Ogłoszenie z dnia 2025-08-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00348660/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskich
w obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
oraz w podległych jednostkach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Prokuratura Okręgowa w Elblagu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000569473
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: St. Płk. Dąbka 8-12
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro.podawcze.poelb@prokuratura.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/web/po-elblag
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e3d08ae8-0b44-49ee-8918-85c887aae6b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Utrzymanie czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wraz z wykonaniem prac konserwatorskichw obiektach Prokuratury Okręgowej w Elblągu
oraz w podległych jednostkach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e3d08ae8-0b44-49ee-8918-85c887aae6b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00398188
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00130221/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń oraz terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z wykonywaniem prac konserwacyjnych i naprawczych w obiektach prokuratur okręgu elbląskiego.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00348660
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3007-7.261.5.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 588611,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego przynależnego do nieruchomości wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych i naprawczych w budynku Prokuratury Okręgowej oraz Prokuratury Rejonowej w Elblągu, ul. Płk. Stanisława Dąbka 8-12, 82-300 Elbląga) utrzymanie czystości w budynku o łącznej powierzchni do sprzątania – 3.214,85 m2
w tym:
powierzchnia do codziennego sprzątania – 2.473,02 m2 ,
powierzchnia do sprzątania okazjonalnego – 741,83 m2 ,
b) utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przynależnych do ww. nieruchomości
o łącznej powierzchni – 3.574 m2 , w tym:
nawierzchnia utwardzona – 3.074 m2 ,
tereny zielone – 500 m2 .
c) prace konserwacyjne i naprawcze (usługi konserwatorskie):
– 6 godzin tygodniowo tj. 24 godziny miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 225654,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego przynależnego do nieruchomości wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych i naprawczych w budynku Prokuratury Rejonowej w Iławie, ul. Gen. Andersa 2, 14-200 Iława;
a) utrzymanie czystości w budynku o łącznej powierzchni do sprzątania – 1.146,48 m2, w tym:
powierzchnia do codziennego sprzątania – 625,10 m2 ,
powierzchnia do sprzątania okazjonalnego – 521,38 m2 ,
b) utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przynależnych do ww. nieruchomości
o łącznej powierzchni – 1.203 m2 , w tym:
nawierzchnia utwardzona – 808 m2 ,
tereny zielone – 395 m2 .
c) prace konserwacyjne i naprawcze (usługi konserwatorskie):
– 2 godziny tygodniowo tj. 8 godzin miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90919000-2 - Usługi sprzątania biur i szkół oraz czyszczenia urządzeń biurowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 103920,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości wewnątrz budynków wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych i naprawczych w budynku Prokuratury Rejonowej w Ostródzie, ul. Jana III Sobieskiego 12, 14-100 Ostróda oraz budynku Ośrodka Zamiejscowego z siedzibą w Morągu przy ul. Warmińskiej 17, 14-300 Morąg;a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach Prokuratury Rejonowej w Ostródzie,
o łącznej powierzchni do sprzątania – 926,56 m2, w tym:
powierzchnia do codziennego sprzątania – 583,26 m2 ,
powierzchnia do sprzątania okazjonalnego – 343,30 m2,
b) utrzymanie czystości w pomieszczeniach Ośrodka Zamiejscowego w Morągu,
o łącznej powierzchni do sprzątania – 207,40 m2, w tym:
powierzchnia do codziennego sprzątania – 150,40 m2 ,
powierzchnia do sprzątania okazjonalnego – 57 m2,
c) prace konserwacyjne i naprawcze (usługi konserwatorskie):
– 3 godziny tygodniowo tj. 12 godzin miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 114567,42 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości wewnątrz budynków oraz koszenie trawy w miesiącach V-X wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych i naprawczych w budynku Prokuratury Rejonowej w Braniewie, ul. Sądowa 1, 14-500 Braniewo;a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach o łącznej powierzchni do sprzątania – 199,95m2, w tym:
powierzchnia do codziennego sprzątania – 187,47 m2 ,
powierzchnia do sprzątania okazjonalnego – 12,48 m2,
b) prace konserwacyjne i naprawcze (usługi konserwatorskie):
– 2 godziny tygodniowo tj. 8 godzin miesięcznie,
– 16 godzin przez okres 6 miesięcy (V-X) - koszenie trawy na działce zlokalizowanej u zbiegu ulicy Moniuszki i Zielonej w Braniewie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 35543,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości wewnątrz budynków wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych i naprawczych w budynku Prokuratury Rejonowej w Nowym Mieście Lubawskim, ul. Grunwaldzkiej 28, 13-300 Nowe Miasto Lubawskie;a) utrzymanie czystości w pomieszczeniach o łącznej powierzchni do sprzątania
– 115,50 m2, w tym:
powierzchnia do codziennego sprzątania – 107,71 m2 ,
powierzchnia do sprzątania okazjonalnego – 7,79 m2,
b) prace konserwacyjne i naprawcze (usługi konserwatorskie):
