eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzybiernówUsługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Przybiernowie



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Przybiernowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYBIERNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cisowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914667530

1.5.8.) Numer faksu: 914186622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przybiernow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przybiernow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Przybiernowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753c87b9-2838-4fd3-a881-3d114e513964

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00412059

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055877/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPB.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków, tj:
a) śniadanie, posiłek dwudaniowy wraz z kompotem lub sokiem, podwieczorek dla dzieci uczęszczających do przedszkola –
pełne wyżywienie (w przypadku, gdy drugie danie stanowi danie bez surówki do posiłku podajemy owoc np. naleśniki plus
owoc),
b) posiłek jednodaniowy dla dzieci uczęszczających do klas O - VIII, w układzie tygodniowym - 2 x pierwsze danie z
deserem, 3x drugie danie z kompotem lub sokiem,
4.2 Zamawiający informuje, że umowa zawarta z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu obejmować będzie:
a) posiłki płatne ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej. Ilość dzieci uprawnionych do posiłków opłacanych przez Gminę
(podopieczni OPS Przybiernów) 10. b) dopłatę gminy do posiłków po odliczeniu „wsadu do kotła”, za który płacą rodzice
(obecnie odpłatność rodziców wynosi 9,00 zł w szkole i 16,00 zł w przedszkolu).
4.3 Łączna ilość dzieci korzystających z dożywiania w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w roku szkolnym 2024/2025
wynosi 210, tj:
a) Szkoła Podstawowa w Przybiernowie - 138 uczniów,
b) Przedszkole Publiczne w Przybiernowie - 72 dzieci.
4.4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości korzystających z dożywiania są szacunkowe i określone przy 100% frekwencji,
dlatego mogą ulec zmianie i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu
realizacji umowy w mniejszym zakresie.
4.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności
od potrzeb, jednakże zmiany te nie mogą spowodować zmiany ceny jednostkowej posiłku. W przypadku zmiany ilości
posiłków, zgłaszanie ich ilości będzie odbywać się za pośrednictwem platformy e-stolowka.pl
(https://przybiernowzsp.loca.pl) najpóźniej do godziny 7.00 rano w dniu zamówienia.
4.6 Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w godzinach:
do 8.30-dostawa śniadania dla dzieci z przedszkola
11.20–11.35-dostawa obiadu i podwieczorka dla dzieci z przedszkola ( budynek A)
11.20–11.35-dostawa obiadu dla dzieci ze szkoły podstawowej (budynek B i C).
4.7 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej
jakości i stosownie do norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, w jakości i konsystencji potraw
odpowiednich dla dzieci w wieku od 2,5 do 16.
4.8 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów.
Zamawiający w szczególności zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, produktów
masłopodobnych, soków zagęszczonych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów
białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. Zamawiający zakazuje stosowania: produktów z zawartością barwników,
konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia.
4.9 Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłową temperaturę posiłków tj. zupy co najmniej 75°C, drugiego dania co
najmniej 63°C.
4.10 Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel. Posiłki przygotowywane będą przez osoby
posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno – epidemiologicznych.
4.11 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów
dla dzieci w wieku 2,5 - 16 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub
mrożonych potraw.
4.12 Odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca.
4.13 Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół), lub inny dokument właściwego
inspektora sanitarnego o dopuszczeniu do przygotowania posiłków i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu, w tym
zezwolenie na prowadzenie cateringu.
4.14 Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych, utrzymywanie odpowiedniej
temperatury i innych warunków przechowywania, stan opakowań, higienę produkcji, sposób transportu posiłków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stołówka Anna Chwałko

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551018112

7.3.3) Ulica: Słowiańska 2

7.3.4) Miejscowość: Wolin

7.3.5) Kod pocztowy: 72-510

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-09-02 do 2026-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.