Ogłoszenie z dnia 2025-09-18
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP (DOSTAWA) INFRASTRUKTURY IT I USŁUG ZWIĄZANYCH Z PODNIESIENIEM POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA I ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA („URZĄD”) I 15 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398497
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kościuszki 26
1.5.2.) Miejscowość: Myszków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34 313-26-82
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@miastomyszkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.miastomyszkow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZAKUP (DOSTAWA) INFRASTRUKTURY IT I USŁUG ZWIĄZANYCH Z PODNIESIENIEM POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA I ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA („URZĄD”) I 15 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-049f1e94-e9e6-472e-8879-4d4b2c3d03a6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00430646
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00040416/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup (dostawa) infrastruktury IT i usług związanych z podniesieniem poziomu cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania Urzędu Miasta Myszkowa („Urząd”) i 15 jednostek podległych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Projekt grantowy „Cyberbezpieczny Samorząd” współfinansowany przez Unię Europejską z Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa, na podstawie umowy o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/2264/ FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 z dnia 22 maja 2024 r.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/4878973.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres platformy: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl
Adres do składania ofert i komunikacji: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/487897
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne korzystania z Platformy Zakupowej określa Regulamin Platformy Zakupowej, który jest dostępny pod adresem internetowym https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/user/terms
Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując (w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej), akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie oraz uznaje go za wiążący.
2. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 4/1 mb/s;
2) komputer klasy PC lub lub Mac, o następującej konfiguracji: pamięć RAM min. 8 GB, procesor Intel IV 4GHz, jeden z systemów operacyjnych: MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
3) zainstalowana dowolna najnowsza wersja przeglądarki internetowej, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 11.0;
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program obsługujący stosowane przez wykonawcę formaty plików (np. Acrobat Reader dla plików w formacie .pdf).
3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie podpisu elektronicznego:
1) odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis w formatem PAdES,
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
2) odnośnie podpisu osobistego:
- dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis wewnętrzny (otoczony),
- dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać podpisem zewnętrznym lub otaczającym;
3) odnośnie podpisu zaufanego:
- wielkość dokumentów nie może przekraczać 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), dostępny format podpisu „xml”.
4. Zamawiający zaleca wczytywanie na Platformę plików w maksymalnym rozmiarze do 50 MB, z ograniczeniem do 10 MB (pojemność pliku wynikowego po jego podpisaniu), kiedy do podpisywania dokumentów elektronicznych stosuje się podpis zaufany.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna RODO dotycząca postępowania o udzielenie zamówienia nr referencyjny postępowania: ZP.271.26.2025.KM stanowi załącznik nr 13 do SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.26.2025.KM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup (dostawa) infrastruktury IT i usług związanych z podniesieniem poziomu cyberbezpieczeństwa i zapewnieniem ciągłości działania Urzędu Miasta Myszkowa („Urząd”) i 15 jednostek podległych:
1) Przedszkole nr 1 „Bajka”,
2) Przedszkole nr 2,
3) Przedszkole nr 3 z Oddziałami Integracyjnymi,
4) Przedszkole nr 4,
5) Przedszkole nr 5,
6) Szkoła Muzyczna I Stopnia,
7) Szkoła Podstawowa nr 1 im. A. Mickiewicza,
8) Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II,
9) Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 3 im. Tadeusza Kościuszki,
10) Szkoła Podstawowa nr 4,
11) Szkoła Podstawowa nr 5 z Oddziałami Integracyjnymi im. H. Sienkiewicza,
12) Szkoła Podstawowa nr 6,
13) Szkoła Podstawowa nr 7 im. Jana Brzechwy,
14) Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 4,
15) Miejski Zespół Ekonomiczno-Administracyjny Szkół i Przedszkoli (MZEASiP).
