eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzybiernówUsługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Przybiernowie



Ogłoszenie z dnia 2025-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Przybiernowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZYBIERNÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684344

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Cisowa 3

1.5.2.) Miejscowość: Przybiernów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914667530

1.5.8.) Numer faksu: 914186622

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przybiernow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.przybiernow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-
Przedszkolnego w Przybiernowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-753c87b9-2838-4fd3-a881-3d114e513964

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00357496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00055877/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 11.1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
zamawiającym a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia
18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.). 11.2. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
11.3.Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż określony w SWZ.
11.4. Zamawiający informuje, iż wszelka korespondencja dotycząca niniejszego postępowania (pomiędzy zamawiającym a
wykonawcami) będzie odbywała się w języku polskim za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów:
https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
11.5. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie przez Wykonawcę oferty w sposób niezgodny z instrukcją korzystania z
www.logintrade.pl w szczególności za sytuację, gdy oferta nie zostanie złożona w miejscu wskazanym przez platformę określoną w
punkcie 11.4 SWZ. Nieprawidłowe złożenie oferty skutkować będzie nieuwzględnieniem jej w prowadzonym postępowaniu.
11.6. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL.
Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie
Przetargowej Gminy Przybiernów: ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności
pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
11.7. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń
oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów:
1)
dopuszczalne przeglądarki internetowe:
•I
nternet Explorer 10 i nowsze, Edge

Google Chrome

Mozilla Firefox

Opera
2)
pozostałe wymagania techniczne:

dostęp do sieci Internet

obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax

włączona obsługa JavaScript

zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s

zainstalowany Acrobat Reader

zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy
3)
Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych
określonych w przepisach wydanych na podstawie §2 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r.w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452).
Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) informujemy,
że:
1)
Administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Przybiernów. Siedzibą wójta gminy jest Urząd Gminy w
Przybiernowie, ul. Cisowa 3, 72-110 Przybiernów. Kontakt: osobisty w siedzibie urzędu, telefoniczny: +48 914186451 lub drogą
elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@przybiernow.pl
2)W
sprawach związanych z danymi osobowymi Wykonawca może kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych,
którym jest pan Bartosz Kaniuk, poprzez adres email: bkaniuk@proinspektor.pl
3)
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego „Usługa przygotowania i dostarczenia gorących posiłków dla dzieci w szkole i przedszkolu do
Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Przybiernowie” prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji;
4)
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.), dalej
„ustawa Pzp”;
5)
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy; a po tym czasie przez okres wymagany przepisami szczególnymi prawa, w szczególności ze względu na cele
archiwalne- zgodnie z JRWA: dokumentacja zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B5 (okres przechowywania 5 lat)
natomiast umowa zawartą w wyniku postępowania w trybie zamówień publicznych posiada kategorię archiwalną B10 (okres
przechowywania 10 lat);
6)
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7)W
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Posiada Pani/Pan:
−n
a podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
−n
a podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
−n
a podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
−p
rawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych
osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9)
Nie przysługuje Pani/Panu:

