eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jelenia GóraOchrona w formie monitoringu elektronicznego lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze (II)



Ogłoszenie z dnia 2025-09-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona w formie monitoringu elektronicznego lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W JELENIEJ GÓRZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 541310233

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 9

1.5.2.) Miejscowość: Jelenia Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 075 64 95 888

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkim-jg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim-jg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cc09640-cf52-4957-8b49-954169f81159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ochrona w formie monitoringu elektronicznego lokali mieszkalnych i użytkowych administrowanych przez ZGKiM w Jeleniej Górze (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cc09640-cf52-4957-8b49-954169f81159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00425619

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400384

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO-Z.371.3.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149942,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony mienia w formie monitoringu elektronicznego -wskazanych lokali mieszkalnych i użytkowych (pustostanów lub czasowo niezamieszkałych) administrowanych przez Zarząd Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze (dalej ZGKiM).
4.2 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie całodobowej usługi ochrony mienia w formie dozoru elektronicznego oraz interwencji fizycznych - obejmującej lokale mieszkalne i użytkowe (w tym pustostany i lokale czasowo niezamieszkałe), administrowane przez Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Jeleniej Górze. Zamawiający wymaga ciągłości świadczenia usługi również w dni ustawowo wolne od pracy. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest do dostawy, montażu, konfiguracji oraz utrzymania zamontowanych urządzeń/czujek sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), zgodnego z wymaganiami normy PN-EN 50131 (lub równoważną) oraz innymi obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi.
4.3 Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem warunków i wymagań określonych w dokumentacji postępowania, w szczególności przy wykorzystaniu wiedzy i doświadczenia, z należytą starannością, z uwzględnieniem profesjonalnego charakteru świadczonych usług przez osoby posiadające kwalifikacje, kompetencje i doświadczenie w wykonywaniu czynności z zakresu ochrony oraz posiadające stosowne uprawnienia.
4.4 Celem ochrony jest:
4.1.1. zapobieganie nieuprawnionemu wtargnięciu osób trzecich,
4.1.2. ochrona mienia i wyposażenia przed kradzieżą, dewastacją i pożarem,
4.1.3. przeciwdziałanie zajęciu lokali przez osoby nieuprawnione,
4.1.4. zapewnienie bezpieczeństwa technicznego i fizycznego chronionych obiektów.
4.5 Zakres usługi poprzez:
1. dozór elektroniczny, tj.:
1) dostawa, montaż, konfiguracja i utrzymanie urządzeń alarmowych/czujek zgodnych z normą PN-EN-50131 oraz PN-EN 50130-5 (lub równoważnej).
2) zamontowane urządzenia muszą posiadać niezależne zasilanie, zdalny dostęp (aplikacja Android/iOS), możliwość zarządzania przez Centrum Monitorowania Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego.
3) Ilość i rodzaj elektronicznych urządzeń sygnalizujących nieuprawnione wtargnięcie do lokalu wykonawca winien dostosować do wielkości i rodzaju chronionego lokalu.
2. zdalną i fizyczną ochronę interwencyjną:
1) całodobowy nadzór sygnałów alarmowych.
2) podjazd grupy interwencyjnej w czasie nieprzekraczającym 15 minut od zgłoszenia.
3) grupa interwencyjna: min. 2 kwalifikowanych pracowników ochrony, wyposażeni w środki łączności, poruszające się oznakowanym pojazdem.
4) osoby skierowanej do realizacji zamówienia muszą posiadać licencję zabezpieczenia technicznego,
5) w razie potrzeby - zawiadomienie odpowiednich służb (Policja, Państwowa Straż Pożarna, Pogotowie).
4.6 Wykonawca zapewnia dzierżawę, montaż, konfigurację i utrzymanie zamontowanych urządzeń.
4.7 Zamawiający informuje, że nie zapewnia dostępu do sieci Internet na terenie obiektów objętych zamówieniem.
4.8 Wykonawca zobowiązany jest, w przypadku awarii urządzeń - do zapewnienia posterunków doraźnych.
4.9 Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do:
1. posiadania aktualnej koncesji Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia;
2. dysponowania odpowiednim zapleczem technicznym i kadrowym, w tym kwalifikowanymi pracownikami ochrony oraz zespołem technicznym do obsługi zamontowanych urządzeń/systemów elektronicznych;
3. Ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności, związanej z niniejszym zamówieniem od odpowiedzialności cywilnej, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100) - na cały okres realizacji zamówienia;
4. Zatrudnienia pracowników wykonujących czynności ochrony na podstawie umowy o pracę (art. 95 ustawy Pzp). Zatrudnienie musi trwać przez cały okres realizacji zamówienia. WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY, W OKOLICZNOŚCIACH, O KTÓRYCH MOWA W ART. 95 USTAWY PZP - zostały opisane w Dziale 26 Tomu I SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu

79715000-9 - Usługi patrolowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp (Dz.U. z 2024 r. poz. 1320 z późn. zm.), unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W toku postępowania złożone zostały oferty, w tym oferta najkorzystniejsza o wartości 702 844,00 zł brutto. Zamawiający przed otwarciem ofert określił kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. kwotę 143 021,60 zł brutto. Różnica pomiędzy wartością oferty a posiadanymi środkami finansowymi jest znaczna, a Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia budżetu do poziomu umożliwiającego zawarcie umowy.
W związku z powyższym, dalsze prowadzenie postępowania jest bezcelowe, a jego unieważnienie jest uzasadnione przepisami ustawy.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 702844,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7811730,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.