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) dostawę dwóch serwerów fizycznych dla Urzędu i stworzenie klastra zapewniającego wysoką dostępność (HA) – 2 szt.,
b) dostawę oprogramowania systemowego do klastra serwerów zapewniającego wysoką dostępność (HA) – 3 szt.,
c) dostawę systemu zarządzania bazami danych do klastra serwerów zapewniającego wysoką dostępność (HA) wraz z licencjami dostępowymi – 2 szt.,
d) dostawę serwera do wykonywania kopii zapasowych dla komputerów osobistych, serwerów oraz maszyn wirtualnych zainstalowanych w Urzędzie – 1 szt.,
e) dostawę macierzy dyskowej opartej na dyskach SSD do klastra serwerów zapewniającego wysoką dostępność (HA) – 1 szt.,
f) rozbudowę macierzy dyskowej w Urzędzie o kolejne dyski o szacowanej pojemności 12TB – 8 szt. dysków,
g) dostawę dysków sieciowych NAS (Network Attached Storage) dla 14 jednostek podległych – 14 szt.,
h) rozbudowę urządzenia podtrzymującego zasilanie (UPS) w Urzędzie Miasta o baterie o pojemności 7Ah – 1 komplet (72 szt.),
i) dostawę urządzeń podtrzymujących zasilanie (UPS) dla 14 jednostek podległych – 14 szt.,
j) dostawę licencji na oprogramowanie antywirusowe dla stanowisk w 15 jednostkach podległych – 15 kompletów (22 licencje),
k) dostawę oprogramowania do monitorowania infrastruktury informatycznej w środowisku z wirtualizacją maszyn w Urzędzie – 1 komplet (130 licencji).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganiami stawianymi przez Zamawiającego przedmiotowi zamówienia.
4. W ramach realizacji zamówienia muszą zostać zachowane zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępność dla osób z niepełnosprawnościami oraz równości kobiet i mężczyzn. Zastosowane rozwiązania techniczne/infrastrukturalne oraz wartości niematerialne i prawne, zgodnie ze standardami dostępności dla polityki spójności 2021-2027, musi mieć co najmniej neutralny charakter w zakresie uwzględnienia potrzeb osób z niepełnosprawnościami, zasady równości szans i niedyskryminacji.
5. Rodzaj zamówienia: dostawy.
6. Kody CPV:
1) Główny kod CPV:
48822000-6: Serwery komputerowe,
2) Dodatkowy kod CPV:
‒ 30233000-1: Urządzenia do przechowywania i odczytu danych,
‒ 31154000-0: Bezprzestojowe źródła energii,
‒ 48620000-0: Systemy operacyjne,
‒ 48760000-3: Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej,
‒ 48730000-4: Pakiety oprogramowania zabezpieczającego,
‒ 51610000-1: Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji,
‒ 72263000-6: Usługi wdrażania oprogramowania,
‒ 72265000-0: Usługi konfiguracji oprogramowania.
7. W każdym przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia będzie odnosił się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
8. Przez jednostkę oceniającą zgodność, o której mowa w art. 105 ust. 2 ustawy Pzp, rozumie się jednostkę wykonującą działania z zakresu oceny zgodności, w tym kalibrację, testy, certyfikację i kontrolę, akredytowaną zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 765/2008 z dnia 9 lipca 2008 r. ustanawiającym wymagania w zakresie akredytacji i nadzoru rynku odnoszące się do warunków wprowadzania produktów do obrotu i uchylającym rozporządzenie (EWG) nr 339/93 (Dz. Urz. UE L 218 z 13.08.2008, str. 30).
9. W przypadku, gdy przedmiot zamówienia odnosi się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający nie może odrzucić oferty tylko dlatego, że oferowane dostawy, nie są zgodne z normami, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, do których opis przedmiotu zamówienia się odnosi, pod warunkiem, że Wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104 - 107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w przedmiocie zamówienia.
10. Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa w art. 105 ust. 1 i 3 ustawy Pzp, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego dostawy spełniają wymagania, cechy określone w opisie przedmiotu zamówienia lub wymagania związane z realizacją zamówienia, wyłącznie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu o numerze referencyjnym: ZP.271.26.2025.KM.