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
−p
rawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
−n
a podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, jeżeli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu
przetwarzającego istnieje obowiązek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPB.271.6.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na przygotowaniu i dostarczaniu gorących posiłków, tj:
a) śniadanie, posiłek dwudaniowy wraz z kompotem lub sokiem, podwieczorek dla dzieci uczęszczających do przedszkola –
pełne wyżywienie (w przypadku, gdy drugie danie stanowi danie bez surówki do posiłku podajemy owoc np. naleśniki plus
owoc),
b) posiłek jednodaniowy dla dzieci uczęszczających do klas O - VIII, w układzie tygodniowym - 2 x pierwsze danie z
deserem, 3x drugie danie z kompotem lub sokiem,
4.2 Zamawiający informuje, że umowa zawarta z Wykonawcą wyłonionym w niniejszym postępowaniu obejmować będzie:
a) posiłki płatne ze środków Ośrodka Pomocy Społecznej. Ilość dzieci uprawnionych do posiłków opłacanych przez Gminę
(podopieczni OPS Przybiernów) 10. b) dopłatę gminy do posiłków po odliczeniu „wsadu do kotła”, za który płacą rodzice
(obecnie odpłatność rodziców wynosi 9,00 zł w szkole i 16,00 zł w przedszkolu).
4.3 Łączna ilość dzieci korzystających z dożywiania w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w roku szkolnym 2024/2025
wynosi 210, tj:
a) Szkoła Podstawowa w Przybiernowie - 138 uczniów,
b) Przedszkole Publiczne w Przybiernowie - 72 dzieci.
4.4 Zamawiający zastrzega, że podane ilości korzystających z dożywiania są szacunkowe i określone przy 100% frekwencji,
dlatego mogą ulec zmianie i Wykonawca nie może mieć w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń z powodu
realizacji umowy w mniejszym zakresie.
4.5 Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia bądź zwiększenia ilości wydawanych posiłków dziennie w zależności
od potrzeb, jednakże zmiany te nie mogą spowodować zmiany ceny jednostkowej posiłku. W przypadku zmiany ilości
posiłków, zgłaszanie ich ilości będzie odbywać się za pośrednictwem platformy e-stolowka.pl
(https://przybiernowzsp.loca.pl) najpóźniej do godziny 7.00 rano w dniu zamówienia.
4.6 Posiłki będą dostarczane do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w godzinach:
do 8.30-dostawa śniadania dla dzieci z przedszkola
11.20–11.35-dostawa obiadu i podwieczorka dla dzieci z przedszkola ( budynek A)
11.20–11.35-dostawa obiadu dla dzieci ze szkoły podstawowej (budynek B i C).
4.7 Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania posiłków o najwyższym standardzie, na bazie produktów najwyższej
jakości i stosownie do norm bezpieczeństwa zgodnych ze standardami HACCP, w jakości i konsystencji potraw
odpowiednich dla dzieci w wieku od 2,5 do 16.
4.8 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną oraz uwzględnić normy produktów.
Zamawiający w szczególności zakazuje stosowania: konserw, produktów z glutaminianem sodu, produktów
masłopodobnych, soków zagęszczonych, mięsa odkostnionego mechanicznie oraz wędlin z dodatkiem preparatów
białkowych (soja) i/lub skrobi modyfikowanej. Zamawiający zakazuje stosowania: produktów z zawartością barwników,
konserwantów i zagęszczaczy szkodliwych dla zdrowia.
4.9 Wykonawca jest odpowiedzialny za prawidłową temperaturę posiłków tj. zupy co najmniej 75°C, drugiego dania co
najmniej 63°C.
4.10 Wykonawca musi posiadać odpowiednio wykwalifikowany personel. Posiłki przygotowywane będą przez osoby
posiadające zaświadczenie lekarskie z badań przeprowadzonych do celów sanitarno – epidemiologicznych.
4.11 Przy planowaniu posiłków należy uwzględnić zalecaną wartość energetyczną, wielkość posiłków oraz normy produktów
dla dzieci w wieku 2,5 - 16 lat. Wyklucza się posiłki sporządzane na bazie półproduktów oraz na bazie Fast Food lub
mrożonych potraw.
4.12 Odpowiedzialność za ciągłość żywienia ponosi Wykonawca.
4.13 Wykonawca jest zobowiązany posiadać ważną decyzję (zezwolenie, opinię, protokół), lub inny dokument właściwego
inspektora sanitarnego o dopuszczeniu do przygotowania posiłków i wydawania posiłków w zbiorowym żywieniu, w tym
zezwolenie na prowadzenie cateringu.
4.14 Wykonawca odpowiedzialny będzie za właściwe przechowywanie środków spożywczych, utrzymywanie odpowiedniej
temperatury i innych warunków przechowywania, stan opakowań, higienę produkcji, sposób transportu posiłków.

