eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZakopaneZarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.



Ogłoszenie z dnia 2025-11-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr im. Stanisława Ignacego Witkiewicza

1.3.) Oddział zamawiającego: Teatr Witkacy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490006939

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chramcówki 15

1.5.2.) Miejscowość: Zakopane

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-500

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorotaj@witkacy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.witkacy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-187392b7-d8e6-461e-8616-4dafa2c276f1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00555443

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027. FEMP.02 Fundusze europejskie dla środowiska, FEMP.02.02 Poprawa efektywności energetycznej – dotacja; A. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-187392b7-d8e6-461e-8616-4dafa2c276f1

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres e-mail: dorotaj@witkacy.pl (nie dotyczy składania ofert w postępowaniu).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako
załączniki do jednego formularza).
2. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia,
a mianowicie:
2.1. W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
a) Komputer PC:
- parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HD,
- zainstalowany jeden z poniższych systemów operacyjnych: MS Windows 7 lub nowszy, OSX/Mac OS 10.10, Ubuntu 14.04,
- zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek: Chrome 66.0 lub nowsza, Firefox 59.0 lub nowszy, Safari 11.1 lub nowsza, Edge 14.0 i nowsze,
albo
b) Tablet/Telefon:
- parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.3,
- przeglądarka Chrome 61 lub nowsza.
2.2. Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script oraz cookies;
2.3. Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania
i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
3. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
4. Szczegółowe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej: Rozdział XV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Teatr im. St. I. Witkiewicza z siedzibą w Zakopanem, ul. Chramcówki 15 wpisany do Rejestru Instytucji Kultury Woj. Małopolskiego pod nr 4/99, NIP 7360012960, Regon 490006939.
2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować w sprawach dotyczących Pani/Pana danych osobowych wysyłając e-mail na adres:
iod@witkacy.pl, lub pisemnie na adres siedziby administratora (jak wyżej)
3. Państwa dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu przeprowadzenia przez Teatr przetargu/konkursu p.n.: „Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem, znak postępowania 2/ZP/TP/2025”, znak referencyjny: 2/ZP/TP/2025 oraz zawarcia po jego rozstrzygnięciu umów/umowy o charakterze cywilnoprawnym z zastosowaniem obowiązujących przepisów prawa, przez okres niezbędny do przeprowadzenia przetargu/konkursu oraz do realizacji umów oraz do dochodzenia roszczeń na drodze cywilnej lub też obrony przed roszczeniami wynikającymi z prowadzonego przetargu/konkursu.
Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, lecz stanowi warunek wzięcia udziału w przetargu/konkursie i zawarcia umowy. Dane osobowe nie są profilowane ani poddane zautomatyzowanym procedurom podejmowania decyzji, nie są przekazywane do państw trzecich ani do organizacji międzynarodowych, są natomiast przekazywane instytucjom kontrolującym, podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów o zamówieniach publicznych, podmiotom dostarczającym oprogramowanie umożliwiające procesy przetwarzania danych, obsłudze prawnej w przypadkach sporów dotyczących umowy lub przebiegu przetargu/konkursu, Archiwum Państwowemu.
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (w przypadkach postępowań finansowanych ze środków UE – przez okres trwałości projektu). Jeżeli czas obowiązywania umowy przekracza wyżej podane okresy, okres przechowywania obejmuje cały czas obowiązywania umowy powiększony o okres, przez jaki możliwe jest dochodzenie roszczeń na jej podstawie.
W związku z przetwarzaniem Państwa danych osobowych w wyżej określonych celach, mają Państwo prawo do:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania, (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników),
- żądania ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo żądania przeniesienia danych (w zakresie, w jakim nie wpłynie to na realizację przez Teatr jego obowiązków wynikających z przepisów i umów, na możliwość obrony Teatru przed ewentualnymi roszczeniami czy dochodzenia przez Teatr roszczeń związanych z zawartą umową),
Osobom, których dane osobowe są przetwarzane przez Teatr przysługuje prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 2/ZP/TP/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej obsługi zarządzania projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem.
2. Przedmiot zamówienia zaplanowany jest do realizacji z dofinansowaniem ze środków UE w ramach: Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027. FEMP.02 Fundusze europejskie dla środowiska, FEMP.02.02 Poprawa efektywności energetycznej – dotacja; A. Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej.
3. Zakres przedmiotu zamówienia o którym mowa w ust.1 obejmuje w szczególności:
3.1 Nadzór inwestorski i Zastępstwo inwestycyjne
3.2 Obsługę prawną. Obsługa prawna realizowana będzie nad wszystkimi działaniami założonymi w projekcie;
3.3 Rozliczenia finansowe środków.
Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy jest określony w Opisie Przedmiotu Zamówienia [OPZ] stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71315200-1 - Budowlane usługi doradcze