11. W celu przedłożenia dowodów, o których mowa w ust. 10, Wykonawca składa wraz z ofertą opis rozwiązań równoważnych wraz z przedmiotowymi środkami dowodami, które winny potwierdzać równoważność oferowanych rozwiązań w odniesieniu do opisanych przez Zamawiającego w sposób określony w ust. 7.
Jeżeli Wykonawca nie złoży wraz z ofertą opisu rozwiązań równoważnych wraz z przedmiotowymi środkami dowodami lub złożone dokumenty są niekompletne, to nie podlegają one dostarczeniu lub uzupełnieniu ani z własnej inicjatywy ani na wezwanie Zamawiającego.
12. Oferowane przez Wykonawcę rozwiązania jako rozwiązania równoważne Zamawiający uzna za rozwiązania równoważne względem wymagań Zamawiającego odnoszących się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli nie będą one ustępowały wymaganiom opisywanym przez Zamawiającego w ten sposób.
Powyższe oznacza, że rozwiązania równoważne nie mogą:
- posiadać zarówno w opisie rozwiązań równoważnych jaki i w przedmiotowych środkach dowodowych cech, parametrów i funkcjonalności gorszych, niż wskazywane bezpośrednio poprzez normy, oceny techniczne, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, lub z nich wynikające,
- skutkować złożeniem oferty wariantowej.
13. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań, w trybie określonym w art. 121 ustawy Pzp.
14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części (zakresów) zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. W tym celu Wykonawca winien podać odpowiednie informacje w formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale podwykonawców, należy wpisać w odpowiednim miejscu tabeli formularza oferty „nie dotyczy” lub inne podobne sformułowanie.
15. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
16. Powody braku podziału udzielanego zamówienia na części.
Zamawiający nie podzielił zamówienia na części, ponieważ konieczność skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Zamówienie dotyczy cyberbezpieczeństwa i wymaga kompleksowego podejścia do problemu, zapewnienia prawidłowego współdziałania wszystkich dostarczanych elementów i odpowiedniej ich konfiguracji. Realizacja zamówienia przez różnych wykonawców mogłaby spowodować luki w tworzonym systemie cyberbezpieczeństwa. Ponadto, podział zamówienia na części wymagałby znacznego zaangażowania pracowników Zamawiającego w weryfikowanie prawidłowości realizacji kilku zamówień, odrębne ich rozliczanie, rozwiązywanie problematycznych zagadnień pochodzących z różnych źródeł i zgłaszanych przez różne podmioty, pośredniczenie w rozwiązywaniu potencjalnych sporów pomiędzy wykonawcami, a dodatkowo koordynowanie działań kilku wykonawców realizujących zamówienie jednocześnie, co nie byłoby efektywne ekonomicznie. Zakres zamówienia jest zakresem specjalistycznym, a jednak umożliwiającym złożenie oferty wykonawcom z grupy małych i średnich przedsiębiorstw.
4.2.6.) Główny kod CPV: 48822000-6 - Serwery komputerowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych
31154000-0 - Bezprzestojowe źródła energii
48620000-0 - Systemy operacyjne
48760000-3 - Pakiety oprogramowania do ochrony antywirusowej
48730000-4 - Pakiety oprogramowania zabezpieczającego
51610000-1 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-02-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował kryterium najniższej ceny.
2. Ocenie będą podlegać wyłącznie oferty nieodrzucone.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta nieodrzucona z najniższą ceną.
