Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00295928/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-08
- 2022/BZP 00314816/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-22
- 2022/BZP 00324146/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-29
- 2022/BZP 00325392/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Godów – budynek byłego ośrodka zdrowia w Godowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324765065
1.5.8.) Numer faksu: 324765100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Godów – budynek byłego ośrodka zdrowia w Godowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-89f26d52-f849-11ec-8000-d680d39e541a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00392241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00024823/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Ulepszenie budynków w zakresie termomodernizacji, poprawa efektywności energetycznej, likwidacja niskiej emisji budynku byłego Ośrodka Zdrowia w Godowie wraz z jego przebudową
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zadanie realizowane ze środków RPO WSL na lata 2014-2020 dla poddziałania Efektywność energetyczna, odnawialne źródła energii i gospodarka niskoemisyjna dla działania: 4.3. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej dla poddziałania: 4.3.2. Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej – RIT2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00295928/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1979399,06 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres obejmuje termomodernizację oraz przebudowę budynku byłego ośrodka zdrowia w Godowie wraz z adaptacją budynku na cele biurowe. Budynek II kondygnacyjny, częściowo podpiwniczony. Budynek zostanie rozbudowany o taras i schody zewnętrzne. Projekt zakłada utrzymanie istniejącego układu konstrukcyjnego, wykonana zostanie nowa klatka schodowa. Na parterze wykonana zostanie sala z zapleczem szatniowo – sanitarnym oraz biuro, na poddaszu zostaną wydzielone dwa pomieszczenia biurowe oraz kotłownia/pomieszczenie gospodarcze. Zadanie obejmuje również wykonanie
nowej instalacji elektrycznej, wod – kan i centralnego ogrzewania wraz z kotłownią c.o., wentylacji grawitacyjnej oraz montaż
instalacji fotowoltaicznej składającej się z 32 modułów o mocy 310 Wp każdy, o łącznej mocy DC 9,92 kWp.
Dane charakterystyczne budynku :
– stan istniejący:
o powierzchnia zabudowy – 148,87m2,
o powierzchnia całkowita – 469,33m2,
o powierzchnia użytkowa – 388,65m2,
o kubatura – 1374,2m3.
Opis głównych elementów konstrukcyjnych stanu istniejącego:
o ławy fundamentowe – prawdopodobnie ceglane,
o ściany fundamentowe – z cegły pełnej,
o ściany nośne – z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej,
o stropy – żelbetowe na belkach stalowych,
o klatki schodowe – do poziomu piętra żelbetowe, na poddasze drewniana
Budynek wyposażony jest w instalacje elektryczną, wodną, kanalizacyjną, ogrzewanie z kotłowni węglowej.
- stan projektowany:
o powierzchnia zabudowy – 156,55m2,
o powierzchnia całkowita – 491,92m2,
o powierzchnia użytkowa – 347,10m2,
o kubatura – 1425,6m3.
Podstawowe roboty budowlane:
- przebudowa klatki schodowej w celu dostosowania jej do aktualnych przepisów,
- wykonanie izolacji poziomej metodą iniekcji w części pomieszczeń parteru,
- podniesienie nadproży drzwiowych w celu uzyskania wysokości otworów drzwiowych,
- wydzielenie pomieszczeń poddasza,
- wymiana elementów więźby,
- uzupełnienie szczelin w istniejących przewodach wentylacyjnych,
- wyburzenia i wykonanie nowych ścianek działowych na parterze i piętrze,
- wykonanie nowych instalacji i kotłowni na poddaszu,
- roboty tynkarskie i posadzkarskie,
- docieplenie budynku,
- montaż instalacji fotowoltaicznej,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz inwentaryzacji powykonawczej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45333100-1 - Instalowanie urządzeń regulacji gazu
45333200-2 - Instalowanie gazomierzy
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2227467,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3425769,12 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2227467,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Fobud Spółka z ograniczoną odpowiedzialnościa
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Fobud Frydecki Tomasz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472565793
7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 13
7.3.4) Miejscowość: Marklowice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-321
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2227467,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa żłobka w miejscowości Krasne - roboty drogowe.
- Roboty budowlane polegające na budowie placu zabaw przy przedszkolu wraz z oddziałem żłobkowym w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
- Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa części budynku wielofunkcyjnego mieszczącego kuchnię i jadalnię wraz z infrastrukturą techniczną, a także przebudowa wewnętrznej instalacji w kotłowni
- Remont instalacji centralnego ogrzewania wraz z wykonaniem niezbędnych robót towarzyszących w budynku DMOW im. Marii Grzegorzewskiej w Wałbrzychu przy ul. Strzegomskiej 20
- Budowa zespołu kancelarii dla Leśnictwa Sokołowsko, Leśnictwa Unisław, Leśnictwa Mieroszów na działce ewidencyjnej nr 244 obręb 0002 Kowalowa
- Nadbudowa i przebudowa budynku - dach na budynku szkoły
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.