Ogłoszenie z dnia 2025-11-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00522954/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-11-07
- 2025/BZP 00533051/01 - Modyfikacja z dnia 2025-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Żyrardowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750147828
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Limanowskiego 45
1.5.2.) Miejscowość: Żyrardów
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-300
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@powiat-zyrardowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiat-zyrardowski.ezamawiajacy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-zyrardowski.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstałego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21a3abaa-41e0-4d59-a7a0-269b9ac32e92
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00549784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00045500/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.14 Dosprzętowienie i modernizacja wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Dostawa podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00522954
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.5.30.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 883464,53 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dosprzętowienie i modernizację wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Dostawę podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznegoZamówienie zostało podzielone na 4 części:
- Część I. Podstawowy sprzęt diagnostyczny i zabiegowy dla poradni specjalistycznych. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 249800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dosprzętowienie i modernizację wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Dostawę podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznegoZamówienie zostało podzielone na 4 części:
- Część II. Fotel medyczny z oświetleniem
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dosprzętowienie i modernizację wielospecjalistycznej przychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Dostawę podstawowego sprzętu, instrumentów i fotela medycznegoZamówienie zostało podzielone na 4 części.
- Część III. Instrumenty podręczne dla chirurga, laryngologa ginekologa, urologa. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 59900,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje dosprzętowienie i modernizację wielospecjalistycznejprzychodni ambulatoryjnej oraz nowopowstającego POZ - Dostawę podstawowego sprzętu,
instrumentów i fotela medycznego
Zamówienie zostało podzielone na 4 części.
- Część IV. Zaawansowane instrumenty zabiegowe, w tym: diatermia, kriochirurgia
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący Załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33124100-6 - Urządzenia diagnostyczne
4.5.5.) Wartość części: 570764,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr I prowadzonej w ramach przedmiotowego postępowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 20.11.2025 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr II prowadzonej w ramach przedmiotowego postępowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 20.11.2025 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr III prowadzonej w ramach przedmiotowego postępowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 20.11.2025 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Dla części nr IV prowadzonej w ramach przedmiotowego postępowania w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do dnia 20.11.2025 r. do godziny 10:00 nie została złożona żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z ŻYRARDOWA
- Założenie powiatowej bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu oraz bazy danych obiektów topograficznych na terenie jednostki ewidencyjnej 143803_2 Puszcza Mariańska
- Świadczenie usługi utrzymania czystości na terenie, w obiektach - budynkach Gminy Miasto Żyrardów będących w zarządzie PGM Żyrardów Sp. z o.o. oraz w budynkach należących do PGM Żyrardów Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Żyrardowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętów do diagnostyki laboratoryjnej dla zadania "Zakup bazy medycznej na cele ochrony ludności i obrony cywilnej w SPZOZ w Wyszkowie"
- Dzierżawa glukometrów wraz z dostawami kompatybilnych testów paskowych do pomiaru stężenia glukozy w krwi oraz płynów kontrolnych
- Zakup i dostawa 20 szt. defibrylatorów AED dla Miasta Żywiec
- Dostawa wyposażenia do pracowni dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
- "SUKCESYWNE DOSTAWY CHEMII GOSPODARCZEJ, ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI CIAŁA ORAZ AKCESORIÓW DO SPRZĄTANIA DO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO NA ROK 2026"
- Dostawy środków czystości oraz artykułów gospodarczych na potrzeby Klinicznego Szpitala Psychiatrycznego SPZOZ w Rybniku
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