4. W sytuacji, gdy Zamawiający nie będzie mógł dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, wezwie on Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w uprzednio złożonych przez nich ofertach.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Wykonawcy są zobowiązani do przedstawienia wyjaśnień w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
6. Jeżeli w postępowaniu złożona zostanie oferta, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004r. o podatku od towarów i usług (t.j. Dz. U. z 2025 r., poz. 775) dla celów zastosowania kryterium ceny Zamawiający dolicza do przedstawionej w tej ofercie ceny kwotę podatku od towarów i usług, którą miałby obowiązek rozliczyć. W takim przypadku Wykonawca w ofercie ma obowiązek:
1) poinformowania Zamawiającego, że wybór jego oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego;
2) wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będą prowadziły do powstania obowiązku podatkowego;
3) wskazania wartości towaru lub usługi objętego obowiązkiem podatkowym Zamawiającego, bez kwoty podatku;
4) wskazania stawki podatku od towarów i usług, która zgodnie z wiedzą wykonawcy, będzie miała zastosowanie.
7. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę w terminie związania ofertą określonym w SWZ.
8. Jeżeli termin związania ofertą upłynie przed wyborem najkorzystniejszej oferty, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta otrzymała najwyższą ocenę, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty.
9. W przypadku braku zgody, o której mowa w ust. 8, oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 13 ustawy Pzp, a Zamawiający zwraca się o wyrażenie takiej zgody do kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, chyba że zachodzą przesłanki do unieważnienia postępowania.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Wg kolejności
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.7.) Kolejność kryterium: 1
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, w zakresie:1) sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 200 000,00 zł.
Wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej winni spełniać przynajmniej na wymaganym poziomie: łącznie. W tym celu Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazują spełnianie tego warunku w wielkościach podlegających sumowaniu dotyczących wielkości posiadanych przez nich środków finansowych lub posiadanej przez nich zdolności kredytowej.
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy polegające na dostawie sprzętu komputerowego, przy czym każda z nich obejmowała co najmniej 2 serwery i urządzenie brzegowe UTM, a jej wartość wynosiła co najmniej 400 000,00 zł brutto.
W przypadku dostaw powtarzających się lub ciągłych Zamawiający wymaga, żeby wykonywane dostawy, spełniły cały wymagany zakres już na etapie złożenia oferty. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej winiec spełniać w całości co najmniej jeden z Wykonawców. Zamawiający nie dopuszcza sumowania doświadczenia.
W przypadku powołania się przez wykonawcę na doświadczenie zdobyte w ramach realizacji dostawy w konsorcjum należy wskazać zakres dostawy faktycznie zrealizowanej przez niego w tym zamówieniu. Zamawiający nie dopuszcza, by Wykonawca polegał na zdolności technicznej lub zawodowej grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie nie wykonywał wykazywanego zakresu dostawy.
b) Wykonawca dysponuje co najmniej 2 (dwoma) specjalistami posiadającymi uprawnienia (aktualne certyfikaty) inżyniera rozwiązań producenta dostarczanych serwerów, określając dla tej osoby zakres czynności oraz informując o podstawie dysponowania tą osobą.
2. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3. Zgodnie z art. 118 ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w ust. 4 potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia.
Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 5 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne zobowiązanie).
6. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, których wzory stanowią odpowiednio załączniki nr 6 i 7 do SWZ.
7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
8. Zarówno Wykonawca jak i podmiot udostępniający zasoby w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia jest zobowiązany do złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w składanych przez nich wcześniej oświadczeniach o niepodleganiu wykluczeniu. Wzory oświadczeń o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, opisane w rozdziale 10 SWZ, stanowią odpowiednio do podmiotu je składającego załączniki nr 8 i 9 do SWZ.
9. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z Wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.
10. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, sytuacja ekonomiczna lub finansowa podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzają spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu.
11. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – podmiotowy środek dowodowy, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonym wcześniej oświadczeniu Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SWZ;
2) oświadczenia podmiotów udostępniających zasoby o aktualności informacji na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia – podmiotowy środek dowodowy, które zostały wskazane przez Zamawiającego w SWZ i zawarte w złożonych wcześniej oświadczeniach tych podmiotów o niepodleganiu wykluczeniu, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach tych podmiotów. Wzór tego oświadczenia stanowi załącznik nr 9 do SWZ (wzór został opracowany dla jednego podmiotu, bowiem każdy podmiot udostępniający zasoby składa odrębne oświadczenie).
2. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane przez Wykonawcę wraz z ofertą w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu:
1) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
2. Podmiotowe środki dowodowe na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę na wezwanie Zamawiającego na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp:
1) wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Okres ostatnich 3 lat, o których mowa w ww. wykazie dostaw, jest liczony od terminu składania ofert.
Wzór tego wykazu stanowi załącznik nr 10 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, to wykaz, o którym mowa powyżej, dotyczy dostaw, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wzór tego wykazu stanowi załącznik nr 11 do SWZ.
3) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganego podmiotowego środka dowodowego, o którym mowa powyżej, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Wartości podane w informacji, o której mowa powyżej, w walutach innych niż PLN, zostaną przeliczone według średniego kursu NBP na dzień składania ofert.
3. W wezwaniu dokonywanym na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
a)upubl. przez prod. oferowanych rozwiązań specyfikacji techniczn. oferowanych urządzeń (załączyć do oferty), z których będzie wynikało potw. spełnienia wymagań określonych w OPZ. Zam. dopuszcza możliwość złożenia jednego bądź kilku przedm. śr. dow., na wypadek, gdyby nie wszystkie parametry/wymagania zawarte były w jednym dokumencie. Zam. wymaga śr. dowodowych pochodzących od produc. urządzeń i zawierających dane techniczne i inne inf. o produkcie. Przedm. śr. dowodowym będą: karty katalogowe produktu (np. specyfikacje techniczne, karty techniczne, karty charakterystyki, foldery informacyjne, prospekty) lub ośw. produc. lub autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora produc. lub wykonawcy posiadającego pisemną autoryzację producenta;b)ośw. produc. sprzętu lub autoryzowanego przez produc. dystrybutora sprzętu na terenie Polski, potwierdzających, że:
‒ dostarczany sprzęt i oprogramowanie pochodzą z legalnego kanału sprzedaży na terenie UE,
‒ Wyk. posiada autoryzację produc. w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań,
‒ serwis urządzeń będzie realiz. bezpośrednio przez produc. i/lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym produc.,
‒ w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zam.,
‒ ośw. produc., że w przypadku niewywiązywania się z obow. gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem;
c)ośw. firmy serwisującej o gotowości świadczenia serwisu zgodnie z wym. określonymi w zał. nr 1 do SWZ, zawierające: adres str. intern. serwisu i nr infolinii telefonicznej firmy serwisującej;
d)certyfikatów firmy serwisującej:
‒ w zakresie zarządz. jakością stwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2015 (lub późn.),
‒ w zakresie syst. zarządzania bezpieczeństwem inf. stwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017 (lub późn.),
na świadczenie usług serwisowych;
e)certyfikatów i deklaracji zgodności sprzętu, wskazanych w zał. nr 1 do SWZ:
i. dla poz. a) dostawa dwóch serwerów fizycznych dla Urzędu i stworzenie klastra zapewniającego wysoką dostępność (HA):
‒ Wydruk testu SPECspeed2017_fp_base w celu potwierdzenia, że oferowany procesor osiąga wynik min. 154 w teście SPECspeed2017_fp_base, dostępnym na stronie www.spec.org dla konfiguracji dwuprocesorowej,
‒ Ośw. produc., że serwery są produk. zgodnie z normami ISO 9001, ISO 50001 oraz ISO 14001 wraz z certyfikatami producenta,
‒ Deklaracja zgodności UE (CE) lub sprawozd. z badań lub certyfikat w celu potw. zgodności z przepisami zasadniczymi, czyli dyrektywami Nowego Podejścia, które pozwalają na naniesienie oznakowania CE na oferowany wyrób,
‒ Wydruk z publ. dostępnej str. intern. lub ośw. produc. w celu potw., że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022,
ii. dla poz. e) dostawa macierzy dyskowej opartej na dyskach SSD do klastra serwerów zapewniającego wysoką dostępność (HA):