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

79421000-1 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych

79100000-5 - Usługi prawnicze

79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego

79210000-9 - Usługi księgowe i audytorskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kluczowych osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale XI SWZ i spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
- zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
- zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący sytuacji technicznej lub zawodowej, jeżeli wykonawca wykaże, że:
1) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
a) co najmniej 2 (dwa) zamówienia polegające na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025r. poz. 418) świadczonych przez inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu lub zarządzającego kontraktem lub inspektora nadzoru budowlanego w fazie ich realizacji i odbioru, przy inwestycjach o wartości każdej z robót nie mniejszej niż 1 mln zł brutto, z czego każda z tych usług obejmowała świadczenie usług nadzoru inwestorskiego wraz z obsługą prawną i rozliczaniem projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych (wymagany montaż środków krajowych i zagranicznych);
b) co najmniej 1 (jedno) zamówienie polegające na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2025r. poz. 418) świadczonych przez inwestora zastępczego lub inżyniera kontraktu lub zarządzającego kontraktem lub inspektora nadzoru budowlanego w fazie ich realizacji i odbioru przy inwestycji o wartości robót nie mniejszej niż 1 mln zł brutto realizowanych w trybie zaprojektuj i wykonaj.
2) dysponuje lub będzie dysponował podczas realizacji zamówienia personelem kluczowym tj. osobami, które będą wykonywać zamówienie, spełniającymi poniższe wymagania:
a) Inspektorem nadzoru robót konstrukcyjno-budowlanych – posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także legitymujący się wykształceniem wyższym technicznym, posiadający doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w nadzorowaniu (jako inspektor nadzoru inwestorskiego) realizacji robót konstrukcyjno-budowlanych, który w ostatnich 5 (pięciu) latach przed upływem terminu składania ofert nadzorował realizację robót konstrukcyjno – budowlanych w ramach przynajmniej 1 (jednego) projektu (1 umowy).
b) Inspektorem nadzoru robót sanitarnych - posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także legitymujący się wykształceniem wyższym technicznym, posiadający doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, który w ostatnich 5 (pięciu) latach przed upływem terminu składania ofert kierował realizacją lub nadzorował realizację robót sanitarnych w ramach przynajmniej 1 (jednego) projektu (1 umowy) o wartości robót budowlanych minimum 1 mln brutto;
c) Inspektorem nadzoru robót elektrycznych - posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym dla realizacji zamówienia, wydane na podstawie obowiązujących przepisów prawa, a także legitymujący się wykształceniem wyższym technicznym, posiadający doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energoelektrycznych, który w ostatnich 5(pięciu) latach przed upływem terminu składania ofert kierował realizacją lub nadzorował realizację robót elektrycznych w ramach przynajmniej 1 (jednego) projektu (1 umowy)
Uwaga:
Przez uprawnienia budowlane należy rozumieć uprawnienia budowlane wydane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej
d) Specjalistą ds. rozliczeń finansowych – posiadającym doświadczenie w finansowym rozliczaniu projektów inwestycyjnych finansowanych ze środków zewnętrznych oraz przy wykorzystaniu środków krajowych i zagranicznych (wymagany montażu środków), od rozpoczęcia do ukończenia projektu, w tym w ostatnich 5 (pięciu) latach przed terminem składania ofert wykonał co najmniej 2 (dwie) w/w usługi dotyczące rozliczenia finansowego projektów o wartości każdego z projektów nie mniejszej niż 1 mln zł brutto.
e) Specjalistą ds. obsługi prawnej – posiadający uprawnienia Radcy prawnego, Adwokata lub prawnika wpisanego na listę prawników zagranicznych, który w ostatnich 5 (pięciu) latach przed terminem składania ofert wykonał dla Inwestora (reprezentując Inwestora) co najmniej 2 usługi ciągłej obsługi prawnej inwestycji trwającej co najmniej 6 miesięcy kalendarzowych (również niezakończonych, jeśli okres wykonywania usługi przekroczył 6 miesięcy) i obejmującej swoim zakresem roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto;
f) Specjalistą ds. zamówień publicznych – posiadającym co najmniej 5 (pięcio) letnie doświadczenie zawodowe, który w ostatnich 5 (pięciu) latach przed terminem składania ofert wykonał co najmniej 2 (dwie) usługi polegające na (obejmujące swoim zakresem) przygotowaniu i przeprowadzeniu procedur przetargowych z zastosowaniem ustawy Prawo Zamówień Publicznych na roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 1 mln zł brutto każda (obejmujące swoim zakresem przygotowanie dokumentacji przetargowej w szczególności Specyfikacji Warunków Zamówienia, Ogłoszeń o zamówienie, protokołów, wszelkich dokumentów i korespondencji z wykonawcami oraz ich weryfikację oraz bezpośredni udział w czynnościach związanych z oceną ofert i wyborem najkorzystniejszej oferty / unieważnieniem postępowania zgodnie z obowiązującym prawem).
