Ogłoszenie z dnia 2025-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00329821/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego „AQUA–ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WAŁBRZYSKIE CENTRUM SPORTOWO-REKREACYJNE "AQUA-ZDRÓJ" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020698864
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ratuszowa 6
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: 748488494
1.5.8.) Numer faksu: 748488494
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@aqua-zdroj.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: aqua-zdroj.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gminawalbrzych.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność obiektów sportowych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego „AQUA–ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4990b7dd-c259-4b99-a4a9-c9795b706f19
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00423899
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00329821
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 10/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 66282,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych: mięsa i wędlin do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo- Rekreacyjnego „AQUA – ZDRÓJ” Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu.
2. Zamawiający według bieżących potrzeb zamawiał będzie u Wykonawcy mięso wołowe, wieprzowe, drobiowe, dziczyznę oraz wędliny według wykazu szczegółowego, zawartego w załączniku nr 1a – Formularz asortymentowo – cenowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do ograniczenia ilościowego przedmiotu umowy, w stosunku do ilości wskazanych w formularzu asortymentowo – cenowym.
3. W ramach oceny oferty Wykonawcy wg kryteriów wyszczególnionych w dalszej części niniejszej SWZ Zamawiający przewiduje konieczność dostarczenia przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego próbek oferowanych produktów (przedmiotowe środki dowodowe). Szczegóły dotyczące zasad dokonywania oceny dostarczonych produktów określa
załącznik nr 7 – Regulamin pracy Komisji Degustacyjnej oraz zasady dokonywania oceny jakości przedstawionych przez Wykonawców artykułów żywnościowych.
4. Przedmiot zamówienia obejmuje również usługę transportu dostarczanych produktów do siedziby Zamawiającego.
5. Wykonawca winien dysponować samochodem odpowiadającym wymaganiom sanitarnym, zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U 2023 poz. 1448) w związku z rozporządzeniem nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady Unii Europejskiej z dnia 29.04.2004 r – higiena środków spożywczych (zał. nr 2 do
rozporządzenia), którymi będzie dostarczał przedmiot zamówienia. Zamawiający każdorazowo może kontrolować warunki, w jakich przewożone są produkty. W razie stwierdzenia uchybień Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy odbioru produktów.
6. Wykonawca winien posiadać wdrożony w produkcji i w obrocie wymienionego w SWZ asortymentu system HACCAP, tj. legitymować się dokumentem wystawionym przez organy upoważnione do urzędowej kontroli żywności lub firmę upoważnioną do przeprowadzenia certyfikacji stwierdzającym, że system HACCAP jest stosowany.
7.Dostarczana żywność musi być oznakowana widocznym, czytelnym i nieusuwalnym kodem identyfikacyjnym oraz terminem przydatności, umożliwiającym identyfikację artykułu spożywczego z danej partii produkcyjnej, nadanym przez producenta i umożliwiające ich identyfikowalność, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego.
8. Przez cały okres obowiązywania umowy Wykonawca musi posiadać decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej lub Państwowej Inspekcji Sanitarnej dotyczącą możliwości produkcji lub obrotu danego produktu, będącego przedmiotem zamówienia.
9. Wymagane jest, aby dostarczane mięso było bez ścięgien i łoju.
10. Towar zamawiany będzie od poniedziałku do piątku. Przewiduje się dostawy w sobotę.
11. Zamawiający nie dopuszcza ograniczenia w bieżącym zapotrzebowaniu w postaci minimum logistycznego etc. Każde zgłoszone zapotrzebowanie niezależnie od wartości musi zostać zrealizowane terminowo i rzetelnie. Zgodnie z zapisami wzoru umowy każda niewłaściwie zrealizowana dostawa będzie odnotowana przez Zamawiającego i przy dwukrotnie stwierdzonych nieprawidłowościach Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo do rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i nałożenia kar umownych.
12. Do określenia jakości odbieranego towaru Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli przez WSSE lub WIJHARS (także w obecności uprawnionego przedstawiciela Zamawiającego) w zakresie: procesów technologicznych, jakości surowców użytych do produkcji, stanu sanitarno – higienicznego pomieszczeń, urządzeń i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów oraz transportu towaru.
13. Wykonawca zobowiązuje się przekazywać żywność bezpośrednio osobom upoważnionym do odbioru i kontroli ilościowej i jakościowej. Nie dopuszcza się pozostawienia żywności prze Wykonawcę osobom nieupoważnionym.
14. W przypadku otrzymania żywności o niewłaściwej jakości zdrowotnej czy handlowej Zamawiający odmówi przyjęcia i zgłosi niezwłocznie reklamację osobiście lub telefonicznie w dniu dostawy.
15. Wykonawca zobowiązuje się odebrać lub wymienić żywność niespełniającą wymagań jakościowych na wolną od wad maksymalnie do 2 godzin od dnia i godziny jej zgłoszenia i na własny koszt. Wykonawca podpisuje odbiór żywności niespełniającej wymagań.
16. Zamawiający informuje, że wskazane w SWZ i jej załącznikach (w tym w Formularzu asortymentowo – cenowym) typy i symbole, nazwy producentów, nazwy własne produktów, pochodzenie itd. mają charakter przykładowy.
17. Wykonawca winien zapewnić, że oferowane produkty będą wysokiej jakości, muszą spełniać wymagania jakościowe dotyczące przechowywania, pakowania i transportu zawarte w Polskich Normach oraz obowiązujących przepisach prawa a także posiadać ważne terminy przydatności do spożycia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15130000-8 - Produkty mięsne
15111100-0 - Wołowina
15112000-6 - Drób
15113000-3 - Wieprzowina
15119100-6 - Mięso królicze
15119300-8 - Dziczyzna
15131130-5 - Wędliny
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Obie złożone oferty podlegają odrzuceniuSEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66294,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 67305,26 PLN
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Naprawa nawierzchni ul. Armii Krajowej w Wałbrzychu (2)
- Prace utrzymaniowe obiektów inżynierskich i urządzeń odwadniających w ciągach dróg: krajowych, wojewódzkich, powiatowych, gminnych oraz wewnętrznych Gminy Wałbrzych
- Dostawa fabrycznie nowych zestawów komputerowych z akcesoriami i oprogramowaniem wraz z uruchomieniem i konfiguracją dla Instytucji Pośredniczącej Aglomeracji Wałbrzyskiej
- Dostawa i montaż systemu do gwarantowanego zwalczania bakterii z rodzaju Legionella wraz z 12 miesięczną usługą serwisu systemu
- Dostawa kompletnego materiału na ogrodzenia utwardzonego terenu pod boksy na pojemniki dla miejsc gromadzenia odpadów.
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 7 w Rumi z podziałem na trzy części."
- Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego, wołowego i wieprzowego - dwie odrębne części - do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich we Władysławowie wraz z usługą transportu
- Dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy mięs i wędlin do żłobków Gdańskiego Zespołu Żłobków
- "Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Rumi z podziałem na trzy części."
- "Sukcesywna 12 miesięczna dostawa drobiu i wędlin dla SPZOZ w Wolsztynie"
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.