Ogłoszenie z dnia 2025-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00440273/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa produkcji materiałów audio-wizualnych związanych z realizacją projektu zintegrowanego LIFE-IP EKOMAŁOPOLSKA oraz Projektu LIFE DREAM CITIES
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZTWO MAŁOPOLSKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351554287
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@umwm.malopolska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58a73682-0f65-497b-974f-0a5d119692221.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa produkcji materiałów audio-wizualnych związanych z realizacją projektu zintegrowanego LIFE-IP EKOMAŁOPOLSKA oraz Projektu LIFE DREAM CITIES2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58a73682-0f65-497b-974f-0a5d11969222
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00558507
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045614/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.163 Produkcja i emisja filmów informacyjnych i spotów reklamowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Projektu zintegrowanego LIFE EKOMAŁOPOLSKA „Wdrażanie Regionalnego Planu Działań dla Klimatu i Energii dla województwa małopolskiego” / LIFE-IP EKOMALOPOLSKA / LIFE19 IPC/PL/000005 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków programu LIFE oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej...2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00440273
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SR-XI.052.4.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129618,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na produkcji materiałów audio-wizualnych związanych z realizacją Projektu Zintegrowanego LIFE-IP EKOMAŁOPOLSKA oraz Projektu LIFE DREAM CITIES. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest w szczególności do przygotowania filmów (8 w ramach zamówienia podstawowego oraz do 7 w ramach prawa opcji) ukazujących relacje z wydarzeń o długości do 5 minut (każdy film będzie przedstawiać relacje z max. 3 wydarzeń) oraz przekazania powstałych materiałów, plików otwartych i praw autorskich do powstałych filmów oraz zdjęć i kreacji graficznej w celu ich późniejszej edycji.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści tej umowy - wzorze umowy i stanowią załącznik nr 1C do swz (zwane są dalej wzorem umowy).
3. Zamawiający przewiduje w ramach niniejszego zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Przedmiot umowy w ramach prawa opcji może być realizowany do 12 miesięcy od zakończenia zamówienia podstawowego. Warunki skorzystania z prawa opcji oraz realizacji zamówienia w ramach prawa opcji wskazane zostały w Załączniku nr 1C do swz - wzorze umowy.
4. Wykonawca będzie zobowiązany do przeniesienia na Zamawiającego autorskich praw majątkowych, zgodnie z umową.
5. Zamawiający stosownie do dyspozycji wynikającej z art. 95 ustawy określa, że nie wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 92111250-9 - Produkcja filmów informacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 75645,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 276750,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 75645,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MFILM Waldemar Michalski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7161402061
7.3.4) Miejscowość: Piotrowice 173
7.3.5) Kod pocztowy: 24-150
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75645,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Przedmiot zamówienia jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Projektu zintegrowanego LIFE EKOMAŁOPOLSKA „Wdrażanie Regionalnego Planu Działań dla Klimatu i Energii dla województwa małopolskiego” / LIFEIP EKOMALOPOLSKA / LIFE19 IPC/PL/000005 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej ze środków programu LIFE oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Projektu LIFE DREAM CITIES „Projektowanie i realizacja wzorcowej adaptacji wśród miast średniej wielkości – „Małopolska gotowa na adaptację"”, współfinansowanego ze środków instrumentu finansowego LIFE w ramach środków Unii Europejskiej i Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej (101158113 — LIFE23-CCA-PL-LIFE DREAM CITIES).
dot. 7.3.)
Nastąpiła zmiana adresu wykonawcy (poprzedni adres: ul. Wojciechowska 7J, lok. 16, 20-704 Lublin).
dot. 8.3.)
Zamówienie należy wykonać w terminie do 12 miesięcy od daty podpisania umowy w ramach zamówienia podstawowego lub do dnia wyczerpania środków Zamawiającego przeznaczonych na realizację umowy, w zależności od tego, która z tych okoliczności nastąpi wcześniej.
Termin wykonania zamówienia w ramach prawa opcji wynosi do 12 miesięcy od zakończenia zamówienia podstawowego.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa i sprzedaż karetki transportowej typu B wraz z wyposażeniem dla potrzeb Szpitala Miejskiego Specjalistycznego im. Gabriela Narutowicza w Krakowie
- 151/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa komputerów stacjonarnych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych dla potrzeb Projektu pn.: "Wsparcie funkcjonowania i rozwój Małopolskiego Systemu Informacji Turystycznej 2025 r.
- Konserwacja i utrzymanie w stałej sprawności technicznej sieci telekomunikacyjnej AGH - KC-DE-zp.272-665/25
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie ul. Praska 27 w okresie I-VI 2026 r.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa przygotowania materiałów edukacyjnych na mobilne lekcje promujące ekonomie społeczną".
- Przygotowanie kampanii informacyjno-promocyjnej w radiu i stworzenie wideo w ramach projektu PRZESTRZEŃ OTWARTA - Rzeszowski Office Sharing ( 2 części )
- Produkcja 20 odcinków filmów popularnonaukowych z zakresu logiki, filozofii, etyki, psychologii na platformę YouTube i inne social media
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





