eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania



Ogłoszenie z dnia 2025-06-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki

1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001560

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 24

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@pk.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżąca konserwacja systemu sygnalizacji pożaru, systemu Listec, drzwi pożarowych oraz systemu SAP - II zadania

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c69e637-daad-4fc4-9e9a-4976e8ab096c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00292757

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pk.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pk.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Szczegóły w pkt. 14 SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegóły w pkt. 29 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły w pkt. 29 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: KA-2/48/2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca konserwacja i przegląd zgodnie z dokumentacją techniczno-ruchową (DTR) producenta urządzeń oraz nadzór i utrzymanie w sprawności: systemu sygnalizacji pożaru, systemu oddymiania, systemu Listec, drzwi pożarowych (na korytarzach i klatkach schodowych) w budynku W-2 (WIŚiE)
Okresowe szkolenie administratorów budynków oraz portierów dotyczące obsługi systemów.
Szczegóły techniczne:
- centrala SAP - Schrack typ CSP Integral IP CXF
- centrala oddymiania - D+H, szyb windowy – mercor,
- przewód sensoryczny - olt 30-40 mb ułożony w jednej sali,
w przestrzeni pod "wznoszącymi się siedziskami".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – Formularz kalkulacji ceny oferty oraz załącznik nr 4.1 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 – Zakres obsługi serwisowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Bieżąca konserwacja oraz utrzymanie prawidłowego funkcjonowania technicznego urządzeń
instalacji SAP - sygnalizacji alarmowania pożaru i DSO - dźwiękowego systemu ostrzegania
znajdujących się w budynkach PK oraz serwis i sprawdzenie działania połączenia
sieciowego systemu sygnalizacji pożarowej (SSP).
Okresowe szkolenie administratorów budynków oraz portierów dotyczące obsługi systemów.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do niniejszej SWZ – Formularz kalkulacji ceny oferty oraz załącznik nr 4.2 do SWZ – Projekt umowy wraz z załącznikiem nr 1 – Zakres obsługi serwisowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 31625200-5 - Systemy przeciwpożarowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Dla zadania częściowego nr 1:
Zdolność techniczna lub zawodowa
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) usługi polegające na konserwacji i przeglądach systemów pożarowych, sygnalizacji pożaru oddymiania, systemu oddymiania o wartości co najmniej 45 000,00 zł brutto każda z nich.
b) dysponuje:
 co najmniej 1 osobą, która posiada aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP pozwalające na wykonywanie prac związanych z obsługą, konserwacją, montażem i remontami urządzeń oraz instalacji elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kilowolta (kV),
- co najmniej 1 osobą, która posiada aktualny certyfikat jako
Certyfikowany Integrator Systemu LIST w zakresie:
- programowania kontrolerów typu SCU 800/2000/3000 oraz SCM4000 i
SCS4010 z wykorzystaniem oprogramowania LISTterm v 1,
- okresowej diagnostyki elementów systemu LIST.

c) posiada aktualny:

- Certyfikat Autoryzacji SCHRACK SECONET wystawiony na Wykonawcę w zakresie serwisu i konserwacji systemu,
- Certyfikat autoryzacji na serwisowanie systemu D + H Mechatronic wystawiony na Wykonawcę

Dla zadania częściowego nr 2:
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada:
a) aktualne Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące. Zezwolenie na działalność, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 1 i 4 – Prawo atomowe polegającą na obrocie, transporcie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.
Zdolność techniczna i zawodowa:
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie (2) usługi polegające na konserwacji oraz utrzymaniu funkcjonowania technicznego urządzeń instalacji SAP, sygnalizacji alarmowania pożaru o wartości co najmniej 60 000,00 zł brutto każda z nich.
Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
c) dysponuje co najmniej 2 osobami, które posiadają aktualne świadectwo kwalifikacyjne SEP pozwalające na wykonywanie prac związanych z obsługą, konserwacją, montażem i remontami urządzeń oraz instalacji elektroenergetycznych o napięciu znamionowym do 1 kilowolta (kV)

d) posiada aktualny Certyfikat Jakości Usług w zakresie konserwacji sygnalizacji pożarowej i automatyki pożarniczej wystawiony przez Uprawnioną Jednostkę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału
Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia – załącznik nr 3 do SWZ
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby
Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – załącznik nr 7 do SWZ
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby
Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby – załącznik nr 3A do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz osób (na potwierdzenie spełniania warunku udziału wskazanego w pkt 7.2 tabela pkt 1 ppkt b) SWZ) – dotyczy części 1, oraz w pkt 7.2 tabela pkt 2 ppkt c) SWZ- dotyczy części 2 – według Załącznika nr 5 do SWZ oraz dokumenty potwierdzające posiadane przez osoby wymienione w wykazie wymagane świadectwa kwalifikacyjne i certyfikaty.
Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, certyfikatów, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Wykaz usług (na potwierdzenie spełniania warunku udziału wskazanego w pkt 7.2 tabela pkt 1 ppkt a) SWZ) – dotyczy części 1, oraz w pkt 7.2 tabela pkt 2 ppkt b) SWZ- dotyczy części 2 – według załącznik nr 6 do SWZ
Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz dotyczy usług, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
Dla zadania częściowego nr 1:
na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 7.2 tabela pkt 1 ppkt c):
-Certyfikat Autoryzacji SCHRACK SECONET wystawiony na Wykonawcę w zakresie serwisu i konserwacji systemu,
-Certyfikat autoryzacji wystawiony na Wykonawcę na serwisowanie systemu D + H Mechatronic

Dla zadania częściowego nr 2:
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 7.2 tabela pkt 2 ppkt d):
- Certyfikat Jakości Usług wystawiony na Wykonawcę w zakresie konserwacji sygnalizacji pożarowej i automatyki pożarniczej wystawiony przez Uprawnioną Jednostkę

Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt 7.2 tabela pkt 2 ppkt a):
- aktualne Zezwolenie Prezesa Państwowej Agencji Atomistyki na działalność związaną z narażeniem na promieniowanie jonizujące. Zezwolenie na działalność, o której mowa w art. 4 ust. 1 pkt. 1 i 4 – Prawo atomowe polegającą na obrocie, transporcie, instalowaniu oraz obsłudze izotopowych czujek dymu.

Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda złożenia przedmiotowych środków dowodowych w niniejszym postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Szczegóły w pkt. 13 SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Szczegóły w § 8 projektu umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-04 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Drogą elektroniczną za pośrednictwem: pk.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-04 09:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.