Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00280127/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-07-27
- 2022/BZP 00294340/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-05
- 2022/BZP 00298895/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów – zadanie 7 Monitoring sieci
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Uniejów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019579
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Błogosławionego Bogumiła 13
1.5.2.) Miejscowość: Uniejów
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-210
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki
1.5.7.) Numer telefonu: 632889740
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@uniejow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uniejow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminauniejow.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów – zadanie 7 Monitoring sieci2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1aada4b8-0d9c-11ed-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00430525
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-09
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039860/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w aglomeracji Uniejów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA V. OCHRONA ŚRODOWISKA. DZIAŁANIE V.3 GOSPODARKA WODNOKANALIZACYJNA. PODDZIAŁANIE V.3.2 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00280127/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.17.2022 EL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 229535,83 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie monitoringu sieci wodno – kanalizacyjnej przekazującego dane z poszczególnych obiektów do dyspozytorni w Oczyszczalni Ścieków w Uniejowie.
Przedmiot zamówienia realizowany jest w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w Aglomeracji Uniejów.
W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć i zamontować urządzenia niezbędne do właściwego funkcjonowania systemu monitoringu, opracować oprogramowanie dla poszczególnych urządzeń oraz zapewniające działanie systemu, a także skonfigurować dostarczone i istniejące w poszczególnych obiektach urządzenia.
Wszystkie modemy i moduły telemetrczne należy wyposażyć w anteny.
Sterowniki i modemy sparametryzować na wysyłanie zmiennych do SCADy w dyspozytorni. Na SCADzie odwzorować schemat technologiczny każdego obiektu.
Zmienne takie jak: praca, awaria, poziomy, ciśnienia, przepływy, czasy oraz pozostałe istotne parametry technologiczne należy przechowywać w postaci zdarzeń w tabelach lub wykresach przez okres co najmniej 1 roku.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie technicznym monitoringu sieci wodno – kanalizacyjnej stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu kody źródłowe oraz ewentualnie wszelkie inne dane niezbędne do późniejszej modyfikacji i/lub rozbudowania systemu.
Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu praw autorskich (w tym praw zależnych) zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
Ze względu na prace w rozdzielnicach elektrycznych osoby wykonujące je powinny posiadać uprawnienia elektryczne E, a nadzór D.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wdrożenie i utrzymanie systemu oraz przeszkolenie wskazanych pracowników w zakresie obsługi monitoringu.
Przedmiot zamówienia nie obejmuje monitoringu fontann.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił minimum 60 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia (wykonanie i skuteczność działania) oraz minimum 24 miesięcy gwarancji dla urządzeń. Na okres gwarancji Wykonawca przedłuża okres rękojmi za wady.
Projekt współfinansowany Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego OŚ PRIORYTETOWA V. OCHRONA ŚRODOWISKA. DZIAŁANIE V.3 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA. PODDZIAŁANIE V.3.2 GOSPODARKA WODNO-KANALIZACYJNA
4.5.3.) Główny kod CPV: 72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72262000-9 - Usługi rozbudowy oprogramowania
72310000-1 - Usługi przetwarzania danych
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
32000000-3 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny
31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
30200000-1 - Urządzenia komputerowe
48961000-2 - Sterowniki Ethernet
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357930,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 357930,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Drewa Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 015479235
7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki 2
7.3.4) Miejscowość: Marki
7.3.5) Kod pocztowy: 05-270
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 357930,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI UNIEJÓW
więcej: przetargi UNIEJÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla potrzeb Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego w Krakowie (postępowanie powtórne)
- "Bezpieczna Gmina Zduny"
- Usługa wsparcia technicznego producenta dla posiadanego przez Zamawiającego sprzętu informatycznego - dwóch deduplikatorów Quantum
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Powiatu Iławskiego w ramach projektu pn. "Cyberbezpieczny samorząd"
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukujących w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Zakup i dostawa serwerów wraz z migracją danych, macierzy oraz sprzętu komputerowego na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z o.o.
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.