Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00334816/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-01
- 2023/BZP 00361956/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach Projektu nr: POWR.03.05.00-00-Z224/18
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Świętokrzyska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Tysiąclecia Państwa Polskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Kielce
1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 413424270
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tu.kielce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki Świętokrzyskiej w ramach Projektu nr: POWR.03.05.00-00-Z224/182.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-05994343-3049-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00414133
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00319453/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa sprzętu komputerowego
1.2.2 Dostawa oprogramowania
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt nr: POWR.03.05.00-00-Z224/18 „Nowa jakość kształcenia – podniesienie kompetencji studentów i pracowników Politechniki Świętokrzyskiej” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00334816
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AZA-381-42/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 23252,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Komputery stacjonarne, Monitory4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30231300-0 - Monitory ekranowe
4.5.5.) Wartość części: 25550,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Oprogramowanie biurowe4.5.3.) Główny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania użytkowego
4.5.5.) Wartość części: 3050,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części I postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 6 zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dokumentach zamówienia, Zamawiający w wymaganiach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, sformułował parametr charakteryzujący dysk nr 2 jako: pojemność: min. 1 TB, 7200 MB/s. Na etapie składania ofert, jeden z Wykonawców zwrócił się do Zamawiającego z prośbą o potwierdzenie, iż w opisie części 1 komputer stacjonarny dysk HDD nastąpiła omyłka i wymagany jest dysk posiadający 7200 obr/min. zamiast MB/s. Zamawiający w odpowiedzi na pytanie przyznał, iż w opisie przedmiotu zamówienia w części 1 zakres 1 – Komputery stacjonarne z systemem operacyjnym w opisie dysku HDD zgodnie z wymaganiami Zamawiającego prawidłową wartością określającą dysk scharakteryzowany jako dysk nr 2 jest 1 TB, 7200 obr/min. Jednocześnie Zamawiający poinformował Wykonawców o zmianie Załącznika nr 1 do SWZ i wezwał do jego ponownego pobrania.
W wyniku przeprowadzonej czynności otwarcia ofert, Zamawiający dokonując ich analizy stwierdził, iż trzech Wykonawców biorących udział w przedmiotowym postępowaniu, wskazało w karcie produktu będącą przedmiotowym środkiem dowodowym niewłaściwy parametr. Zamiast wymaganej maksymalnej prędkości zapisu dysku nr 2, Wykonawcy wskazali ilość obrotów dysku. Podanie innego parametru przez trzech Wykonawców wzbudziło wątpliwości Zamawiającego, w związku z czym Zamawiający wezwał Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowego środka dowodowego. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawcy poinformowali, iż ze względu na modyfikację opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wymaganych parametrów dotyczących dysku, uznali, iż w karcie produktu należy podać nowy parametr. Ponadto w opisie przedmiotu zamówienia nie było określonych wymogów dotyczących prędkości zapisu dysku nr 2, a w przedmiotowym środku dowodowym Zamawiający wymagał podania tego parametru, co w konsekwencji mogło być mylące dla Wykonawców.
Z uwagi na fakt, iż na etapie odpowiedzi na pytania i zmiany załącznika nr 1 do SWZ – OPZ, Zamawiający nie uwzględnił modyfikacji przedmiotowego środka dowodowego, na stronie prowadzonego postępowania zostały zamieszone niespójne dokumenty. Wskazana rozbieżność nie pozwoliła Wykonawcom składającym oferty w niniejszym postępowaniu na jednoznaczną interpretację dokumentów zamówienia.
Biorąc pod uwagę powyższe postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą zidentyfikowaną na etapie badania i oceny ofert. Opisana wada obciąża postępowanie w sposób nieodwracalny oraz ma wpływ na umowę w sprawie zamówienia publicznego. Powoduje, że Zamawiający nie jest w stanie właściwie ocenić ofert w zakresie części 1. Opisana wada ma charakter nieusuwalny i nie może być skorygowana, a tym samym zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemożliwe, Zamawiający dokonał czynności jak na wstępie
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2466,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2472,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2466,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Framko 2 spółka jawna J. Strykowski, S. Miazga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-10-24-824
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2466,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie prania
- Zakup wraz z dostawą zestawów do transfuzji krwi i infuzji grawitacyjnej dla Działów Medycznych Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Usługa w zakresie napraw poszczególnych części pojazdów służbowych Policji województwa świętokrzyskiego - Kompleksowa naprawa alternatorów i rozruszników
- Materiały i sprzęt jednorazowy na potrzeby ortopedii dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- "Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję gazu na potrzeby Muzeum Narodowego w Kielcach"
- "Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych, serwera plików z dyskami, komputerów przenośnych z oprogramowaniem biurowym oraz zestawu prezentacyjnego"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa komputerów przenośnych wraz z monitorami
- Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Rozbudowa rozwiązania do ochrony danych osobowych
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i drukarki.
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
więcej: Komputer biurkowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.