‒ Certyfikaty lub ośw. produc., że urządzenie spełnia nast. standardy bezpieczeństwa: EN 62368-1 (European Union), IEC 60950-1 (International),
‒ Ośw. produc., że macierze są produkowane zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 wraz z certyfikatami producenta,
‒ Deklaracja zgodności UE (CE) lub sprawozd. z badań lub certyfikat w celu potw. zgodności z przepisami zasadniczymi, czyli dyrektywami Nowego Podejścia, które pozwalają na naniesienie oznakowania CE na oferowany wyrób,
iii. dla poz. i) dostawa urządzeń podtrzymujących zasilanie (UPS) dla 14 jednostek podległych:
‒ Deklaracja zgodności UE (CE) lub sprawozd. z badań lub certyfikat w celu potw. zgodności z przepisami zasadniczymi, czyli dyrektywami Nowego Podejścia, które pozwalają na naniesienie oznakowania CE na oferowany wyrób,
‒ Wydruki z publ. dostępnych str. intern. lub ośw. produc. w celu potw., że oferowane urządzenia są zgodne z normami RoHS i REACH.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
a)upubl. przez prod. oferowanych rozwiązań specyfikacji techniczn. oferowanych urządzeń (załączyć do oferty), z których będzie wynikało potw. spełnienia wymagań określonych w OPZ. Zam. dopuszcza możliwość złożenia jednego bądź kilku przedm. śr. dow., na wypadek, gdyby nie wszystkie parametry/wymagania zawarte były w jednym dokumencie. Zam. wymaga śr. dowodowych pochodzących od produc. urządzeń i zawierających dane techniczne i inne inf. o produkcie. Przedm. śr. dowodowym będą: karty katalogowe produktu (np. specyfikacje techniczne, karty techniczne, karty charakterystyki, foldery informacyjne, prospekty) lub ośw. produc. lub autoryzowanego przedstawiciela/dystrybutora produc. lub wykonawcy posiadającego pisemną autoryzację producenta;b)ośw. produc. sprzętu lub autoryzowanego przez produc. dystrybutora sprzętu na terenie Polski, potwierdzających, że:
‒ dostarczany sprzęt i oprogramowanie pochodzą z legalnego kanału sprzedaży na terenie UE,
‒ Wyk. posiada autoryzację produc. w zakresie sprzedaży oferowanych rozwiązań,
‒ serwis urządzeń będzie realiz. bezpośrednio przez produc. i/lub we współpracy z autoryzowanym partnerem serwisowym produc.,
‒ w przypadku wystąpienia awarii dysku twardego w urządzeniu objętym aktywnym wparciem technicznym, uszkodzony dysk twardy pozostaje u Zam.,
‒ ośw. produc., że w przypadku niewywiązywania się z obow. gwarancyjnych Wykonawcy lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem;
c)ośw. firmy serwisującej o gotowości świadczenia serwisu zgodnie z wym. określonymi w zał. nr 1 do SWZ, zawierające: adres str. intern. serwisu i nr infolinii telefonicznej firmy serwisującej;
d)certyfikatów firmy serwisującej:
‒ w zakresie zarządz. jakością stwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO 9001:2015 (lub późn.),
‒ w zakresie syst. zarządzania bezpieczeństwem inf. stwierdzający zgodność z normą PN-EN ISO/IEC 27001:2017 (lub późn.),
na świadczenie usług serwisowych;
e)certyfikatów i deklaracji zgodności sprzętu, wskazanych w zał. nr 1 do SWZ:
i. dla poz. a) dostawa dwóch serwerów fizycznych dla Urzędu i stworzenie klastra zapewniającego wysoką dostępność (HA):
‒ Wydruk testu SPECspeed2017_fp_base w celu potwierdzenia, że oferowany procesor osiąga wynik min. 154 w teście SPECspeed2017_fp_base, dostępnym na stronie www.spec.org dla konfiguracji dwuprocesorowej,
‒ Ośw. produc., że serwery są produk. zgodnie z normami ISO 9001, ISO 50001 oraz ISO 14001 wraz z certyfikatami producenta,
‒ Deklaracja zgodności UE (CE) lub sprawozd. z badań lub certyfikat w celu potw. zgodności z przepisami zasadniczymi, czyli dyrektywami Nowego Podejścia, które pozwalają na naniesienie oznakowania CE na oferowany wyrób,
‒ Wydruk z publ. dostępnej str. intern. lub ośw. produc. w celu potw., że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows Server 2019, Microsoft Windows Server 2022,
ii. dla poz. e) dostawa macierzy dyskowej opartej na dyskach SSD do klastra serwerów zapewniającego wysoką dostępność (HA):
‒ Certyfikaty lub ośw. produc., że urządzenie spełnia nast. standardy bezpieczeństwa: EN 62368-1 (European Union), IEC 60950-1 (International),
