eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uniejów › Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów - zadanie 7 Monitoring sieci

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-09


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów – zadanie 7 Monitoring sieci

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13

1.5.2.) Miejscowość: Uniejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 632889740

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów – zadanie 7 Monitoring sieci

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aada4b8-0d9c-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430525

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039860/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt współfinansowany Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA V. OCHRONA ŚRODOWISKA. DZIAŁANIE V.3 GOSPODARKA WODNOKANALIZACYJNA. PODDZIAŁANIE V.3.2 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280127/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.17.2022 EL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 229535,83 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu sieci wodno – kanalizacyjnej przekazującego dane z poszczególnych obiektów do dyspozytorni w Oczyszczalni Ścieków w Uniejowie.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Uniejów.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować urządzenia niezbędne do właściwego funkcjonowania systemu monitoringu, opracować oprogramowanie dla poszczególnych urządzeń oraz zapewniające działanie systemu, a także skonfigurować dostarczone i istniejące w poszczególnych obiektach urządzenia.
Wszystkie modemy i moduły telemetrczne należy wyposażyć w anteny.
Sterowniki i modemy sparametryzować na wysyłanie zmiennych do SCADy w dyspozytorni. Na SCADzie odwzorować schemat technologiczny każdego obiektu.
Zmienne takie jak: praca, awaria, poziomy, ciśnienia, przepływy, czasy oraz pozostałe istotne parametry technologiczne należy przechowywać w postaci zdarzeń w tabelach lub wykresach przez okres co najmniej 1 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie technicznym monitoringu sieci wodno – kanalizacyjnej stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu kody źródłowe oraz ewentualnie wszelkie inne dane niezbędne do późniejszej modyfikacji i/lub rozbudowania systemu.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu praw autorskich (w tym praw zależnych) zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Ze względu na prace w rozdzielnicach elektrycznych osoby wykonujące je powinny posiadać uprawnienia elektryczne E, a nadzór D.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wdrożenie i utrzymanie systemu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi monitoringu.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje monitoringu fontann.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia (wykonanie i skuteczność działania) oraz minimum 24 miesięcy gwarancji dla urządzeń. Na okres gwarancji Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady.
Projekt współfinansowany Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA V. OCHRONA ŚRODOWISKA. DZIAŁANIE V.3 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA. PODDZIAŁANIE V.3.2 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA

4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48151000-1 - Komputerowy system sterujący

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania

72310000-1 - Usługi przetwarzania danych

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny

31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

48961000-2 - Sterowniki Ethernet

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357930,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drewa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015479235

7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 2

7.3.4) Miejscowość: Marki

7.3.5) Kod pocztowy: 05-270

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357930,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.