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia maksymalnie dwóch funkcji przez jedną osobę.
2. Ocena spełniania przez Wykonawcę wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dokumentach lub oświadczeniach załączonych do oferty oraz przesłanych na wezwanie Zamawiającego. Z treści dokumentów lub oświadczeń musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki.
3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wymagania dotyczące polegania na zdolnościach lub sytuacjach innych podmiotów szczegółowo określone w rozdziale XI SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia o których mowa w art. 108 ust.1 pkt. 5 i art. 109 ust.1 pkt.4 pzp:
1. Oświadczenie wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1616), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - według wzoru załącznika nr 8 do SWZ;
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej:
3.1 zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
3.2 Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3.1, lub gdy dokumenty te nie odnoszą się do wszystkich przypadków wskazanych w SWZ, zastępuje się je odpowiednio w całości lub w części dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone pod przysięgą, lub, jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie ma przepisów o oświadczeniu pod przysięgą, złożone przed organem sądowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy. Wymagania dotyczące terminu wystawienia dokumentów lub oświadczeń są analogiczne jak w pkt. 3.1 Ogłoszenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1. zdolności technicznej lub zawodowej (szczegółowo określonych w Rozdziale X pkt. 1.2.4 ppkt. 1) i 2) SWZ:
a) wykonawca składa sporządzony według wzoru załącznika nr 4 do SWZ wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
b) wykonawca składa sporządzony według wzoru załącznika nr 5 do SWZ wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wraz z ofertą, Wykonawca jest zobowiązany złożyć komplet dokumentów i oświadczeń wymaganych postanowieniami niniejszej SWZ tj:
1.1 Oryginał wadium w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej (informacje dotyczące wnoszenia wadium Rozdział IX SWZ). W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu zaleca się, aby do oferty dołączyć kopię polecenia przelewu.
1.2 oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale XIII pkt. 1 według wzoru załącznik nr 3 do SWZ.
1.3 Oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu według wzoru załącznik nr 6 SWZ (jeżeli dotyczy)
1.4 Oświadczenie konsorcjum/ spółki cywilnej z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – wg. wzoru załącznik nr 7 do SWZ;
1.5 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;
1.6 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia o których mowa w Rozdziale XIVI SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga złożenia wadium jako warunku uczestnictwa w postępowaniu o zamówienie publiczne w wysokości: 2500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych)
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z poniższych form:
2.1 pieniądzu na konto bankowe wskazane w pkt 4,
2.2 gwarancjach bankowych,
2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych,
2.4 poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (dz. U.2023r. poz.1465 oraz z 2024 poz.878 i 1222).
3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, ustaloną kwotę należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem Bank PEKAO o./Zakopane
konto nr 15124051651111000052255524
Tytuł przelewu: Wadium – Postępowanie: Zarządzanie projektem dofinansowanym ze środków UE pn. Poprawa efektywności energetycznej budynku Teatru im. St. I. Witkiewicza w Zakopanem - znak sprawy 2/ZP/TP/2025
4. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.
5. W przypadku wpłaty pieniężnej Zamawiający wymaga załączenia do oferty kopii dowodu wykonanej operacji.
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
7. Wadium wnoszone w formie poręczenia lub gwarancji musi obejmować cały okres związania ofertą.
8. Beneficjentem wadium jest Teatr im. Stanisława Witkiewicza w Zakopanem ul. Chramcówki 15.
9. Dokument wadium wniesiony w formie gwarancji/poręczenia powinien zawierać klauzulę o gwarantowaniu wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczać złożoną ofertę na cały okres związania ofertą, poczynając od dnia składania ofert.
10. W przypadku wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, w dokumentach wniesienia wadium w formie niepieniężnej winna być zawarta informacja, że dotyczy wszystkich podmiotów ubiegających się o zamówienie.
11. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej (dotyczy pkt 2.2-2.4) wymagane jest złożenie wraz z ofertą oryginału dokumentu w formie elektronicznej podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej podpisanego podpisem zaufanym lub osobistym przez osobę lub osoby uprawnione do jego wystawienia (wystawcy gwarancji/ poręczenia).
12. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 98 ustawy prawo zamówień publicznych