‒ Ośw. produc., że macierze są produkowane zgodnie z normami ISO 9001 oraz ISO 14001 wraz z certyfikatami producenta,
‒ Deklaracja zgodności UE (CE) lub sprawozd. z badań lub certyfikat w celu potw. zgodności z przepisami zasadniczymi, czyli dyrektywami Nowego Podejścia, które pozwalają na naniesienie oznakowania CE na oferowany wyrób,
iii. dla poz. i) dostawa urządzeń podtrzymujących zasilanie (UPS) dla 14 jednostek podległych:
‒ Deklaracja zgodności UE (CE) lub sprawozd. z badań lub certyfikat w celu potw. zgodności z przepisami zasadniczymi, czyli dyrektywami Nowego Podejścia, które pozwalają na naniesienie oznakowania CE na oferowany wyrób,
‒ Wydruki z publ. dostępnych str. intern. lub ośw. produc. w celu potw., że oferowane urządzenia są zgodne z normami RoHS i REACH.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Zgodnie z art. 58 ustawy Pzp Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę).
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo (nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki, bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę). Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej, może wynikać z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców:
1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
2) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia w zakresie jakim każdy z tych Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.2. Dopuszczalne są zmiany niniejszej umowy w przypadkach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz zmiany dotyczące:
1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy,
2) opóźnień mających przyczynę po stronie Zamawiającego w związku z niedotrzymaniem przez niego terminów określonych w Umowie,
3) terminu realizacji umowy grantowej,
4) zmiany regulaminu konkursu grantowego pn. „Cyberbezpieczny samorząd”.
5) zmian nieistotnych rozumianych w ten sposób, że wiedza o ich wprowadzeniu na etapie postępowania o zamówienie nie wpłynęłaby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie, ani na wynik postępowania. Takimi zmianami są w szczególności zmiany o charakterze administracyjno-organizacyjnym umowy np. zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, innych danych identyfikacyjnych, zmiany prowadzące do likwidacji oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy,
6) przyspieszenia realizacji dostaw partii zamówienia, o których mowa w § 2 ust. 2 pkt 2) i 3) w przypadku wcześniejszego uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania z umowy grantowej, o ile Wykonawca wyrazi na to zgodę,
7) zmiany oferowanych urządzeń w przypadku:
a) wykazania przez Wykonawcę braku dostępności na rynku zaoferowanego na etapie składania oferty produktu/urządzenia (wycofanie oferowanego sprzętu ze sprzedaży/produkcji)
b) pojawienia się na rynku sprzętu lub podzespołów nowszej generacji lub przewyższających oferowane na dzień składania ofert parametry techniczne,
c) konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań zamiennych niż wskazane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy lub gdy zastosowanie innych rozwiązań zamiennych będzie skutkować poprawieniem parametrów technicznych i użytkowych lub pozwoli na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji dostarczonego przedmiotu umowy, pod warunkiem, że:
(i) zmiany te zapewnią produkt/urządzenie o funkcjonalności nie mniejszej i parametrach nie gorszych od funkcjonalności i parametrów produktu/urządzenia zaoferowanego na etapie składania oferty,
(ii) zmiany te nie będą wiązać się z koniecznością podwyższenia wynagrodzenia Wykonawcy,
(iii) dostarczenia wraz z produktem/urządzeniem analogicznych świadectw, certyfikatów lub innych podobnych zaświadczeń, których dostarczenie było wymagane do produktu/urządzenia zaoferowanego na etapie składania oferty.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-09-29 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Oferty należy złożyć przy użyciu Platformy pod adresem: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl poprzez zakładkę: „Załączniki”, bezpośredni link do przedmiotowego postępowania: https://miastomyszkow.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/487897
