eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY



Og³oszenie z dnia 2025-11-07

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Warszawy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.muzeumwarszawy.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-6d9a0f49-4bfc-4dbb-8869-3446cc585083

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00524424

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00098474/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.6 Ochrona fizyczna MW i oddzia³ów

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone w punkcie 10 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/1/US/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „¦wiadczenie us³ug ochrony w obiektach Muzeum Warszawy” polegaj±ce w szczególno¶ci na:
a)
ochronie fizycznej obiektów i ochronie fizycznej obiektów i zbiorów oraz dozorowaniu ekspozycji muzealnych,
b)
interwencjach grup interwencyjnych,
c)
ochronie i konwojowanie transportów pieniê¿nych (warto¶ci pieniê¿nych do 0,5 jednostki obliczeniowej) oraz ochronie okazjonalnych przedsiêwziêæ (kulturalnych, wystawienniczych, promocyjnych) realizowanych przez muzeum (lub we wspó³pracy z innymi instytucjami kultury – np. Noc Muzeów, Warszawa w Budowie itp.),
d)
przeprowadzenie raz na pó³ roku wspólnego szkolenia (na podstawie uzgodnionego planu) dla pracowników ochrony z zakresu bezpieczeñstwa muzeów (na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2 wrze¶nia 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed po¿arem, kradzie¿± i innym niebezpieczeñstwem gro¿±cym ich zniszczeniem lub utrat± - Dz.U 2014 poz.1240) oraz gromadzenia i przechowywania dóbr kultury,
f)
ochronê okazjonalnych przedsiêwziêæ wystawienniczo – kulturalnych organizowanych i nadzorowanych przez Muzeum Warszawy. Zakres oraz zapotrzebowanie na liczbê pracowników ochrony bêd± ustalane ka¿dorazowo w trybie roboczym,
g)
wykonywanie zadañ zgodnie z Instrukcj± Bezpieczeñstwa Po¿arowego dla ochranianego obiektu Muzeum Warszawy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