4.2.6.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-09-01 do 2026-08-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej, zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
a) cena oferty – 60% (Kcen)
b) Lokalizacja siedziby Wykonawcy – 40% (Klok)
19.1.1. Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „a” (Kcen)
Kcen - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie danego kryterium. Dla kryterium cena przyjmuje
się, że oferta z najniższą ceną otrzyma 60 punktów, obliczonych wg wzoru poniżej.
Waga - 60%
najniższa cena spośród ofert
nieodrzuconych (brutto)
Kcen = ------------------------------------------- x 100 x 60%
cena (brutto) badanej oferty
19.1.2. Sposób obliczania punktów dla kryterium wymienionego w pkt „c” (Klok)
Klok - Maksymalna ilość punktów możliwa do przydzielenia w toku oceny w obrębie tego kryterium. Dla kryterium lokalizacja
Zamawiający rozumie odległość od miejsca procesu technologicznego do miejsca siedziby Zamawiającego (72-110 Przybiernów, ul.
Kościuszki 16) - 40 punktów, wg wzoru poniżej, przy zastosowaniu nw. punktacji:
Waga – 40%
Lokalizacja
Ilość punktów
Do 20,00 km
40
Od 20,01 km
02
0
Klok = ilość punktów
Zamawiający informację o deklarowanej odległości uzyska z załącznika nr 1 do SWZ., w których Wykonawca wpisze rzeczywistą
odległość siedziby.
Końcowa ocena ofert odbywać się będzie wg poniższego wzoru:
Lp = Kcen + Klok
Lp – całkowita ilość punktów uzyskanych przez ofertę
Kcen – ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium cena
Klok - ilość punktów przyznana danej ofercie w kryterium lokalizacja
19.2. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie
kryterium. Oferta wypełniająca w najwyższym stopniu wymagania kryteriów otrzyma maksymalną ilość punktów. Pozostałym
Wykonawcom, spełniającym wymagania kryterialne, przypisana zostanie odpowiednio mniejsza ilość punktów wyliczona na
podstawie w/w wzorów.
Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą ocenę końcową wynikającą z sumy punktów z kryterium cena
+ lokalizacja
19.3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub
kosztu i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający wybiera spośród tych ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o
najwyższej wadze.
19.4. Jeżeli oferty otrzymały taką sama ocenę w kryterium o najwyższej wadze, zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub
najniższym kosztem.
19.5. Jeżeli nie można dokonać wyboru w sposób, o którym mowa w pkt 19.4 SWZ Zamawiający wzywa wykonawców, którzy złożyli
te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
19.6. Wykonawcy składając oferty dodatkowe, nie mogą oferować cen lub kosztów wyższych niż zaoferowane w uprzednio
złożonych przez nich ofertach.
19.7. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz
przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń. Niedopuszczalne jest prowadzenie
między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz, z uwzględnieniem art. 223 ust.2 Prawo zamówień
publicznych, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści. 19.8. Zamawiający poprawia w ofercie: 1) oczywiste omyłki pisarskie, 2)
oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3) inne omyłki polegające na
niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty - niezwłocznie zawiadamiając o tym
wykonawcę, którego oferta została poprawiona. 19.9. W przypadku, o którym mowa w pkt 19.8 ppkt 3 SWZ, zamawiający wyznacza
wykonawcy odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie w ofercie omyłki lub zakwestionowanie jej poprawienia. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Lokalizacja siedziby Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
7.2.1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie
warunku poprzez złożenie oświadczenia własnego, o którym mowa w rozdziale 9 SWZ.
7.2.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia działalności
zawodowej jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) posiada odpis z właściwego rejestru stwierdzający status prawny Operatora Gastronomicznego lub zaświadczenie o
wpisie do rejestru działalności gospodarczej, z którego będzie wynikał charakter prowadzonej działalności (tożsamy z
przedmiotem zamówienia)- wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert
7.2.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
1) Zamawiający Minimalny poziom zdolności:
- zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i/lub finansowej zapewniającej należyte
wykonanie zamówienia, jeżeli wykonawca wykaże, że:
8a
) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem
zamówienia na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł
7.2.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:
1)W
arunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca: wykaże, że wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub
ciągłych również wykonuje) należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum 1 usługę w zakresie przygotowywania i dostawy posiłków
polegającą na przygotowaniu i dostawie posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów szkół podstawowych lub
gimnazjum, o wartości nie mniejszej niż: 100 000,00 zł brutto (usługi świadczone w ramach jednej umowy traktuje się jako
jedną usługę );
Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości
porównywalnych
2)
skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia minimum jedną osobę pełniącą funkcję kucharza:
a) posiadającą wykształcenie min. średnie gastronomiczne, legitymującą się co najmniej 2-letnim doświadczeniem w
przygotowaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum, bądź
b) posiadającą wykształcenie zawodowe gastronomiczne, legitymującą się co najmniej 4-letnim doświadczeniem w
przygotowaniu posiłków dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczniów szkół podstawowych lub gimnazjum.
7.3. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia / nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawców, o których mowa w rozdziale 9 SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania– zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ.
9.2 Oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w
postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe.
9.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w
rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym
wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo
oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do
oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert:
oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
9.2 Oświadczenia, o którym mowa w pkt 9.1 SWZ, potwierdzające brak podstaw do wykluczenia, spełnianie warunków udziału w
postępowaniu odpowiednio na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki
dowodowe.
9.3 Zamawiający wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym
niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na ich dzień złożenia.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmują:
1 Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
2 Odpis z rejestru stwierdzający status prawny Operatora Gastronomicznego lub zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności
gospodarczej, z którego będzie wynikał charakter prowadzonej działalności (tożsamy z przedmiotem zamówienia)- wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed otwarciem ofert;
3 Decyzja Inspektora Sanitarnego o spełnieniu wymogów na świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia oraz stosowania
norm HACCP;
4 Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich
3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i
podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w
realizacji usług, wykonanych wspólnie z innymi wykonawcami informacje, o których mowa wyżej dotyczą usług faktycznie przez
niego wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych - również faktycznie przez niego wykonywanych.
Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SWZ.
5 Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za
świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi
osobami. Przedmiotowy wykaz należy złożyć w formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SWZ;
6 Przykładowy jadłospis dekadowy.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

