eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › "Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach konserwacji i remontu budowlanego baraku o nr inw. B-112 oraz demontażem hali namiotowej wzniesionej nad tym obiektem"



Ogłoszenie z dnia 2022-11-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach konserwacji i remontu budowlanego baraku o nr inw. B-112 oraz demontażem hali namiotowej wzniesionej nad tym obiektem”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000276015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Więźniów Oświęcimia 20

1.5.2.) Miejscowość: Oświęcim

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@auschwitz.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.auschwitz.org/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach konserwacji i remontu budowlanego baraku o nr inw. B-112 oraz demontażem hali namiotowej wzniesionej nad tym obiektem”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9db2ea90-60ec-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00435321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056226/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Nadzór inwestorski - prace konserwatorskie i roboty budowlane polegające na wzmocnieniu i stabilizacji wybranych elementów ruin krematorium i komory gazowej III w (obiekt o nr inw. B-39) ...

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,344853,2021.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: przetargi@auschwitz.org

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej
1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w Rozdziale XI SWZ, komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej
w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, tj.: pocztą elektroniczną na adres e-mail: przetargi@auschwitz.org
2. Ofertę (Załącznik nr 1 do SWZ), Ofertę dodatkową (jeżeli Zamawiający będzie prowadził negocjacje), a także Oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (Załącznik nr 2 do SWZ), składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym), lub
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
W przypadku podpisania pliku podpisem zewnętrznym, konieczne jest wysłanie pary plików : pliku podpisanego i pliku zawierającego podpis.
3. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w przypadku zaistnienia jednej z sytuacji określonych w art. 65 ust. 1, art. 66 i art. 69 Pzp.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa nadzoru inwestorskiego w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, dla dwóch Zadań:

Zadanie 1 „Konserwacja i remont baraku murowanego – łaźni obozowej o nr inw. B-112 na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau”. Zadanie polegać będzie na konserwacji i remoncie budowlanym obiektu z zachowaniem jego dotychczasowej formy i funkcji. Wszystkie czynności obejmujące konserwację i remont doprowadzą do spełnienia wymagań podstawowych, dotyczących bezpieczeństwa konstrukcji, bezpieczeństwa pożarowego i użytkowego baraku, który po zakończeniu wspomnianych prac będzie funkcjonował jako udostępniony do zwiedzania na terenie Państwowego Muzeum Auschwitz-Birkenau.

Zadanie 2 Demontaż hali namiotowej wzniesionej nad obiektem o nr inw. B-112. Wzniesiona hala stanowi przykrycie i zabezpieczenie na czas prowadzonych prac konserwatorskich, robót budowlanych i badań archeologicznych wykonywanych w ramach „Konserwacji i remontu baraku murowanego – łaźni obozowej o nr inw. B-112 na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau”.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe doświadczenie inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - waga kryterium 40 %