– 1 godzina tygodniowo tj. 4 godziny miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 26364,09 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług utrzymania czystości wewnątrz budynków oraz sprzątanie terenu zewnętrznego przynależnego do nieruchomości wraz z wykonaniem prac konserwacyjnych i naprawczych w budynku Prokuratury Rejonowej w Działdowie, ul. Władysława Jagiełły 15A, 13-200 Działdowo.a) utrzymanie czystości w budynku o łącznej powierzchni do sprzątania – 624,12 m2
w tym:
powierzchnia do codziennego sprzątania – 406,79 m2 ,
powierzchnia do sprzątania okazjonalnego – 217,33 m2 ,
b) utrzymanie czystości terenów zewnętrznych przynależnych do ww. nieruchomości
o łącznej powierzchni – 223,50 m2 , w tym:
c) prace konserwacyjne i naprawcze (usługi konserwatorskie):
2 godziny tygodniowo tj. 8 godzin miesięcznie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
90919100-3 - Usługi czyszczenia urządzeń biurowych
50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.5.) Wartość części: 82561,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 267557,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267557,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780131475
7.3.3) Ulica: 12 Lutego 6
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 267557,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106146,72 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 125007,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5780131475
7.3.3) Ulica: 12 Lutego 6
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Sprzątania i Estetyzacji "Błysk" Mariusz Grzegorczyk
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 125007,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122950,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219924,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140116,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4H Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393871042
7.3.3) Ulica: Gietkowska 10
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dla cz. III powierzono wykonanie umowy trzem podwykonawcom:
1. TSC Sp. z o.o. Olsztyn ul. Gietkowska 10,
2. SCC Sp. z o.o. Olsztyn ul. Gietkowska 10,
3. ICS Sp. z o.o. Olsztyn ul. Gietkowska 10.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140116,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46040,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 54000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46040,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: S4H Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393871042
7.3.3) Ulica: Gietkowska 10
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-170
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dla cz. IV powierzono wykonanie umowy trzem podwykonawcom:
1. TSC Sp. z o.o. Olsztyn ul. Gietkowska 10,
2. SCC Sp. z o.o. Olsztyn ul. Gietkowska 10,
3. ICS Sp. z o.o. Olsztyn ul. Gietkowska 10.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46040,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 57564,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CZYŚCIOCH Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8943231533
7.3.3) Ulica: Stanisławowska 74
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 54-611
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82866,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201240,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INTERSECURIT Zbigniew Kowalkowski Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5711557544
7.3.3) Ulica: Elizy Orzeszkowej 1 D
7.3.4) Miejscowość: Działdowo
7.3.5) Kod pocztowy: 13-200
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INTERSECURIT ZBIGNIEW KOWALKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
INTERSECURIT ZBIGNIEW KOWALKOWSKI - SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Ochrona fizyczna osób, obiektów, terenów i mienia Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, oraz monitoring SWiN i SAP w okresie od 1.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- Dostawa sprzętu IT dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WĘDLIN, MIĘSA, PODROBÓW ORAZ KONSERW MIĘSNYCH DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn.: "Prace konserwatorskie i roboty budowlane dot. murów zabudowań wokół klasztoru (...)
- Obsługa prawna w Departamencie Edukacji Urzędu Miejskiego w Elblągu i jednostek podległych Departamentowi Edukacji
- Dostawa sprzętu dla realizacji projektu pn. "Modernizacja i rozwój opieki onkologicznej w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu" w ramach KPO i Zwiększania Odporności w ramach Komponentu D
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KOMPLEKSOWA USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA W CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH PRZEZ SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ NR 4 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. 700-LECIA BRODNICY W BRODNICY PRZY UL. NOWEJ 34, 87-300
- Usługa sprzątania hali sportowej w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Borui Kościelnej
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku Sądu Rejonowego w Kołobrzegu
- Zimowe utrzymanie chodników komunalnych i dróg rowerowych na terenie miasta Torunia w sezonie zimowym 2025/2026
- Świadczenie usługi sprzątania w siedzibie Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych oraz w budynkach laboratoriów GIJHARS
- Świadczenie usługi utrzymania czystości terenu Sądu Rejonowego w Kędzierzynie-Koźlu w 2026r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





