eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Oddziale GDDKiA w Krakowie oraz w Rejonach w podziale na 4 części



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Oddziale GDDKiA w Krakowie oraz w Rejonach w podziale na 4 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01751157500075

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mogilska 25

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-542

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat_krakow@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https:// gddkia.eb2b.com.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami publicznymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Oddziale GDDKiA w Krakowie oraz w Rejonach w podziale na 4 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d404969-5804-4e54-81c1-194cccce857c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00409511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00110503/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.25 Świadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Oddziale Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Krakowie oraz w Rejonach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00336187

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OKR.D-3.2421.17.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 457973,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Dyrekcji Oddziału w Krakowie.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego wykonywania napraw mechaniki pojazdów z wyłączeniem napraw elektroniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 181802,16 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Wydziale Technologii Laboratorium Drogowego w Wieliczce.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego wykonywania napraw mechaniki pojazdów z wyłączeniem napraw elektroniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 100567,41 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Rejonie Kraków.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego wykonywania napraw mechaniki pojazdów z wyłączeniem napraw elektroniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 127271,42 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Świadczenie usług warsztatowych w zakresie badań technicznych, przeglądów i napraw pojazdów eksploatowanych w Rejonie Tarnów Obwód Drogowy w Bochni.

Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań. Wykonawca zobowiązuje się do samodzielnego wykonywania napraw mechaniki pojazdów z wyłączeniem napraw elektroniki.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50110000-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne usługi

4.5.5.) Wartość części: 48332,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50905,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50905,46 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50905,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe ”COLD” Bogdan Chwastek i Włodzimierz Chwastek Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8680000835

7.3.3) Ulica: ul. Łany 6

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 50905,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

W nawiązaniu do pkt. 8.3) Ogłoszenia:
Zamówienie w zakresie części nr 4 będzie realizowane w okresie 24 miesięcy liczonych od dnia 12.09.2025r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.