Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00276775/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-12
- 2025/BZP 00283939/01 - Modyfikacja z dnia 2025-06-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejskiego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBELSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 432727727
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Różana 1 lokal 2a
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-538
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@lpgk.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpgk.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1d92fa1a-bace-497d-9d47-cae786a19ecf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z miejskiego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK)”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1d92fa1a-bace-497d-9d47-cae786a19ecf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00332717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00276775
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/01/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 203596,08 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 101798,04 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lublinie przy ul. Metalurgicznej 13k z podziałem na części.4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
4.2.1. Część 1 odpady: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lublinie w zakresie następujących frakcji odpadów:
a) opakowania ze szkła,
b) papier i tektura,
c) tworzywa sztuczne i opakowania z tworzyw sztucznych,
d) tekstylia
e) odzież,
f) metale,
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 63249,24 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lublinie przy ul. Metalurgicznej 13k z podziałem na części.4.2. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części.
4.2.1. Część 2: odpady niebezpieczne: Przedmiotem zamówienia jest odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lublinie w zakresie następujących frakcji odpadów:
a) Opakowania zanieczyszczone substancjami niebezpiecznymi
b) Środki ochrony roślin (I i II klasa toksyczności)
c) Lampy fluorescencyjne i inne odpady zawierające rtęć
d) Leki cytotoksyczne i cytostatyczne
e) Leki inne niż wymienione w 20 01 31
f) Rozpuszczalniki
g) Oleje i tłuszcze inne niż jadalne
h) Farby, tusze, kleje i żywice zawierające substancje niebezpieczne
i) Baterie i akumulatory (różne typy)
j) Inne niewymienione frakcje zbierane selektywnie (igły, strzykawki, ampułki
4.3. Wykonawca jest zobowiązany do odbierania, transportu i zagospodarowania odpadów z PSZOK do instalacji odzysku lub unieszkodliwienia, zgodnie z zasadami racjonalnej gospodarki odpadami z zachowaniem hierarchii postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r. (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587, ze zm.).
4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.5.) Wartość części: 38548,80 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 144113,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 144113,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 144113,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KOM-EKO S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 242625617
7.3.3) Ulica: ul. Metalurgiczna 9B,
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-234
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-01
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 144113,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt 3) ustawy Pzp tj. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Podstawa faktyczna: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przed upływem terminu do otwarcia ofert Zamawiający poinformował, że kwota, którą zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia wynosi 95 000,00 złotych brutto. W postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez PreZero Service Wschód Sp. z o.o.,
Zamawiający przeprowadził z wybranym Wykonawcą negocjacje, a następnie zaprosił do złożenia oferty dodatkowej (ulepszonej). Zamawiający w dniu 1 lipca 2025 r. dokonał otwarcia ofert dodatkowych, jednak kwota oferty nadal przekraczała możliwości Zamawiającego.
Zamawiający po analizie możliwości zwiększenia kwot przeznaczonych na realizację zamówień do cen złożonych ofert stwierdził, że nie jest możliwe zwiększenie budżetu Zamawiającego w celu wyboru oferty.
Zamawiający ma prawo do ustalenia, czy w danych warunkach rynkowych zwiększenie budżetu w celu wyboru oferty z ceną przekraczającej kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia mieści się w możliwościach finansowych Zamawiającego oraz jest uzasadnione pod względem ekonomicznym. Zamawiający jest również zobowiązany przestrzegać zasad dotyczących efektywnego, oszczędnego i celowego wydatkowania środków publicznych. Z ww. przyczyn, Zamawiający uznał za nieuzasadnione zwiększenie kwot przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia.
Z powyższych przyczyn decyzja o unieważnieniu postępowania jest uzasadniona i konieczna.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa pośrednictwa polegająca na sukcesywnym świadczeniu usług rezerwacji miejsc noclegowych w kraju i za granicą dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II
- Dostawa programu umożliwiającego pozyskiwanie, analizę i wizualizację danych pomiarowych dla Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "CZWORAK Z BRUSA STAREGO" .
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "SPICHLERZ Z TURKI"
- WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO W OBIEKCIE "STODOŁA Z KAMIONKI"
- Świadczenie usług w zakresie poradnictwa prawnego dla obywateli państw trzecich, w tym migrantów w ramach projektu projektu "Utworzenie Centrum Integracji ...* z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych dla Powiatowego Centrum Medycznego Spółka z o. o. w Braniewie
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych z terenu Gminy Jaśliska oraz Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Jaśliskach
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych zebranych w Gminnym Punkcie Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych w m. Wodnica (dz. nr 20, obr. Wodnica)
- Przyjęcie i zagospodarowanie odpadów o kodzie ex 20 01 99 (popioły z palenisk) odebranych z terenów obsługiwanych przez ZZO Olszowa Sp. z o.o.
- Odbiór odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują i nie zamieszkują mieszkańcy Gminy Mieleszyn w okresie od 01.10.2025 r. do 30.09.2026 r.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego miasta Sieradza
więcej: Usuwanie i obróbka odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.