –(5 egz.) w wersji papierowej + (2 egz.)w wersji elektronicznej.
Dokumentacja w wersji elektronicznej powinna być spójna z dokumentacją w wersji papierowej tj. zawierać zachowaną kolejność stron oraz niezbędne opinie i uzgodnienia.
6) Wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z PFU (załącznik nr 1 do umowy),
7) Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej,
8) Uzyskanie wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do przekazania obiektu do użytkowania (jeżeli będzie wymagane) .
5.5. Szczegółowy zakres Dokumentacji Projektowej określa PFU (Program Funkcjonalno- Użytkowy) – stanowiący załącznik nr 1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczne:W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert ustalonym na dzień 02.08.2024r., do godz. 10:00, wpłynęły 4 oferty, zgodnie z poniższym zestawieniem:
Nr oferty Nazwa i adres Wykonawcy Ceny brutto Długość okresu gwarancji
1 GRUPA KAMI Sp. z o.o.
Kurzelów, ul. Młynarska 12
29-100 Włoszczowa 14 490 000,00zł 60 m-cy
2 Przedsiębiorstwo Robót Drogowo- Mostowych Sp. z o.o.
ul. Południowa 17/1997-300 Piotrków Trybunalski
14 200 285,57zł 60 m-cy
3 STAR BUDOWA INWESTYCJE Sp. z o.o Tychów Stary 75
27-220 Mirzec - 20 275 572,16 zł 60 m-cy
4 DROMED Rospędek, Więckowski Spółka jawna
ul. Leśna 11, 26-300 Opoczno- 14 565 660,00 zł 60 m-cy
Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia w wysokości brutto: 8 479 700,00 zł. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Uzasadnienie prawne:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie przepisów art. 255 pkt 3) ustawy Pzp, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Po dokonanej analizie możliwości finansowej jednostki Zamawiający uznał, że nie jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14200285,57 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20275572,16 PLN
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z OPOCZNA
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - rozbudowa istniejącego systemu do tworzenia kopii zapasowych (backup) Urzędu Miejskiego w Opocznie
- Poprawa systemu cyberbezpieczeństwa Gminy Opoczno - dostawa i wdrożenie systemu do centralnego składowania zdarzeń sieciowych oraz dostawa licencji
- Remont drogi powiatowej nr 3118E na odcinku Dąbrowa - granica gminy Sławno
- Dostawa implantów ortopedycznych w podziale na zadania asortymentowe dla potrzeb SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Opocznie
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Opocznie
- Adaptacja pomieszczenia przeznaczonego do utworzenia strzelnicy pneumatycznej oraz zakup i montaż wyposażenia strzelnicy pneumatycznej - Strzelnica w powiecie
więcej: przetargi w Opocznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla inwestycji pn.: "Budowa Filii GCKSiR w Rudnej Wielkiej wraz z przyłączami i wewnętrznymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu"
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.