Ogłoszenie z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na laboratorium obróbki i charakteryzacji podłoży GaN w klasie czystości ISO 5 w budynku przy ul. Strużańskiej 8 w Stanisławowie Pierwszym na potrzeby IWC PAN
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: INSTYTUT WYSOKICH CIŚNIEŃ POLSKIEJ AKADEMII NAUK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015825134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sokołowska 29/37
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-142
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@unipress.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: unipress.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja pomieszczeń na laboratorium obróbki i charakteryzacji podłoży GaN w klasie czystości ISO 5 w budynku przy ul. Strużańskiej 8 w Stanisławowie Pierwszym na potrzeby IWC PAN
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09db7165-d8e1-4062-9c76-e851ab3fe37b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00532681
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00038799/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Aranzacja pomieszczeń na labolatorium o czystości ISO 5
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Wsparcie bezzwrotne z planu rozwojowego w ramach inwestycji: A2.4.1 Inwestycje w rozbudowę potencjału badawczego KRAJOWEGO PLANU ODBUDOWY I ZWIĘKSZANIA ODPORNOŚCI Nr Umowy o objęcie przedsięwzięcia wsparciem: KPOD.01.18-IW.03-0005/23
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-09db7165-d8e1-4062-9c76-e851ab3fe37b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która
jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Dodatkowe Informacje znajdują się w rozdziale 11 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE
L 119, s. 1) – dalej RODO, obowiązującym od 25 maja 2018 r., informuję, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest INSTYTUT WYSOKICH CIŚNIEŃ POLSKIEJ AKADEMII NAUK z siedzibą w
Warszawie (01-142), ul. Sokołowska 29/37 (dalej zwany: IWC PAN).
2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest za pośrednictwem adresu email: rodo@unipress.waw.pl
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą̨ w celu:
3.1. przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
3.2. wyłonienia wykonawcy oraz udzielenia zamówienia publicznego poprzez zawarcie Umowy;
3.3. przechowywania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wypadek kontroli prowadzonej przez
uprawnione organy i podmioty;
3.4. przekazania dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego do archiwum, a następnie jej zbrakowania
(trwałego usunięcia i zniszczenia); w zakresie: dane zwykłe – imię, nazwisko, zajmowane stanowisko, miejsce pracy oraz posiadane
kwalifikacje zawodowe wymagane do spełnienia warunków udziału w postępowaniu/realizacji Umowy, a także w przypadku złożenia
pełnomocnictwa, oświadczeń i innych dokumentów - dane osobowe w nim zawarte;
Dodatkowe informacje znajdują się w rozdziale 20 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-294/10/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót rozbiórkowych, budowlanych oraz instalacyjnych (sanitarnych i elektrycznych/teletechnicznych) w ramach inwestycji pn.:„Adaptacja pomieszczeń na laboratoria obróbki i charakteryzacji podłoży GaN w klasie czystości ISO 5 zlokalizowanych na parterze w części kompleksu biurowo-produkcyjno-laboratoryjnego przy ul. Strużańskiej 8 w Stanisławowie Pierwszym na potrzeby Instytutu Wysokich Ciśnień Polskiej Akademii Nauk.” Zakres prac obejmuje aranżację istniejących, sąsiadujących ze sobą pomieszczeń laboratoryjnych A21 i A23, o powierzchniach użytkowych odpowiednio 17,54 m² oraz 17,42 m², zlokalizowanych na niepodpiwniczonym parterze budynku. W wyniku przeprowadzonych robót powstanie jedno pomieszczenie laboratoryjne o powierzchni użytkowej około 32 m², spełniające wymagania klasy czystości ISO 5 zgodnie z normą PN-EN ISO 14644-1.
1.1. W szczególności Zamawiający wymaga aby wykonawca przeprowadził montaż, uruchomienie i konserwację dostarczonych urządzeń przez wykonawcę/podwykonawcę posiadającego ,,Certyfikaty autoryzacji producenta urządzeń na montaż, uruchomienie i konserwację”
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowi:
2.1. Załącznik nr 5 - Opis przedmiotu zamówienia wraz z załącznikami(OPZ)
2.2. Załącznik nr 3 - Projektowane postanowienia umowy
Dodatkowe informacje znajdują się w rozdziale 3 SWZ
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45314310-7 - Układanie kabli
45314320-0 - Instalowanie okablowania komputerowego
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45350000-5 - Instalacje mechaniczne
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien
45442100-8 - Roboty malarskie
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe
43322000-6 - Urządzenia do demontażu
48151000-1 - Komputerowy system sterujący
48822000-6 - Serwery komputerowe
48781000-6 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami, z
przypisaniem im odpowiednio wag:
1. cena oferty brutto- 100% (C);
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
6. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu6.1. Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu:
6.1.1. w zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
6.1.1.1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
6.1.2. w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
6.1.2.1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
6.1.3. w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
6.1.3.1. Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
6.1.4. w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie pomieszczeń czystych typu „clean room”, o wartości
co najmniej 1 000 000 zł brutto każda.