Zamawiaj±cy na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje zastosowanie prawa opcji w zakresie rozszerzenia zamówienia, polegaj±cego na zwiêkszeniu zakresu zamówienia (liczby godzin) o nie wiêcej ni¿ 10 % zamówienia podstawowego oraz dodatkowo us³ug konwojowania do warto¶ci 30 % kwoty dla zamówienia podstawowego dla konwojowania czyli 30% z liczby 400 godzin w ci±gu 12 miesiêcy. Zamawiaj±cy skorzysta z prawa opcji w zale¿no¶ci od potrzeb Zamawiaj±cego, oraz gdy posiadaæ bêdzie ¶rodki na sfinansowanie zamówienia objêtego prawem opcji oraz po wyczerpaniu godzin w zakresie zamówienia podstawowego dla
poszczególnych elementów tj. us³ug ochrony oraz godzin konwojowania.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2026-01-01 do 2026-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a)
posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Wykonawca musi wykazaæ, ze posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2025 r., poz. 532) odpowiadaj±cym czynno¶ciom objêtym przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego objêtej przedmiotem zamówienia oraz konwoju ¶rodków pieniê¿nych i dzie³ sztuki.
Uwaga!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ka¿dy z Wykonawców powinien posiadaæ koncesjê w zakresie w którym bêdzie wykonywa³ przedmiotowe zamówienie. Zakres bêdzie badany przez Zamawiaj±cego na podstawie o¶wiadczenia zawartego w Formularzu II.3
b)
zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
A)
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³:
1)
co najmniej 2 us³ugi z zakresu ochrony i mienia w instytucjach kultury lub innych obiektach u¿yteczno¶ci publicznej z wy³±czeniem obiektów których przewa¿aj±ca dzia³alno¶æ polega na handlu lub gastronomii, ka¿da o warto¶ci co najmniej 1 200 000,00 z³ brutto ka¿da.
2)
Co najmniej jedn± us³ugê z zakresu ochrony i mienia w obiekcie udostêpnianym do zwiedzania.
3)
Co najmniej jedn± us³ugê w zakresie konwojowania ¶rodków pieniê¿nych i dzie³ sztuki
Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie siê warunkami okre¶lonymi w punkcie 2-3 w ramach jednej z us³ug wykazywanych w ramach warunku okre¶lonego w punkcie 1.
B)
Wykonawca musi dysponowaæ stacj± monitorowania sygna³ów alarmowych.
Zamawiaj±cy dopuszcza aby Wykonawca korzysta³ z potencja³u (zasobów podmiotu trzeciego – zobowi±zanie) innego podmiotu.
C)
Wykonawca musi dysponowaæ:
1)
co najmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, który ukoñczy³ kurs kierowania ochron± muzeów i innych instytucji kultury przechowuj±cych dobra kultury organizowany przez uprawnione instytucje Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: „MKiDN”) lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenie w powy¿szym zakresie, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia, posiadaj±cym co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie jako kierownik ochrony
– funkcja: Kierownik ochrony Muzeum;
2)
co najmniej dwoma koordynatorami ochrony posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, legitymuj±cym siê ukoñczonym szkoleniem z zakresu kierowania ochron± muzeum lub innych instytucji kultury przechowuj±cej dobra kultury, posiadaj±cym co najmniej trzyletnim do¶wiadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony w muzeum lub innej instytucji kultury, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia – funkcja: Koordynator ochrony Muzeum; Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji okre¶lonych w punkcie 1 i 2 przez jedn± osobê, jednak¿e w takim przypadku nale¿y zapewniæ jednego koordynatora o cechach wskazanych powy¿ej.
3)
co najmniej jednym pracownikiem posiadaj±cym wpis na listê pracowników zabezpieczenia technicznego, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia, funkcja: pracownik zabezpieczenia technicznego;
4)
co najmniej 26 osobami kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, z których ka¿da posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadz±cych zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podleg³e MKiDN lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenia w powy¿szym zakresie, posiadaj±cymi aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cymi ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy wymaga, aby kwalifikowani pracownicy ochrony posiadali co najmniej roczne do¶wiadczenie w zakresie ochrony muzeów, w tym co najmniej 6 pracownikami do pe³nienia funkcji dowódcy zmiany, z których ka¿da posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadz±cych zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podleg³e Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: MKiDN) lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenia w powy¿szym zakresie, posiadaj±cymi aktualne badania lekarskie i nieposiadaj±cymi ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia oraz posiadaj±cymi min. dwu letnie do¶wiadczenie w zarz±dzaniu i kierowaniu pracownikami ochrony fizycznej (zmian±) w instytucjach kultury/budynkach u¿yteczno¶ci publicznej,
Zamawiaj±cy wymaga aby minimum 6 z ww. 26 pracowników uczestnicz±cych w wykonaniu zamówienia posiada³o znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
5)
kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej realizuj±cymi konwoje warto¶ci pieniê¿nych o warto¶ci minimum 0,5 jednostki obliczeniowej oraz dzie³ sztuki o warto¶ci mniejszej ni¿ 15 jednostek obliczeniowych;
6)
grup± interwencyjn±, która jest zdolna do podjêcia interwencji w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 min. do ka¿dego chronionego obiektu w dzieñ i w noc sk³adaj±c± siê z kwalifikowanych i uzbrojonych w broñ paln± pracowników ochrony fizycznej.
Uwaga!
1.
Na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy w zakresie punktu 4 wymaga jedynie o¶wiadczenia o zapewnieniu dostêpno¶ci ww. osób na etapie realizacji zamówienia. Weryfikacja/konkretyzacja informacji o osobach, ich do¶wiadczeniu i kompetencjach nast±pi przed podpisaniem umowy.
Brak z³o¿enia ww. dokumentów lub z³o¿enie b³êdnych dokumentów, z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci jednokrotnego wezwania do uzupe³nienia/poprawienia bêdzie uznawany przez Zamawiaj±cego za uchylanie siê od podpisania umowy.
W zakresie punktów 1-3 konkretyzacja musi nast±piæ na etapie weryfikacji spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
2.
W zakresie punktów 5-6 Zamawiaj±cy nie wymaga wskazania minimalnej liczby dostêpnych osób oraz ich konkretyzacji. Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie z³o¿enia odpowiedniego o¶wiadczenia. Ww. warunek winien byæ odczytywany jako obowi±zek zapewnienia odpowiednich osób celem realizacji obowi±zków wynikaj±cych z Opisu Przedmiotu Zamówienia odnosz±cych siê do poszczególnych warunków udzia³u
3.
Liczby osób wskazane w punktach 1-4 ww. warunku nie zwalniaj± Wykonawcy od zapewnienia takiej liczby osób na etapie realizacji, która zagwarantuje nale¿yte wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z tre¶ci± SWZ i warunkami zawartej umowy.
4.
Uwaga! Obowi±zki Wykonawcy w zakresie konieczno¶ci zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê zawarte s± w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumê gwarancyjn± na co najmniej 5 000 000 ,- PLN (s³ownie: piêæ milionów z³otych)