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-09-29 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-10-28
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Do oferty należy dołączyć:1) w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania - odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia ww. dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów;
2) jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1) - pełnomocnictwo lub inny dokument (np. akt powołania na stanowisko prezesa zarządu, członka zarządu spółki lub, w przypadku spółek działających w systemie common law, członka rady dyrektorów spółki, a także umowa spółki cywilnej lub uchwała jej wspólników, wskazująca jednego ze wspólników jako umocowanego do reprezentacji spółki), potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy;
3) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
4) oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu. Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu stanowi załącznik nr 3 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepoleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
5) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowi załącznik nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie;
6) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Wzór zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 5 do SWZ;
7) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Wzór oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 6 do SWZ;
8) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby, w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów przy spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wzór oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu podmiotu udostępniającego zasoby stanowi załącznik nr 7 do SWZ;
9) przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa w Rozdziale 6 SWZ.
2. Zamówienie musi zostać zrealizowane nie później niż do 27 lutego 2026 r.
3. Strony ustalają następujące terminy realizacji umowy:
1) z rozdziału 5, pkt 2, poz. a) – c) – maksymalnie 4 tygodnie od podpisania umowy,
2) z rozdziału 5, pkt 2, poz. e) – nie wcześniej niż 4 tygodnie i nie później niż 5 tygodni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy z pkt. 1),
3) z rozdziału 5, pkt 2, poz. d), f) – k) – nie wcześniej niż 4 tygodnie i nie później, niż 5 tygodni od daty podpisania protokołu odbioru dostawy z pkt. 2).
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
- ZAKUP (DOSTAWA) INFRASTRUKTURY IT I USŁUG ZWIĄZANYCH Z PODNIESIENIEM POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA I ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA ("URZĄD") I 15 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- Dostawy sprzętu medycznego- materiałów do zabiegów operacyjnych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie.
- Dostawy wyrobów medycznych jednorazowego użytku dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawa monitorów komputerowych
- Prowadzenie korepetycji z języka angielskiego oraz matematyki w projekcie "Po pierwsze rodzina" realizowanym w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021-2027.
- REMONT CHODNIKÓW I JEZDNI NA TERENIE MIASTA MYSZKOWA - NAWIERZCHNIE Z KOSTKI BETONOWEJ - 2 części zamówienia
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cyberbezpieczna Gmina Miedźno - obszar techniczny
- Dostawa sprzętu do wykonywania i przechowywania kopii zapasowych wraz z wdrożeniem w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Zwierzyniec"
- ZAKUP (DOSTAWA) INFRASTRUKTURY IT I USŁUG ZWIĄZANYCH Z PODNIESIENIEM POZIOMU CYBERBEZPIECZEŃSTWA I ZAPEWNIENIEM CIĄGŁOŚCI DZIAŁANIA URZĘDU MIASTA MYSZKOWA ("URZĄD") I 15 JEDNOSTEK PODLEGŁYCH
- Zakup sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
- "Cyberbezpieczny Urząd Gminy Bukowiec"
- Dostawa i wdrożenie systemu nawigacji zdalnej wewnętrznej i zewnętrznej po obiektach Uniwersytetu Artystycznego im. Magdaleny Abakanowicz w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.