Og³oszenie z dnia 2025-07-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2025/BZP 00326942/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-15
- 2025/BZP 00341493/01 - Modyfikacja z dnia 2025-07-23
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Skrzyszowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.godow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Skrzyszowie.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b5258087-6635-4121-baaf-22c9468ed16b
2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00306890
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2025-07-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00041974/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.1 Termomodernizacja budynku SP w Skrzyszowie w ramach projektu pn.: „Kompleksowe dzia³ania w celu poprawy efektywno¶ci energetycznej w budynków u¿yteczno¶ci publicznej w Gminach Godów i Mszana”
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Kompleksowego dzia³ania w celu poprawy efektywno¶ci energetycznej budynków u¿yteczno¶ci publicznej w gminach Godów i Mszana, w ramach programu Fundusze Europejskie dla ¦l±skiego 2021-2027. Priorytet FESL.02.00-Fundusze Europejskie na zielony rozwój. Dzia³anie: FESL.02.02 – Efektywno¶æ energetyczna budynków u¿yteczno¶ci publicznej-ZIT.
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://gmina-godow.logintrade.net/zapytania_email,203112,09bbb6988695f961b1f9199091bca366.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym, a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w PZP, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej
https://gminagodow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htm
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Instrukcja korzystania z platformy:
− je¶li Wykonawca ma konto na platformie - nale¿y siê zalogowaæ, na dole strony z postêpowaniem wybraæ opcjê „z³ó¿”, wy¶wietli
siê strona umo¿liwiaj±ca oddanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê, po wybraniu wszystkich plików nale¿y wybraæ opcjê „wy¶lij”,
prawid³owo¶æ z³o¿enia oferty bêdzie potwierdzona w³a¶ciwym komunikatem. Za datê z³o¿enia oferty rozumie siê datê jej wp³ywu na
platformê, okre¶lon± jako: „data z³o¿enia oferty”,
− je¶li Wykonawca nie ma konta na platformie w celu jego stworzenia nale¿y na dole strony z postêpowaniem przej¶æ do opcji
„rejestracja w bazie wykonawców”,
− je¶li Wykonawca nie ma konta na platformie i chce z³o¿yæ ofertê bez logowania na dole strony z postêpowaniem nale¿y wybraæ
opcjê „z³ó¿ ofertê bez logowania”, zostanie wy¶wietlona strona z formularzem do wprowadzenia danych, a po przej¶ciu „dalej”
wy¶wietli siê strona umo¿liwiaj±ca dodanie oferty, po za³adowaniu wszystkich plików nale¿y wprowadziæ adres e-mail, na który
zostanie wys³ane potwierdzenie oraz wybraæ „wy¶lij”. Powy¿sza operacja nie skutkuje przekazaniem oferty, aby Zamawiaj±cy
otrzyma³ ofertê nale¿y zalogowaæ siê na pocztê i w otrzymanej wiadomo¶ci potwierdziæ wys³anie oferty poprzez przycisk
„potwierdzam”. Dopiero po dokonaniu jest czynno¶ci oferta zostanie przekazana do Zamawiaj±cego.
− szczegó³owe instrukcje dla Wykonawców dotycz±ce zadawania pytañ do postêpowania, sk³adanie ofert, wysy³ania korespondencji
czy rejestracji w prowadzonym postêpowaniu s± dostêpne na platformie pod adresem: https://gminagodow.
logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
− przesy³anie dokumentów na wezwanie Zamawiaj±cego odbywa siê na platformie za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.
Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶cie podpisu oferty:
Oferta musi byæ z³o¿ona za po¶rednictwem Platformy Przetargowej w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej, podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym lub osobistym:
− odno¶nie do kwalifikowanego podpisu elektronicznego: w przypadku pliku .pdf zaleca siê podpis formatem PAdES, dokumenty
inne ni¿ w formie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES,
− odno¶nie do profilu zaufanego: dostêpny format podpisu .xml, plik nie mo¿e przekraczaæ 10 MB,
− odno¶nie do podpisu osobistego: dla dokumentów w formie .pdf lub .xml zaleca siê podpis wewnêtrzny „otoczony”, dokumenty w
formacie innym ni¿ .pdf zaleca siê podpisywaæ podpisem zewnêtrznym lub otaczaj±cym.
Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne:
a) dopuszczalne przegladarki internetowe:
− Edge,
− Google Chrome,
− Mozilla Firefox,
− Opera.
b) pozosta³e wymagania techniczne:
− dostêp do sieci Internet;
− obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest- ajax;
− w³±czona obs³uga JavaScript;
− zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
− zainstalowany Acrobat Reader;
− zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6
− Update 24 lub nowszy.
Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .jpd (.jpeg), ze szczególnym wskazaniem na .pdf.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy
informuje, ¿e:
1) jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu;
2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Termomodernizacja budynku SP w Skrzyszowie” prowadzonym w trybie podstawowym;
3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ.
5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
7) Wykonawca posiada:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 8) Wykonawcy nie przys³uguje:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym
z ustaw±.
Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: FZ.271.1.7.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem w szczególno¶ci:
Termomodernizacjê budynku szko³y oraz inne roboty towarzysz±ce i wykoñczeniowe:
− wymianê stolarki okiennej i drzwiowej,
− docieplenie stropodachu budynku,
− modernizacja instalacji co w zakresie wymiany grzejników i przewodów zasilaj±cych
− wymianê o¶wietlenia w szkole na energooszczêdne
− malowanie pomieszczeñ,
− wymianê ok³adzin pod³ogowych,
− wymianê ok³adzin ¶ciennych,
− wymianê balustrad przy schodach,
− wymianê przyborów sanitarnych,
− wymianê obudów grzejnikowych,
− malowanie elewacji budynku szko³y.
Termomodernizacjê budynku ma³ej sali gimnastycznej oraz inne roboty towarzysz±ce i wykoñczeniowe:
− ocieplenie ¶cian zewnêtrznych,
− wymianê stolarki okiennej i drzwiowej,
− docieplenie przestrzeni stropodachu,
− wymianê pokrycia dachu wraz z orynnowaniem.
Modernizacjê kot³owni: :
− demonta¿ starych kot³ów,
− monta¿ ogrzewania hybrydowego: monta¿ pompy ciep³a oraz kot³ów gazowych,
− prace instalacyjne zwi±zane ze zmian± ¼róde³ ciep³a,
− monta¿ systemu zarz±dzania temperatur±,
− prace adaptacyjne w pomieszczeniu kot³owni zwi±zane ze zmiana ¼ród³a ciep³a ,
− roboty elektryczne zwi±zane z modernizacj± kot³owni.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia znajduje siê w Za³±czniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45233200-1 - Roboty w zakresie ró¿nych nawierzchni
45261210-9 - Wykonywanie pokryæ dachowych
45262120-8 - Wznoszenie rusztowañ
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeñ
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45431000-7 - K³adzenie p³ytek
45432000-4 - K³adzenie i wyk³adanie pod³óg, ¶cian i tapetowanie ¶cian
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny oferty przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert,
przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 pkt.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materia³y (G)
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:- zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w zakresie:
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:
1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie nie wcze¶niej ni¿
w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej jedn± robotê budowlan±, która polega³a na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku u¿yteczno¶ci publicznej, przy czym przez budynek u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê budynek, o którym mowa w §3 pkt 6) rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie i mia³a warto¶æ minimum 3 000 000,00 z³ brutto.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji:
a) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci konstrukcyjno – budowlanej, w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia,
b) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika robót), posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie instalacji urz±dzeñ elektrycznych i elektroenergetycznych, w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia,
c) min. jedn± osob± (która bêdzie pe³ni³a funkcje kierownika robót), posiadaj±ca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci w zakresie instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych, w zakresie umo¿liwiaj±cym kierowanie robotami objêtymi przedmiotem zamówienia.
DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZ¡CE WARUNKÓW
UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyra¼nie okre¶liæ zakres robót w tym: warto¶æ wykonanych robót, aby mo¿na by³o ustaliæ, czy spe³nia warunek udzia³u w postêpowaniu.
2) Przez posiadanie uprawnieñ budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestnicz±cych w realizacji zamówienia, rozumie siê uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2023 r, poz. 682 z pó¼n. zm.) oraz przepisów wcze¶niejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalno¶ci i ich zakresy) bêd± rozpatrywane zgodnie z przepisami reguluj±cymi nadawanie uprawnieñ budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z tre¶ci± decyzji o ich nadaniu.
