eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-09-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pk.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c69e637-daad-4fc4-9e9a-4976e8ab096c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00400490

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KA-2/48/2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca konserwacja i przegląd zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową (DTR) producenta urządzeń oraz nadzór i utrzymanie w sprawności: systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, systemu Listec, drzwi pożarowych (na korytarzach i klatkach schodowych) w budynku W-2 (WIŚiE)
Okresowe szkolenie administratorów budynków oraz portierów dotyczące obsługi systemów.
Szczegóły techniczne:
- centrala SAP - Schrack typ CSP Integral IP CXF
- centrala oddymiania - D+H, szyb windowy – mercor,
- przewód sensoryczny - olt 30-40 mb ułożony w jednej sali,
w przestrzeni pod "wznoszącymi się siedziskami".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – Formularz kalkulacji ceny oferty oraz załącznik nr 4.1 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 – Zakres obsługi serwisowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 51461,87 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca konserwacja oraz utrzymanie prawidłowego funkcjonowania technicznego urządzeń
instalacji SAP - sygnalizacji alarmowania pożaru i DSO - dźwiękowego systemu ostrzegania
znajdujących się w budynkach PK oraz serwis i sprawdzenie działania połączenia
sieciowego systemu sygnalizacji pożarowej (SSP).
Okresowe szkolenie administratorów budynków oraz portierów dotyczące obsługi systemów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – Formularz kalkulacji ceny oferty oraz załącznik nr 4.2 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 – Zakres obsługi serwisowej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.5.5.) Wartość części: 137514 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49383,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49383,02 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49383,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSAP SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 351323027

7.3.3) Ulica: UL. ŁADNA 4-6

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 31-444

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49383,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 120502,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 120502,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120502,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Ochrony Przeciwpożarowej i Antywłamaniowej KRAK-POŻ Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008016584

7.3.3) Ulica: Ul. Ceglarska 15

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-362

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120502,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.