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

3. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. W tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca:
3.1. w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, pełnił funkcję nadzoru inwestorskiego:
3.1.1. dla co najmniej 1 (jednej) budowy, która była pełniona nad robotami budowlanymi
o wartości nie mniejszej niż 5.500.000,00 zł brutto, polegającymi na remoncie, budowie, przebudowie obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 3500 m³, wpisanego do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury oraz obejmowała co najmniej następujące specjalności:
(1) konstrukcyjno – budowlaną,
(2) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
(3) instalacyjną w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3.1.2. Zamawiający uzna warunek określony w pkt 3.1.1 za spełniony, również w przypadku, gdy Wykonawca wykaże się doświadczeniem na podstawie umowy na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu lub Inwestora Zastępczego, o ile umowa ta obejmowała pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie opisanym w pkt. 3.1.1
3.2. Wykonawca obowiązany jest do udokumentowania i dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia (kluczowy personel) t.j :
3.2.1. jedną (1) osobą, która będzie wykonywała nadzór inwestorski w branży konstrukcyjno – budowlanej, w charakterze koordynatora, spełniającą łącznie następujące minimalne wymagania:
3.2.1.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi
w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń;
3.2.1.2. posiada co najmniej 18 miesięczne doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz spełnieniu warunku opisanego w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r) jako inspektor nadzoru inwestorskiego, kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury ;
3.2.1.3. posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót budowlanych na inwestycji, w ramach której wykonano również prace konserwatorskie o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5.500.000,00 zł brutto dotyczących obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 3500 m³;
3.2.1.4. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).
3.2.2. jedną (1) osobą, która będzie wykonywała nadzór inwestorski w branży elektrycznej, spełniającą łącznie następujące minimalne wymagania:
3.2.2.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
3.2.2.2. posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych bez ograniczeń oraz spełnieniu warunku opisanego w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
3.2.2.3. posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej podczas realizacji robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto oraz dotyczących obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 2500 m³,
3.2.2.4. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).
3.2.3. jedną (1) osobą, która będzie wykonywała nadzór inwestorski w branży sanitarnej, spełniającą łącznie następujące minimalne wymagania:
3.2.3.1. posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3.2.3.2. posiada co najmniej 12 miesięczne doświadczenie (nabyte po uzyskaniu uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń oraz spełnieniu warunku opisanego w art. 37c Ustawy o ochronie zabytków i opieki nad zabytkami z dnia 23 lipca 2003 r) jako inspektor nadzoru inwestorskiego lub kierownik budowy lub kierownik robót budowlanych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury;
3.2.3.3. posiada doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży sanitarnej podczas realizacji robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 3.500.000,00 zł brutto oraz dotyczących obiektu o kubaturze nie mniejszej niż 2500 m³,
3.2.3.4. przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego (legitymuje się aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa)
3.3. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno- budowlanej i inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych
i kanalizacyjnych.
3.4. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego powinni posiadać uprawnienia budowlane odpowiednich specjalności zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie) lub równoważne wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Zamawiający dopuszcza zgodnie
z zapisami art. 20a Ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa uprawnienia do „świadczenia usług transgranicznych”. Zamawiający wskazuje, iż obywatel państwa członkowskiego, posiadający kwalifikacje zawodowe architekta, inżyniera budownictwa lub urbanisty, który prowadzi zgodnie z prawem działalność
w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do tymczasowego i okazjonalnego wykonywania zawodu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej,
bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, z zastrzeżeniem wymogów określonych
w ust. 2-11 ww. przepisu. W takiej sytuacji, osoby wskazane w powyższym przepisie, nie są obowiązane do przeprowadzenia procedury uznania kwalifikacji zawodowych w trybie przewidzianym w art. 33a wyżej wskazanej ustawy. W celu potwierdzenia spełnienia uznania wykonywania określonej działalności w charakterze „usługi transgranicznej” dana osoba musi posiadać m.in. tymczasowy wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z art. 20a ust. 6 powołanej ustawy.
3.5. Zmiana osób na osoby posiadające co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymaga zmiany umowy poprzez sporządzenie aneksu (wyjątek stanowi nieobecność tych osób wynikła z powodu choroby, jeżeli Zamawiającemu zostanie przedstawione odpowiednie zaświadczenie lekarskie, w takim wypadku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia osoby, która zastąpi nieobecnego inspektora nadzoru, posiadającego co najmniej równoważne doświadczenie i kwalifikacje wymagane w punkcie 3.2.
3.6. Wszystkie osoby, o których mowa w pkt. 3.2 SWZ muszą posługiwać się językiem polskim lub
w przypadku braku znajomości języka polskiego, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do zapewnienia tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a personelem Wykonawcy.
3.7. Wymieniony w pkt. 3.2 SWZ skład personelu Wykonawcy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego i nie wyczerpuje on całości personelu niezbędnego dla rzetelnego wypełnienia obowiązków Wykonawcy.
3.8. Wymagane w punktach 3.2.1, 3.2.2 i 3.2.3 SWZ okresy doświadczenia zawodowego, należy liczyć do upływu terminu składania ofert.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do niniejszego postępowania jest zobowiązany wnieść wadium
o wartości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) na czas związania ofertą.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Pzp.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
3.1. Pieniądzu,
3.2. Gwarancjach bankowych,
3.3. Gwarancjach ubezpieczeniowych,
3.4. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych powyżej w pkt 3.2.- 3.4., dokument winien być wystawiony na Państwowe Muzeum Auschwitz-Birkenau w Oświęcimiu, ul. Więźniów Oświęcimia 20, 32-600 Oświęcim.
5. Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr konta 53 1130 1150 0012 1268 9790 0006 Bank Gospodarstwa Krajowego, Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): GOSKPLPW
6. Wnosząc wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
7. Wadium w formie niepieniężnej:
7.1.Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
7.2. Treść dokumentu wadium winna zawierać nazwę niniejszego postępowania oraz nr nadany postępowaniu przez Zamawiającego.
7.3. Udzielona gwarancja:
7.3.1.musi być gwarancją samoistną, nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie, bez konieczności przedkładania jakichkolwiek dodatkowych dokumentów,
7.3.2.musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Ustawie,
7.3.3.z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty Zamawiającemu całej kwoty wadium,
7.3.4.treść gwarancji nie może zawierać klauzuli zwalniającej gwaranta od odpowiedzialności wskutek zwrotu dokumentu gwarancji,
7.3.5.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiany umowy

