eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa hafciarki w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów"



Ogłoszenie z dnia 2025-09-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa hafciarki w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO I USTAWICZNEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365274690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 115

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-542

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@cez.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cez.lodz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-45da29a8-df93-4417-9e9f-489ec93c5501

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa hafciarki w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45da29a8-df93-4417-9e9f-489ec93c5501

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00411233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00094036/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.20 HAFCIARKA- Dostawa maszyn włókienniczych w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności dla Włókiennictwa i Tekstyliów” w ramach Krajowego Planu Odbudowy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Krajowy Plan Odbudowy – czyli wsparcia z europejskiego Instrumentu na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (Recovery and Resilience Facility – RRF) ustanowionego rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2021/241 z dnia 12 lutego 2021 r. (Dz.U. UE L 57 z 18.02.2021)

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00352742

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 5/BCU/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21617 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy hafciarki z wyposażeniem wraz z usługami komplementarnymi w ramach Projektu.

2. Przez dostawę, o której mowa w pkt. 1, rozumie się:
2.1. Dostawa pod adres: ul. S. Żeromskiego 115, 90-542 Łódź

3. Przez usługi komplementarne, o których mowa w pkt. 1, rozumie się:
3.1. montaż,
3.2. kalibrację (jeśli dotyczy),
3.3. oddanie do użytkowania,
3.4. szkolenie wdrażające do użytkowania dla pracowników Zamawiającego (2 osoby x 4 godziny dydaktyczne szkolenia),
3.5. szkolenie uzupełniające w ciągu 12 miesięcy od wykonania powyższych elementów zamówienia (2 osoby x 4 godziny dydaktyczne szkolenia),
3.6. zapewnienie serwisowania (w okresie gwarancji), co 6 miesięcy po podpisaniu protokołu zdawczo odbiorczego/ uprzednim serwisowaniu, przy czym przez serwisowanie rozumie się poniższe działania w miejscu instalacji urządzenia:
3.6.1. średnio dwa przeglądy techniczne w roku, co 6 miesięcy;
3.6.2. ocena stanu technicznego, wizualnego, sprawności urządzeń - w tym np.: prowadników, wodzików i/lub wszystkich innych elementów urządzenia;
3.6.3. gruntowne czyszczenie, oliwienie i smarowanie (jeśli dotyczy);
3.6.4. regulacja ustawień, niwelacja luzów, kalibracja z oddaniem do użytkowania (jeśli dotyczy).

4. Szczegółowe opisy, w tym parametry minimalne urządzenia zostały określone w treści poniższego dokumentu.
5. Wymagana jest dostępność serwisu dla wszystkich urządzeń i dostępność elementów/części zamiennych przez min. 8 lat, na terenie Polski. Interwencja serwisowa Wykonawcy rozpoczyna się w ciągu 14 dni od momentu zgłoszenia na nią zapotrzebowania drogą e-mail na adres kontaktowy wskazany w umowie i kończy się podpisaniem protokołu z jej realizacji.
6. Oferowany przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymagania stosownych dyrektyw Unii Europejskiej oraz posiadać oznakowanie CE umieszczone w sposób trwały i czytelny na dostarczonym sprzęcie.
7. Do wszystkich opisanych powyżej urządzeń dostarczona zostanie dokumentacja w języku polskim w tym dokumenty gwarancyjne oraz instrukcje obsługi.
8. Zamawiający w odniesieniu do wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia nazwy konkretnego producenta, nazwy konkretnego produktu, jakichkolwiek innych nazw własnych, norm jakościowych, znaków towarowych, patentów, kraju lub miejsca czy źródła pochodzenia, typu czy standardu, Zamawiający informuje, że należy to traktować jedynie jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym powyższym przypadku Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych pod względem konstrukcji, materiałów, funkcjonalności, jakości, tzn. takich, których parametry techniczne, użytkowe, eksploatacyjne są równoważne – co najmniej takie same (nie gorsze) od tych podanych w opisie przedmiotu zamówienia, w tym mają nie mniejszą użyteczność funkcjonalną, zachowują użyteczność dla celów przemysłowo-szkoleniowych, zapewniają nie mniejszy stopień bezpieczeństwa i o ile zostaną opisane w ofercie (jeśli dotyczy).

9. Hafciarka z wyposażeniem , o której mowa pkt. 1:
9.1. Parametry hafciarki:
9.1.1. Głowica: 1
9.1.2. Z maszyną do szycia
9.1.3. Prędkość szycia: maksymalnie 1000 ściegów/min.
9.1.4. Minimum 1000 ściegów do szycia
9.1.5. Minimum 200 wzorów hafciarskich
9.1.6. Minimum 5 czcionek hafciarskich
9.1.7. Panel dotykowy minimum 7’’
9.1.8. Menu w języku polskim
9.1.9. Napięcie: 230 V
9.1.10. Pobór mocy: 100 W
9.1.11. Czujnik zerwania nici
9.1.12. Funkcja automatycznej kontynuacja haftowania wzoru po zaniku napięcia
9.1.13. Możliwość uzyskania haftu 3d
9.1.14. Automatyczna adaptacja naprężenia nici
9.1.15. Oświetlenie LED pola pracy minimum 25 szt. LED
9.1.16. Czujnik zerwania nitki górnej i braku w szpulce nitki dolnej
9.1.17. Funkcja "Pinpoint Placement"
9.1.18. Automatyczne programowane obcinanie nici
9.1.19. Programowane obcinanie ściegów przeskokowych
9.1.20. Obsługiwany format plików: .dst .dsb .dha i inne
9.1.21. Wyposażona w stabilną podstawę na kółkach.
9.2. W skład wyposażenia hafciarki wchodzi minimum:
9.2.1. 3 szt. ramek w różnych rozmiarach
9.2.2. Ramka do haftowania czapek (1 sztuka)
9.2.3. Ramka do haftowania gotowej odzieży (1 sztuka)

9.3. Zamawiający wymaga, aby oferowane urządzenia:
9.3.1. były fabrycznie nowe, wolne od wszelkich wad i uszkodzeń;
9.3.2. były bez śladów eksploatacji;
9.3.3. nie były przedmiotem praw osób trzecich;
9.3.4. były kompletne i gotowe do użytkowania;
9.3.5. spełniały wszystkie wymagania stawiane takim towarom przez prawo polskie tj. musi posiadać wszelkie wymagane przepisami prawa świadectwa lub/i certyfikaty lub/i atesty lub/i inne dokumenty poświadczające dopuszczenie do obrotu na rynku polskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42700000-3 - Maszyny do produkcji wyrobów włókienniczych, odzieży i skóry

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

42715000-1 - Maszyny do szycia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21499,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21499,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21499,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiking Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Wieniawskiego 62 31-436 Kraków NIP: 9452186717

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452186717

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21499,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.