3) Wykonawca w celu wykazania spe³niania warunków okre¶lonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ mo¿e wskazaæ osobê bêd±c± obywatelem pañstwa cz³onkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 559), która naby³a kwalifikacje zawodowe do wykonywania dzia³alno¶ci w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z w³a¶ciwymi przepisami, w szczególno¶ci z ustaw± z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustaw± z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
4) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682 z pó¼n. zm.), przez budowê rozumie siê wykonywanie obiektu budowlanego w okre¶lonym miejscu, a tak¿e odbudowê, rozbudowê, nadbudowê obiektu budowlanego
5) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez przebudowê rozumie siê wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których nastêpuje zmiana parametrów u¿ytkowych lub technicznych istniej±cego obiektu budowlanego, z wyj±tkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia za-budowy, wysoko¶æ, d³ugo¶æ, szeroko¶æ b±d¼ liczba kondygnacji; w przypadku dróg s± dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagaj±cym zmiany granic pasa drogowego
6) Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowla-ne, przez remont rozumie siê wykonywanie w istniej±cym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegaj±cych na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowi±cych bie¿±cej konserwacji, przy czym dopuszcza siê stosowanie wyrobów budowlanych innych ni¿ u¿yto w stanie pierwotnym.
7) Zgodnie z §3 pkt 6) Rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie za „budynek u¿yteczno¶ci publicznej” – nale¿y przez to rozumieæ budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki.
Zamawiaj±cy mo¿e, oceniaj±c zdolno¶æ techniczn± lub zawodow±, na ka¿dym etapie postêpowania, uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów, w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsiêwziêcia gospodarcze Wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia na ka¿dym etapie postêpowania (art. 116 ust. 2 ustawy Pzp).
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia wykazuj±c warunek udzia³u w postêpowaniu mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
Sposób wykazania warunków udzia³u w postêpowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia przez Wykonawcê podmiotowych ¶rodków dowodowych.
Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego. Szczegó³y w rozdziale 7 SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia):
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 6 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest wstanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ - w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów.Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:
1) Formularz ofertowy do wykorzystania wzór (druk), stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach);
2) O¶wiadczenie wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w rozdziale 8.1 SWZ;
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy),
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, o którym mowa w pkt. 9.8 SWZ (je¿eli dotyczy),
6) Uzasadnienie do zastrze¿enia informacji znajduj±cych siê w ofercie jako tajemnica przedsiêbiorstwa (je¿eli dotyczy).
7) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy:
a) Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b) Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c) je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
8) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 25 000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych).Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
a) pieni±dzu;
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Roz-woju Przedsiêbiorczo¶ci.
12.3. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego:
Nr rachunku: 27 8470 0001 2001 0020 4899 0007, Bank Spó³dzielczy Jastrzêbie Zdrój.
z adnotacj± „Wadium – Znak sprawy FZ.271.1.7.2025”
12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.5. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpiecze-niowej, lub porêczenia gwarancja lub porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwa-runkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
a) nazwê: daj±cego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (Zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela oraz wskazanie ich siedzib,
b) kwotê wadium,
c) termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
d) zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzy-mania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
12.7. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.
12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.10.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy
z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia
te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u
w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1. Przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust 1, mo¿e nast±piæ w przypadku:
1) wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej,
2) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ zastosowania innych rozwi±zañ ni¿ zak³adano w opisie przedmiotu zamówienia, aby zapewniæ zgodno¶æ przedmiotu umowy z tymi przepisami; -
3) zmiany przepisów powoduj±cych konieczno¶æ uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucaj±; -
4) gdy w³a¶ciwe organy administracji publicznej i instytucje nie wyda³y wymaganych do wykonania ¶wiadczenia decyzji administracyjnych lub uzgodnieñ lub opinii w ustawowym terminie
5) oczekiwania na konieczne decyzje urzêdowe i w³adz samorz±dowych, zmiany obowi±zuj±cego prawa, wyniki ekspertyz, wyroki s±dowe itp.
