eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławSZP/242-137/2025 Zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego - 2 zadania (suszarka próżniowa, bioreaktor do fermentacji na podłożu stałym).



Ogłoszenie z dnia 2025-09-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-137/2025 Zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – 2 zadania (suszarka próżniowa, bioreaktor do fermentacji na podłożu stałym).

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4b733da-0fb3-4b66-b8f9-93404e6da143

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

SZP/242-137/2025 Zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – 2 zadania (suszarka próżniowa, bioreaktor do fermentacji na podłożu stałym).

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b733da-0fb3-4b66-b8f9-93404e6da143

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408444

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/39/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.21 Instalacja do zagospodarowania odpSuszarka próżniowa, kaskada reaktorów, ekstraktor, sedymentatorurzadzenia do pomiarów wilgotności i temperatury chromatograf

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275934

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-137/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174549,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – zadania.
Inwestycja jest finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach dotacji celowych na realizację inwestycji związanej jest działalnością naukową pn. „Laboratorium technologii cyrkularnych”, Umowa nr 7477/IA/SP/2024.

Zamawiający określił przedmiot zamówienia w Zadaniach:
Nr zadania Nazwa i KOD CPV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
Zadanie 1 Suszarka próżniowa - 1 szt.
Kod CPV 42716200-0 Suszarki Załącznik nr 3.1 do SWZ

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ww. sprzętu,
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, jego montaż i uruchomienie oraz instruktaż z obsługi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy w tym dostawa, ubezpieczenie, ryzyko, uruchomienie i instruktaż ponosi Wykonawca.
2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wrocław, ul. Norwida 4/6, 50-373 Wrocław, bud. C6 zadanie 1 – pok. 29, zadanie 2 – laboratorium 119a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ oraz w Załączniku nr 2 - projekt umowy.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego miejsca dostawy, a Zamawiający ją zaleca – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią dr inż. Halina Maniak, tel. +48 71 320 33 14 lub e-mail: halina.maniak@pwr.edu.pl, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00, celem sprawdzenia miejsca dostawy oraz warunków związanych z montażem i wniesieniem sprzętu, będącymi przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42716200-0 - Suszarki

4.5.5.) Wartość części: 47642 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – zadania.
Inwestycja jest finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach dotacji celowych na realizację inwestycji związanej jest działalnością naukową pn. „Laboratorium technologii cyrkularnych”, Umowa nr 7477/IA/SP/2024.

Zamawiający określił przedmiot zamówienia w Zadaniach:
Nr zadania Nazwa i KOD CPV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)

Zadanie 2 Bioreaktor do fermentacji na podłożu stałym - 1 szt.
Kod CPV 38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania Załącznik nr 3.2 do SWZ

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ww. sprzętu,
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, jego montaż i uruchomienie oraz instruktaż z obsługi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy w tym dostawa, ubezpieczenie, ryzyko, uruchomienie i instruktaż ponosi Wykonawca.
2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wrocław, ul. Norwida 4/6, 50-373 Wrocław, bud. C6 zadanie 1 – pok. 29, zadanie 2 – laboratorium 119a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ oraz w Załączniku nr 2 - projekt umowy.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego miejsca dostawy, a Zamawiający ją zaleca – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią dr inż. Halina Maniak, tel. +48 71 320 33 14 lub e-mail: halina.maniak@pwr.edu.pl, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00, celem sprawdzenia miejsca dostawy oraz warunków związanych z montażem i wniesieniem sprzętu, będącymi przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania

4.5.5.) Wartość części: 126907,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104932,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109846,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104932,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104932,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153940,04 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153940,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153940,04 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WITKO” SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153940,04 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.