6.1.5. w zakresie dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wymagane jest:
Wykonawca wykaże osoby skierowane przez niego do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykonawca wykaże następujące osoby spełniające poniższe wymogi:
1) osoba odpowiedzialna za realizacje kierownik budowy/kierownik robót:
a) posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019, poz. 831) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 poz. 1646)
oraz
b) posiadający co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika budowy i posiadający doświadczenie przy realizacji co najmniej trzech obiektów kubaturowych o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto. Wyjaśnienie Zamawiającego - wartość robót, która została zrealizowana w okresie potwierdzonego doświadczenia zawodowego kierownika budowy. Faktyczne pełnienie przez wykazaną osobę funkcji kierownika budowy w przerobie min. 1 000 000,00 zł na wykazanym obiekcie. W okresie wykazanego 5-letniego doświadczenia wskazana osoba musi posiadać ww. uprawnienia,.
6.1.5.1. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia wymagana liczba osób, którymi dysponują lub będą dysponować Wykonawcy, sumuje się. Ta sama zasada dotyczy podmiotu udostępniającego zasoby.
6.1.5.2. Dla wszystkich ww. osób wskazanych do wykonania zamówienia należy w zakresie potwierdzenia posiadanego doświadczenia podać termin (od - do, wskazując miesiąc i rok).
6.1.5.3. Zgodnie z art. 104 ustawy - Prawo budowlane, osoby, które przed dniem wejścia w życie tej ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
6.2. Oceniając zdolność techniczną lub zawodową, Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy, może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
6.3. Jeżeli kwoty wykazane w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postepowaniu wyrażone będą w innych walutach niż PLN Zamawiający przeliczy ich wartość wg. średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs danej waluty, publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych , w którym zostanie ono opublikowane.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych:
7.2.1. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 Ustawy oraz art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
7.2.2. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy – sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
7.2.3. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć:
7.2.3.1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – w zakresie określonym w pkt 6 SWZ; Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz, o którym mowa wyżej dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył – wzór – załącznik nr 7 do SWZ.
7.2.3.2. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie określonym w pkt 6 SWZ. wzór – załącznik nr 8 do SWZ.
Dodatkowe informacje znajdują się w rozdziale 7 SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w przypadku okoliczności o których mowa w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
13. Wymagania dotyczące wadium13.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:
27 000 zł
słownie: dwadzieścia siedem tysięcy złotych 00/100.
13.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
13.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj.:
13.3.1. pieniądzu,
13.3.2. gwarancjach bankowych,
13.3.3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
13.3.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz.310, 836 i 1562 ze zm.).
13.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na numer rachunku:
27 1130 1017 0013 4374 1520 0003
w tytule wpisując numer postępowania ZP- …. z dopiskiem: wadium.
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
Dodatkowe informacje znajdują się w w rozdziale 13 SWZ
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o zamówienie
Pozostałe informacje znajdują się rozdziale 10 SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
21 Zmiana Umowy1. Z zastrzeżeniem odmiennych postanowień Umowy, zmiany Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień Umowy w następujących przypadkach:
a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy może nastąpić w przypadku zmiany stawki podatku VAT,
b) zmiana terminu realizacji zamówienia może nastąpić w przypadkach:
i. przeszkód w wykonywaniu Robót spowodowanych okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego,
ii. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie Robót,
iii. opóźnienia w uzyskaniu stanowisk i uzgodnień innych podmiotów, jeżeli opóźnienie nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron Umowy,
iv. opóźnienia w uzyskaniu stanowiska organu administracji architektoniczno-budowlanej, uniemożliwiającego prowadzenie robót budowlanych, jeżeli opóźnienie nastąpiło z przyczyn niezależnych od Stron Umowy,
c) zmiana sposobu realizacji przedmiotu Umowy może nastąpić w przypadku zmian technologicznych spowodowanych w szczególności koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych w szczególności ze względu na zmiany obowiązującego prawa lub brak uzgodnień innych podmiotów, przy czym zmiany te nie mogą powodować wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy, zaś rozliczenia będące skutkiem tych zmian zostaną dokonane w oparciu o czynniki cenotwórcze zawarte w rozbiciu ceny ofertowej,
d) zmiany oznaczenia Stron Umowy mogą nastąpić jedynie w przypadku jakiejkolwiek zmiany danych podlegających zgłoszeniu do Krajowego Rejestru Sądowego,
Dodatkowe informacje znajdują się w załączniku nr 3 do SWZ – projektowane postanowienia umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-04 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy przy pomocy „Załącznik nr 1 do SWZ Oferta Wykonawcy” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-04 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
- Świadczenie usług medycznych w zakresie medycyny pracy oraz dodatkowych badań profilaktycznych dla pracowników PW Filii w Płocku
- Usługa ubezpieczenia ryzyk komunikacyjnych Wojskowego Instytutu Medycznego -Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane remontowe istniejących nawierzchni utwardzonych na terenie bazy sprzętu i transportu Zamawiającego- etap I
- Zakup agregatu prądotwórczego wraz z montażem i uruchomieniem w tutejszym Domu.
- Remont pomieszczeń w budynku A w KM PSP w Opolu.
- Przebudowa dachu na budynku stodoły
- Remont dwóch pomieszczeń w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Dobryszycach
- PRZEBUDOWA I ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU PRZY UL. TOWAROWEJ 61 W JAWORZNIE
więcej: Systemy przeciwpożarowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