W terminie składania ofert określonym w pkt 16.1. SWZ wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu ofertę
zawierającą:
a) formularz oferty (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ)
b) oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania: -zgodnie z załącznikiem nr 8 do SWZ
c) oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ
d) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na
potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując
zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków
udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; (wzór zobowiązania do oddania wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SWZ),
e) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub
innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego
reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli
Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane
umożliwiające dostęp do tych dokumentów,
f) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli w imieniu
Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt
15.5. SWZ, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
g) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia
16
umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym lub podpisem osobistym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym
h) dokumenty, o których mowa wyżej w pkt 15.4. lit f) i g) SWZ dla osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego
Wykonawcy zasoby na zasadach określonych w art. 118 Pzp,

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w formularzu ofertowym należy
wymienić dane wszystkich Wykonawców występujących wspólnie ze wskazaniem pełnomocnika do ich reprezentowania i
załączeniem pełnomocnictwa, o którym mowa w pkt 15.5.
15.15.
Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje,
korespondencję, itp.
15.16.
Oferta oraz pozostałe oświadczenia i dokumenty, dla których Zamawiający określił wzory w formie formularzy
zamieszczonych w załącznikach do SWZ, powinny być sporządzone zgodnie z tymi wzorami, co do treści oraz opisu kolumn
i wierszy.
15.17.
Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli
obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą, co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację
przedmiotu zamówienia,
b) określenie zakresu działania poszczególnych stron umowy,
c) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania
gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały określone w projektowanych postanowieniach
umowy, które stanowią załącznik nr 5 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-08-11 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Przybiernów https://przybiernow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-08-11 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub
podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli
wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.
Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1465 ze zm.).
25.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób
wykonujących wskazane poniżej czynności w trakcie realizacji zamówienia :
kucharz
12.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 7 ust. 1
ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę
oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.