Ogłoszenie z dnia 2025-11-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Izba Administracji Skarbowej w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001022920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Witolda Pileckiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-331
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 454 00 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ias.opole@mf.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolskie.kas.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-56287b8f-02c6-4fd3-9edb-3c23f568fdb6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00553456
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00119289/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych przy realizacji zdań bieżącego utrzymania budynków oraz inwestycyjno- remontowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-56287b8f-02c6-4fd3-9edb-3c23f568fdb63.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://epuap.gov.pl/wps/portal
https://ezamowienia.gov.pl/pl/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje o środkach komunikacji elektronicznej oraz o wymaganiach korespondencji elektronicznej opisane zostały w rozdziale 8 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO znajduje się w rozdziale 39 RODO
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1601-ILZ.260.43.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane
71315300-2 - Usługi opomiarowania dla budownictwa
71530000-2 - Doradcze usługi budowlane
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania ze wznowienia , które polegać będzie na powierzeniu realizacji przedmiotu zamówienia na okres 12 miesięcy po realizacji pierwszej usługi (pierwsze i jedyne wznowienie), a następnie kolejne 12 miesięcy (drugie wznowienie) po realizacji pierwszego wznowienia. Wznowione zamówienie realizowane będzie na tych samych warunkach co usługa podstawowa.4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
1) Cena brutto (C) – waga kryterium 60 %;
2) Maksymalny termin na opracowanie dokumentacji – waga kryterium 40%.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny termin na opracowanie dokumentacji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000 złotych (słownie: jeden milion złotych).
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w zakresie potencjału osobowego dysponuje osobami z uprawnieniami:
1) Inspektor branży konstrukcyjno-budowlanej (Koordynator) wyznaczony przez Wykonawcę do realizacji i koordynacji realizacji zadań na rzecz Zamawiającego musi spełniać następujące warunki tj.:
a) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 551),
b) posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi,
c) posiadać co najmniej 5 – letnie doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień.
2) Inspektor branży elektrycznej wyznaczony przez Wykonawcę do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego musi spełniać następujące warunki:
a) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
b) posiadać uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień.
3) Inspektor branży telekomunikacyjnej wyznaczony przez Wykonawcę do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego musi spełniać następujące warunki:
a) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
b) posiadać uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych.
c) posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień.
4) Inspektor branży sanitarnej wyznaczony przez Wykonawcę do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego musi spełniać następujące warunki:
a) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
c) posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień.
5) Inspektor branży drogowej wyznaczony przez Wykonawcę do realizacji zadań na rzecz Zamawiającego musi spełniać następujące warunki:
a) być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa,
b) posiadać uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym lub nieograniczonym zakresie w specjalności inżynieryjnej drogowej,
c) posiadać co najmniej 3 – letnie doświadczenie od momentu uzyskania uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu znajduje się w rozdziale 21 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu znajduje się w rozdziale 20 SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z treścią rozdziału 13 SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wymagania dotyczące wadium w tym jego kwota znajdują się w rozdziale 28 SWZ6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane zostały w rozdziale 19 SWZ.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia opisane w § 10 i § 11 SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-03 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platforma e-zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-03 10:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-02
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy. Czynności wykonywane przez inspektorów pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2025 r. poz. 418 z późn. zm., zwaną dalej „ustawą Prawo budowlane”), zasadniczo nie spełniają warunków wymaganych do uznania ich za wykonywane w ramach stosunku pracy, a tym samym w odniesieniu do tych osób nie zachodzi stosowanie art. 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający nie przewiduje innych czynności (obowiązków), które podlegałyby pod wymaganie zatrudnienia do nich osób na postawie stosunku pracy.INNE PRZETARGI Z OPOLA
- ZAKUP ENERGII ELEKTRYCZNEJ DO OBIEKTÓW UMWO
- D/84/2025 Sukcesywny zakup i dostawa (przez okres 12 miesięcy) licencji na oprogramowanie dostępne w ramach jednego, zbiorowego programu licencjonowania, dedykowanego dla sektora edukacji (...)
- B/09/2025/A Przebudowa stacji elektroenergetycznej WSP-1 OPC-20352 z wymianą transformatora 15/04 kV 630 kVA
- Świadczenie usług architektonicznych, budowlanych, inżynieryjnych i kontrolnych podczas realizacji zadań inwestycyjno-remontowych w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Opolu
- Dostawy produktów mleczarskich i tłuszczy
- Zakup i dostawa osprzętu do zabiegów krioablacji guzów nerek przy wykorzystaniu ciekłego azotu wraz z użyczeniem konsoli na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inwestora zastępczego: Remont zabytkowego dworu Muzeum Etnograficznego w Tarnowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej modernizacji obiektu Zamawiającego przy ul. Zawiszy 5 w Warszawie
- Kompleksowy nadzór inwestorski obejmujący pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru (...) dla robót budowlanych w formule projektuj-buduj w budynku Studia Filmów Rysunkowych w B-B ul. Listopadowa 33.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: ,,Rozbudowa/przebudowa drogi powiatowej nr 1741K Sułkowice - Brzezinka - Roczyny - Andrychów
- Inwestycje z zakresu niezmotoryzowanego transportu indywidualnego w drogach powiatowych
- Wykonanie robót budowlanych polegających na zaprojektowaniu i budowie instalacji urządzeń fotowoltaicznych - "Instalacja fotowoltaiczna - CEZAMAT PW"
więcej: Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