6) konieczno¶ci dokonania korekt, zmian, poprawek w zakresie wynikaj±cym ze zmiany opisu przedmiotu zamówienia,
7) konieczno¶ci przeprowadzenia konsultacji spo³ecznych, uzyskania zgód spo³ecznych, ustaleñ, uzgodnieñ lub innych czynno¶ci z osobami niebêd±cymi stronami umowy,
8) w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania wykonywania us³ugi;
9) w przypadku zmian zakresu ¶wiadczenia dokonanych na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 3) lub 4) lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych;
10) zmiany podwykonawcy
11) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego,
12) wszelkie zmiany, które bêd± konieczne do zagwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów,
13) Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy:
a) w odniesieniu do zakresu lub sposobu ¶wiadczenia wykonawcy,
b) w zakresie wynagrodzenia wykonawcy bêd±c± konsekwencj± zmian zakresu lub sposobu ¶wiadczenia wykonawcy,
c) w odniesieniu do terminu jej wykonania,
w zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne lub potrzebne do dostosowania umowy w tym sposobu wykonywania Dokumentacji Projektowej i robót budowlanych do zmian ustawy Prawo budowlane lub innych przepisów które wejd± w ¿ycie podczas trwania umowy;
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej i podpisania przez obydwie strony umowy.
3. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiaj±cy.
4. Okre¶la siê nastêpuj±ce zasady wprowadzania zmian wysoko¶ci wynagrodzenia w przypadku zmiany:
1) stawki podatku od towarów i us³ug VAT oraz podatku akcyzowego,
2) zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo minimalnej stawki godzinowej.
3) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne.
4) zmiany zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych,
6. Wykonawca zobowi±zany jest w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego przed³o¿yæ Zamawiaj±cemu na pi¶mie szczegó³ow± analizê porównawcz± kosztów
7. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4 pkt 1) czê¶æ wynagrodzenia brutto.
8. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4 pkt 2) czê¶æ wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, p³atna po zaistnieniu ww. okoliczno¶ci,
9. W przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 4 pkt 3) czê¶æ wynagrodzenie brutto Wykonawcy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, p³atna po zaistnieniu ww. okoliczno¶ci, po spe³nieniu warunku, o którym mowa w ust. 10.
Dalsza czê¶æ zmian w sekcji IX POZOSTA£E INFORMACJE
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-07-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê wraz z wymaganami dokumentami za po¶rednictwem platformy PZP24, https://gmina-godow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-08-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
cd. ZMIANY UMOWY:13. Zmiany, o których mowa w ust. 4 mog± byæ dokonane tylko, je¿eli jest to niezbêdne dla prawid³owego wykonania umowy.
14. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ zmianê umowy:
1) w odniesieniu do zakresu lub sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy,
2) w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy bêd±c± konsekwencj± zmian zakresu lub sposobu ¶wiadczenia Wykonawcy,
3) w odniesieniu do terminu jej wykonania
- w zakresie w jakim bêdzie to niezbêdne lub potrzebne do dostosowania umowy w tym sposobu wykonywania dokumentacji projektowej i robót budowlanych do zmian ustawy Prawo budowlane które wejd± w ¿ycie podczas trwania umowy.
15. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
Szczegó³owa tre¶æ zmian w za³±czniku nr 2 do SWZ
Oferta wraz z za³±cznikami musi zostaæ sporz±dzona w jêzyku polskim, z³o¿ona w postaci elektronicznej oraz podpisana
kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym pod rygorem niewa¿no¶ci.
INNE PRZETARGI GODÓW
- Wymiana ogrodzenia wraz z remontem trybun na boisku sportowym w Krostoszowicach w ramach zadania: ,,Modernizacja boiska sportowego w Krostoszowicach".
- Dostawy i us³ugi zwi±zane z realizacj± projektu "Cyberbezpieczny Samorz±d"
wiêcej: przetargi GODÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci wodoci±gowej na terenie gminy Ko³biel
- "Utworzenie Izby Przyjêæ dla dzieci na potrzeby Ponadregionalnego O¶rodka Onkologii Dzieciêcej w Centrum Kliniczno - Dydaktycznym przy ul. Pomorskiej 251 w £odzi na potrzeby SP ZOZ CSK UM w £odzi"
- Modernizacja sali gimnastycznej i zaplecza w Szkole Podstawowej w Gniewoszowie-Etap II
- Dostawa i monta¿ agregatów pr±dotwórczych
- "Zwiêkszenie dostêpno¶ci toalet w Wawerskim Centrum Kultury"
- "Przebudowa (modernizacja) drogi gminnej nr 108800L dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowo¶ci Chrzanów Czwarty"
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.