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców posiadania certyfikatu ISO potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub inny równowa¿ny dokument wystawiony przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie certyfikat jest wymagany od co najmniej jednego z cz³onków tworz±cych Konsorcjum/spó³kê

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

certyfikatu ISO potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub inny równowa¿ny dokument wystawiony przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 25.000 z³ (dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych).
14.2
Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a)
pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Pekao O/Warszawa nr Bank Pekao S.A. 28 1240 5918 1111 0000 4911 0618 z podaniem nazwy zamówienia i/lub nr referencyjnego postêpowania
b)
gwarancjach bankowych;
c)
gwarancjach ubezpieczeniowych;
d)
porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencjê ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy.
Dokument gwarancji/ porêczenia nale¿y za³±czyæ do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem.
14.3
Wadium musi obejmowaæ ca³y okres zwi±zania ofert±

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony zobowi±zuj± siê dokonaæ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, o którym mowa w § 8 ust. 1 Umowy, w formie pisemnego aneksu, ka¿dorazowo w przypadku wyst±pienia jednej z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1)
zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
2)
zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê;
3)
zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne;
4)
zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych;
na zasadach i w sposób okre¶lony w ust. 2 - 12, je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-11-20 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma prowadzonego postêpowania

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-20 12:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-12-19

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie, po uprawomocnieniu siê decyzji o wyborze jego oferty a przed podpisaniem umowy, przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu:
a)
umowê reguluj±c± zasady wspó³pracy Wykonawców sk³adaj±cych wspóln± ofertê, stwierdzaj±c± solidarn± odpowiedzialno¶æ wszystkich Wykonawców za realizacjê zamówienia oraz zawieraj±ca upowa¿nienie dla jednego z Wykonawców do sk³adania i przyjmowania o¶wiadczeñ wobec Zamawiaj±cego w imieniu wszystkich Wykonawców, a tak¿e do otrzymywania nale¿nych p³atno¶ci (dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia).
b)
pe³nomocnictwo do podpisania umowy, o ile upowa¿nienie to nie wynika z dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.
c)
Wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia, potwierdzaj±cy wymogi okre¶lone w punkcie 6.1 litera b) ppkt C punkt 4 SWZ.
Uwaga! Brak z³o¿enia wykazu osób lub z³o¿enie wykazu nie potwierdzaj±cego spe³nienia warunku udzia³u, po uprzednim jednokrotnym wezwaniu Wykonawcy do jego uzupe³nienia, bêdzie równoznaczny z ocen± odmówienia przez Wykonawcê podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach okre¶lonych w ofercie i zatrzymaniem wadium oraz mo¿liwo¶ci± wybrania kolejnego z Wykonawców.
d)
projekt zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy je¶li zabezpieczenie bêdzie wnoszone w formie niepieniê¿nej. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do wnoszenia wi±¿±cych uwag dotycz±cych zgodno¶ci projektu z powszechnie obowi±zuj±cymi
przepisami i niniejszymi dokumentami zamówienia.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.