eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielceDostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej w ramach Projektu nr: POWR.03.05.00-00-Z224/18



Og³oszenie z dnia 2023-09-26


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej w ramach Projektu nr: POWR.03.05.00-00-Z224/18

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Politechnika ¦wiêtokrzyska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001695

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Al. Tysi±clecia Pañstwa Polskiego 7

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-314

1.5.4.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 413424270

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@tu.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.tu.kielce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://tu-kielce.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania dla Politechniki ¦wiêtokrzyskiej w ramach Projektu nr: POWR.03.05.00-00-Z224/18

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-05994343-3049-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00414133

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00319453/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa sprzêtu komputerowego

1.2.2 Dostawa oprogramowania

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt nr: POWR.03.05.00-00-Z224/18 „Nowa jako¶æ kszta³cenia – podniesienie kompetencji studentów i pracowników Politechniki ¦wiêtokrzyskiej” realizowany w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 wspó³finansowany ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00334816

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZA-381-42/23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.3.1) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 23252,03 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Komputery stacjonarne, Monitory

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30231300-0 - Monitory ekranowe

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25550,00 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Oprogramowanie biurowe

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 48700000-5 - Pakiety oprogramowania u¿ytkowego

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 3050,00 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem

5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:

W zakresie czê¶ci I postêpowanie zosta³o uniewa¿nione na podstawie art. 255 pkt 6 zgodnie z którym Zamawiaj±cy uniewa¿nia postêpowanie o udzielenie zamówienia, je¿eli postêpowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± uniemo¿liwiaj±c± zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W dokumentach zamówienia, Zamawiaj±cy w wymaganiach zawartych w opisie przedmiotu zamówienia, sformu³owa³ parametr charakteryzuj±cy dysk nr 2 jako: pojemno¶æ: min. 1 TB, 7200 MB/s. Na etapie sk³adania ofert, jeden z Wykonawców zwróci³ siê do Zamawiaj±cego z pro¶b± o potwierdzenie, i¿ w opisie czê¶ci 1 komputer stacjonarny dysk HDD nast±pi³a omy³ka i wymagany jest dysk posiadaj±cy 7200 obr/min. zamiast MB/s. Zamawiaj±cy w odpowiedzi na pytanie przyzna³, i¿ w opisie przedmiotu zamówienia w czê¶ci 1 zakres 1 – Komputery stacjonarne z systemem operacyjnym w opisie dysku HDD zgodnie z wymaganiami Zamawiaj±cego prawid³ow± warto¶ci± okre¶laj±c± dysk scharakteryzowany jako dysk nr 2 jest 1 TB, 7200 obr/min. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy poinformowa³ Wykonawców o zmianie Za³±cznika nr 1 do SWZ i wezwa³ do jego ponownego pobrania.
W wyniku przeprowadzonej czynno¶ci otwarcia ofert, Zamawiaj±cy dokonuj±c ich analizy stwierdzi³, i¿ trzech Wykonawców bior±cych udzia³ w przedmiotowym postêpowaniu, wskaza³o w karcie produktu bêd±c± przedmiotowym ¶rodkiem dowodowym niew³a¶ciwy parametr. Zamiast wymaganej maksymalnej prêdko¶ci zapisu dysku nr 2, Wykonawcy wskazali ilo¶æ obrotów dysku. Podanie innego parametru przez trzech Wykonawców wzbudzi³o w±tpliwo¶ci Zamawiaj±cego, w zwi±zku z czym Zamawiaj±cy wezwa³ Wykonawców do z³o¿enia wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowego ¶rodka dowodowego. W odpowiedzi na wezwanie Wykonawcy poinformowali, i¿ ze wzglêdu na modyfikacjê opisu przedmiotu zamówienia w zakresie wymaganych parametrów dotycz±cych dysku, uznali, i¿ w karcie produktu nale¿y podaæ nowy parametr. Ponadto w opisie przedmiotu zamówienia nie by³o okre¶lonych wymogów dotycz±cych prêdko¶ci zapisu dysku nr 2, a w przedmiotowym ¶rodku dowodowym Zamawiaj±cy wymaga³ podania tego parametru, co w konsekwencji mog³o byæ myl±ce dla Wykonawców.
Z uwagi na fakt, i¿ na etapie odpowiedzi na pytania i zmiany za³±cznika nr 1 do SWZ – OPZ, Zamawiaj±cy nie uwzglêdni³ modyfikacji przedmiotowego ¶rodka dowodowego, na stronie prowadzonego postêpowania zosta³y zamieszone niespójne dokumenty. Wskazana rozbie¿no¶æ nie pozwoli³a Wykonawcom sk³adaj±cym oferty w niniejszym postêpowaniu na jednoznaczn± interpretacjê dokumentów zamówienia.
Bior±c pod uwagê powy¿sze postêpowanie obarczone jest niemo¿liw± do usuniêcia wad± zidentyfikowan± na etapie badania i oceny ofert. Opisana wada obci±¿a postêpowanie w sposób nieodwracalny oraz ma wp³yw na umowê w sprawie zamówienia publicznego. Powoduje, ¿e Zamawiaj±cy nie jest w stanie w³a¶ciwie oceniæ ofert w zakresie czê¶ci 1. Opisana wada ma charakter nieusuwalny i nie mo¿e byæ skorygowana, a tym samym zawarcie niepodlegaj±cej uniewa¿nieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego jest niemo¿liwe, Zamawiaj±cy dokona³ czynno¶ci jak na wstêpie

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2466,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2472,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2466,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Framko 2 spó³ka jawna J. Strykowski, S. Miazga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 657-10-24-824

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce

7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-18

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2466,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.