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być podpisany przez wszystkich wykonawców. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo winno być sporządzone do oferty w postaci elektronicznej.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, o których mowa w Rozdziale XIII pkt. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców.
3. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi do realizacji których te zdolności są wymagane;
4. W przypadku o którym mowa w pkt.3 wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdziale X pkt. 1.2.4 ppkt. 1) i 2) SWZ, Wykonawcy mogą spełniać łącznie (co najmniej jeden z Wykonawców albo wszyscy Wykonawcy łącznie).
6. Oświadczenia i dokumenty o których mowa w Rozdziale XIII ust. 2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadkach określonych w art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy pzp oraz przewiduje zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy pzp, możliwość zmiany postanowień Umowy określając rodzaj, zakres oraz warunki zmian postanowień Umowy. Szczegółowo kwestie zmian umowy i warunków zostały określone w załączniku nr 9 do SWZ Projekt umowy - § 13 (ZMIANY UMOWY)
Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody Stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający, zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy pzp dopuszcza możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
2.1 zmiany cen z uwagi na ustawową zmianę stawki podatku VAT usług będących przedmiotem niniejszej umowy, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto;
2.2 zmian postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy;
2.3 wydłużenia okresu świadczenia usług w związku ze zmianą Harmonogramu realizacji Projektu lub zmianą okresu realizacji umowy o dofinansowanie Projektu - w takim przypadku nastąpi dostosowanie treści umowy i zakresu usług do zmian w umowie o dofinansowanie, w tym w szczególności może nastąpić odpowiednia zmiana okresu świadczenia usług oraz wynagrodzenia Wykonawcy obliczone proporcjonalnie, na podstawie miesięcznego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 Umowy.
2.4 istotnej zmiany zakresu realizacji Projektu, wpływającej na zakres obowiązków Wykonawcy - w takim wypadku nastąpi dostosowanie treści umowy do zmienionego zakresu zadań Wykonawcy wraz z odpowiednią zmianą wynagrodzenia, wyliczoną w oparciu o zwiększenie lub zmniejszenie nakładu pracy oraz rynkową stawkę godzinową za wykonywanie danego rodzaju usług;
2.5 zmianę terminu realizacji umowy poprzez jego wydłużenie, jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe, z uwagi na wystąpienie okoliczności, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron.
2.6 konieczności wprowadzenia zmian będących następstwem zmian decyzji o dofinansowanie projektu - konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca stroną.
Sposób dokonywania zmian opisany w projekcie umowy - paragraf 13 ust.5
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy dot. wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów (wskaźnik waloryzacji), związanych z realizacją zamówienia, zgodnie z art. 439 ustawy pzp szczegółowo opisując warunki zmiany w ust. 6 paragraf 13 projektu. umowy - zał.9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-05 14:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem Platformy e- Zamówienia pod adresem wskazanym w rozdzialeXV pkt. 1 SWZ.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-05 14:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-03

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności z
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1.1 wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i
rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o
zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
1.2 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona wwykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
1.3 wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką
dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Wykonawca w oświadczeniu składanym na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa oświadczenie odnośnie przesłanek wykluczenia z art.7 ust.1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.