Ogłoszenie z dnia 2025-09-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00275934/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-137/2025 Zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – 2 zadania (suszarka próżniowa, bioreaktor do fermentacji na podłożu stałym).
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: katarzyna.trela@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4b733da-0fb3-4b66-b8f9-93404e6da1431.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-137/2025 Zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – 2 zadania (suszarka próżniowa, bioreaktor do fermentacji na podłożu stałym).2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4b733da-0fb3-4b66-b8f9-93404e6da143
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00408444
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00011006/39/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.21 Instalacja do zagospodarowania odpSuszarka próżniowa, kaskada reaktorów, ekstraktor, sedymentatorurzadzenia do pomiarów wilgotności i temperatury chromatograf
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00275934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-137/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 174549,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – zadania.Inwestycja jest finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach dotacji celowych na realizację inwestycji związanej jest działalnością naukową pn. „Laboratorium technologii cyrkularnych”, Umowa nr 7477/IA/SP/2024.
Zamawiający określił przedmiot zamówienia w Zadaniach:
Nr zadania Nazwa i KOD CPV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
Zadanie 1 Suszarka próżniowa - 1 szt.
Kod CPV 42716200-0 Suszarki Załącznik nr 3.1 do SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ww. sprzętu,
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, jego montaż i uruchomienie oraz instruktaż z obsługi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy w tym dostawa, ubezpieczenie, ryzyko, uruchomienie i instruktaż ponosi Wykonawca.
2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wrocław, ul. Norwida 4/6, 50-373 Wrocław, bud. C6 zadanie 1 – pok. 29, zadanie 2 – laboratorium 119a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ oraz w Załączniku nr 2 - projekt umowy.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego miejsca dostawy, a Zamawiający ją zaleca – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią dr inż. Halina Maniak, tel. +48 71 320 33 14 lub e-mail: halina.maniak@pwr.edu.pl, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00, celem sprawdzenia miejsca dostawy oraz warunków związanych z montażem i wniesieniem sprzętu, będącymi przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42716200-0 - Suszarki
4.5.5.) Wartość części: 47642 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup instalacji do zagospodarowania odpadów z przemysłu browarniczego i spożywczego – zadania.Inwestycja jest finansowana ze środków Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w ramach dotacji celowych na realizację inwestycji związanej jest działalnością naukową pn. „Laboratorium technologii cyrkularnych”, Umowa nr 7477/IA/SP/2024.
Zamawiający określił przedmiot zamówienia w Zadaniach:
Nr zadania Nazwa i KOD CPV Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ)
Zadanie 2 Bioreaktor do fermentacji na podłożu stałym - 1 szt.
Kod CPV 38900000-4 Różne przyrządy do badań lub testowania Załącznik nr 3.2 do SWZ
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę ww. sprzętu,
Przedmiotem zamówienia obejmuje dostawę sprzętu, jego montaż i uruchomienie oraz instruktaż z obsługi w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego.
Wszystkie koszty związane z wykonywaniem przedmiotu umowy w tym dostawa, ubezpieczenie, ryzyko, uruchomienie i instruktaż ponosi Wykonawca.
2. Miejsce dostawy: Politechnika Wrocławska, Wrocław, ul. Norwida 4/6, 50-373 Wrocław, bud. C6 zadanie 1 – pok. 29, zadanie 2 – laboratorium 119a.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Zadania 1-2 znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1 - 3.2 do SWZ – OPZ oraz w Załączniku nr 2 - projekt umowy.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej przyszłego miejsca dostawy, a Zamawiający ją zaleca – po uprzednim kontakcie telefonicznym z Panią dr inż. Halina Maniak, tel. +48 71 320 33 14 lub e-mail: halina.maniak@pwr.edu.pl, od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-14.00, celem sprawdzenia miejsca dostawy oraz warunków związanych z montażem i wniesieniem sprzętu, będącymi przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38900000-4 - Różne przyrządy do badań lub testowania
4.5.5.) Wartość części: 126907,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104932,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109846,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104932,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MERAZET Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001387
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104932,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 153940,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 153940,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 153940,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WITKO” SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7292550218
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153940,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Wycinka oraz cięcia pielęgnacyjne drzew i krzewów rosnących na terenach zewnętrznych stanowiących własność Gminy Wrocław będących w zarządzie ZZK - 2 ZADANIA.
- Remont budynku przy ul. Pilczyckiej 114 we Wrocławiu związany ze zmianą systemu ogrzewania
- Dostawa asortymentu do terapii podciśnieniowej -1 zadanie
- Sukcesywne dostawy słomy pszennej i siana łąkowego do ZOO Wrocław sp. z o.o.
- "Sukcesywna dostawa croissantów i ciastek mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach." - ZP/TP/47/2025
- Dostawa dwóch przyczep do transportu quadów dla Straż miejskiej Wrocławia
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie, z podziałem na 18 części.
- DOSTAWY PREPARATÓW I TESTÓW CHEMICZNYCH, OPAKOWAŃ STERYLIZACYJNYCH ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW STOSOWANYCH W PROCESACH DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
- Dostawa wyposażenia laboratoryjnego wraz z niezbędnym montażem
- Dostawa izolatora aseptycznego do badania jałowości.
- Naprawa konstrukcji toru kolarskiego związana z zabezpieczaniem i kontrolą nasypu ziemnego oraz wykonanie systemu retencji wody na torze kolarskim przy ul. Żmigrodzkiej 243 we Wrocławiu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.