1. Zmiana niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności.
2. Zmiana Umowy może być dokonana w przypadku:
2.1. zmiany terminu realizacji Zadania 1 lub 2 skutkującej zmianą terminu realizacji Przedmiotu umowy,
2.2. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonywanie Przedmiotu umowy,
2.3. w przypadku zmiany przepisów prawnych powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie Przedmiotu umowy,
2.4. ograniczenia zakresu robót wynikającego z braku środków finansowych Zamawiającego lub innych przyczyn leżących po stronie Zamawiającego,
2.5. zmiany stawki podatku od towarów i usług,
2.6. zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia ustalonego na podstawie przepisów o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
2.7. zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
2.8. wprowadzenia minimalnej stawki za roboczogodzinę od umów cywilnoprawnych na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania umowy przez Wykonawcę;
2.9. zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, z zastrzeżeniem, że dotyczy to wyłącznie zmiany zasad wprowadzonych na szczeblu ustawowym. Niniejsza przesłanka nie będzie miała zastosowania do zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych poczynionych na szczeblu wykonawca (pracodawca) - pracownik.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2.5, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej, zgodnie z terminami ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2.5, wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów.
4. Zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zaistnienia przesłanki, o której mowa w ust. 2 pkt 2.6, 2.7, 2.8 będzie obejmować wyłącznie część wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w odniesieniu do której nastąpiła zmiana wysokości kosztów wykonania umowy przez Wykonawcę, w związku z wejściem w życie przepisów odpowiednio zmieniających wysokość minimalnego wynagrodzenia za pracę lub dokonujących zmian w zakresie zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub w zakresie wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo wprowadzających minimalną stawkę za roboczogodzinę od umów cywilnoprawnych.
5. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 2 pkt 2.6 lub 2.8, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie do wysokości aktualnie obowiązującego minimalnego wynagrodzenia za pracę lub do wysokości aktualnie obowiązującej stawki za roboczogodzinę w umowach cywilnoprawnych, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia lub od kwoty wzrostu stawki za roboczogodzinę w umowach cywilnoprawnych. Kwota odpowiadająca wzrostowi kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników wykonujących przedmiot umowy lub do części wynagrodzenia osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy.
9. Strony mając na uwadze treść art. 439 ustawy PZP przewidują zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany kosztów realizacji przedmiotu umowy przez Wykonawcę, po upływie 6 miesięcy obowiązywania umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-11-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Złożenie oferty wraz z oświadczeniem i innymi dokumentami wymienionymi w Dziale XI pkt 6 i 7 SWZ oraz jej wycofanie odbywa się przy użyciu miniPortalu zamieszczonego na stronie internetowej https://miniportal.uzp.gov.pl/. System miniPortal zapewnia bezpłatną możliwość szyfrowania ofert.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-11-21 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-12-09

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.