eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA "REWITALIZACJA TERENÓW ZIELENI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ MIASTA WSCHOWA - PARK WOLSZTYŃSKI



Ogłoszenie z dnia 2022-10-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA „REWITALIZACJA TERENÓW ZIELENI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ MIASTA WSCHOWA - PARK WOLSZTYŃSKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Wschowa

1.4.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.4.4.) Województwo: lubuskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.4.7.) Numer telefonu: 65/540-86-00

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00375197

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-10-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00362510/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rewitalizacja terenów zieleni w przestrzeni publicznej miasta Wschowa - Park Wolsztyński”.
1. ” w formule zaprojektuj-wybuduj.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Rewitalizacja terenów zieleni w przestrzeni publicznej miasta Wschowa – Park Wolsztyński”, złożonego w ramach konkursu nr RPLB.09.02.01-IZ.00-08-K01/21 – Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura społeczna”, Działanie 9.2 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych”, Poddziałanie 9.2.1 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
3. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
– CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego,
– CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową,
– CPV: 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy,
– CPV: 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją,
– CPV: 71541000-2 Usługi nadzorowania placu budowy.
5.Opis zadania inwestycyjnego (roboty budowlane):
Zakres zamówienia obejmuje prace z podziałem na dwa etapy:
1) Etap I:
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu:
a) pełnej dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w SWZ, Programie Funkcjonalno-Użytkowym, warunkami technicznymi wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację zadania inwestycyjnego,
b) projektów wykonawczych dla każdej z branż,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiarów robót, kosztorysów,
e) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f) innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego.
- uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę (na podstawie dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego) oraz wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń.
2) Etap II:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętego przez Zamawiającego do realizacji projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót.

Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym - Załącznik nr 9 do SWZ.

6.W ramach zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do:
a) Weryfikacji i przygotowania pisemnych opinii na temat projektów sporządzanych przez Zespół Projektowy Generalnego Wykonawcy Inwestycji, przez niżej wymienionych specjalistów, których winien zapewnić Wykonawca (tzn. Nadzór Inwestorski):
• Projektant branży konstrukcyjno – budowlanej;
• Projektant branży drogowej;
• Projektant branży sanitarnej;
• Projektant branży elektrycznej;
• Projektant architektury krajobrazu;
• Projektant branży telekomunikacyjnej;
• Projektant branży hydrotechnicznej.
b) Nadzoru nad realizacją Inwestycji, w zakresie przewidzianym ustawą Prawo budowlane w branżach i specjalnościach:
• Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej;
• Inspektor nadzoru branży drogowej;
• Inspektor nadzoru branży sanitarnej;
• Inspektor nadzoru branży elektrycznej;
• Inspektor nadzoru robót hydrotechnicznych,
• Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnej.
c) Nadzoru arborystycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wypełnienia zadań objętych przedmiotem zamówienia.
d) Rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji w zakresie Generalnego Wykonawcy oraz Podwykonawców.
e) Nadzoru nad robotami budowalnymi i innymi pracami wykonywanymi
w ramach gwarancji i rękojmi za wady przez Generalnego Wykonawcę
i Podwykonawców Inwestycji.
f) Uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym Inwestycji,
g) Weryfikacji formalnej i technicznej przekazywanej Zamawiającemu dokumentacji, wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego w zakresie zastosowanych rozwiązań projektowych;
h) Weryfikacji i rekomendowania do zapłaty faktur wykonawców i dostawców z załączonymi dokumentami odbiorowymi za prace projektowe, wykonane roboty, dostawy i usługi;
i) Opiniowania wszelkich rozwiązań technicznych, technologicznych
i kosztorysowych proponowanych przez generalnego wykonawcę, projektanta lub inspektorów nadzoru w trakcie realizacji budowy, wymagających decyzji Zamawiającego;
j) Organizowania na budowie narad koordynacyjnych z udziałem inspektorów nadzoru i wykonawców w tym powiadamianie (w stosownym terminie, umożliwiającym uczestnictwo) Zamawiającego o terminach tych spotkań;
k) Protokołowania narad, o których mowa w punkcie poprzedzającym;
l) Przedkładania Zamawiającemu pisemnych notatek z wszelkich przeprowadzonych, protokołowanych narad, oraz ustnych relacji przedstawicielowi Zamawiającego z pozostałych spotkań – dopuszcza się formę mailową.
7.Wykonawca jest obowiązany pełnić Nadzór Inwestorski zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji zamówienia przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) jak również odpowiednimi przepisami wykonawczymi – w powyższych przepisach ustanowiono wymagania jakościowe co do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
8.Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót.
2) Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym np. inżyniera ds. materiałowych, geotechnika, specjalistę ds. archeologii (tzw. Personel Pomocniczy).
3) Inspektor Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
4) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji Projektu powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne.
5) Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego
w czasie realizacji umowy, w ramach przedmiotu zamówienia, będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa we wzorze umowy (Załącznik 8 do SWZ).
9.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa
10.Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
• Umowa,
• SWZ,
• oferta Wykonawcy,
• Projekty budowlane, wykonawcze dla każdej z branż,
• STWiORB dla każdej z branż.
11. Dodatkowe wymagania:
1) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto.
2) Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
12. Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż zamówienie to jest w całości usługą jednego rodzaju. Jest zamówieniem, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia, polegająca na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego utrudnia podział tego zamówienia na części. Podział usług na części wiązałby się ze znacznymi problemami podczas realizacji zamówienia. W ocenie Zamawiającego w tym konkretnym przypadku wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania.
Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.
13. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia jest opisany we wzorze umowy – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rewitalizacja terenów zieleni w przestrzeni publicznej miasta Wschowa - Park Wolsztyński”.
1. ” w formule zaprojektuj-wybuduj.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Rewitalizacja terenów zieleni w przestrzeni publicznej miasta Wschowa – Park Wolsztyński”, złożonego w ramach konkursu nr RPLB.09.02.01-IZ.00-08-K01/21 – Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura społeczna”, Działanie 9.2 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych”, Poddziałanie 9.2.1 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
3. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
– CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego,
– CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową,
– CPV: 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy,
– CPV: 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją,
– CPV: 71541000-2 Usługi nadzorowania placu budowy.
5.Opis zadania inwestycyjnego (roboty budowlane):
Zakres zamówienia obejmuje prace z podziałem na dwa etapy:
1) Etap I:
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu:
a) pełnej dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w SWZ, Programie Funkcjonalno-Użytkowym, warunkami technicznymi wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację zadania inwestycyjnego,
b) projektów wykonawczych dla każdej z branż,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiarów robót, kosztorysów,
e) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f) innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego.
- uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę (na podstawie dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego) oraz wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń.
2) Etap II:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętego przez Zamawiającego do realizacji projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót.

Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym - Załącznik nr 9 do SWZ.

6.W ramach zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do:

b) Nadzoru nad realizacją Inwestycji, w zakresie przewidzianym ustawą Prawo budowlane w branżach i specjalnościach:
• Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej;
• Inspektor nadzoru branży drogowej;
• Inspektor nadzoru branży sanitarnej;
• Inspektor nadzoru branży elektrycznej;
• Inspektor nadzoru robót hydrotechnicznych,
• Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnej.
c) Nadzoru arborystycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wypełnienia zadań objętych przedmiotem zamówienia.
d) Rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji w zakresie Generalnego Wykonawcy oraz Podwykonawców.
e) Nadzoru nad robotami budowalnymi i innymi pracami wykonywanymi
w ramach gwarancji i rękojmi za wady przez Generalnego Wykonawcę
i Podwykonawców Inwestycji.
f) Uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym Inwestycji,
g) Weryfikacji formalnej i technicznej przekazywanej Zamawiającemu dokumentacji, wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego w zakresie zastosowanych rozwiązań projektowych;
h) Weryfikacji i rekomendowania do zapłaty faktur wykonawców i dostawców z załączonymi dokumentami odbiorowymi za prace projektowe, wykonane roboty, dostawy i usługi;
i) Opiniowania wszelkich rozwiązań technicznych, technologicznych
i kosztorysowych proponowanych przez generalnego wykonawcę, projektanta lub inspektorów nadzoru w trakcie realizacji budowy, wymagających decyzji Zamawiającego;
j) Organizowania na budowie narad koordynacyjnych z udziałem inspektorów nadzoru i wykonawców w tym powiadamianie (w stosownym terminie, umożliwiającym uczestnictwo) Zamawiającego o terminach tych spotkań;
k) Protokołowania narad, o których mowa w punkcie poprzedzającym;
l) Przedkładania Zamawiającemu pisemnych notatek z wszelkich przeprowadzonych, protokołowanych narad, oraz ustnych relacji przedstawicielowi Zamawiającego z pozostałych spotkań – dopuszcza się formę mailową.
7.Wykonawca jest obowiązany pełnić Nadzór Inwestorski zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji zamówienia przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) jak również odpowiednimi przepisami wykonawczymi – w powyższych przepisach ustanowiono wymagania jakościowe co do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
8.Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót.
2) Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym np. inżyniera ds. materiałowych, geotechnika, specjalistę ds. archeologii (tzw. Personel Pomocniczy).
3) Inspektor Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
4) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji Projektu powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne.
5) Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego
w czasie realizacji umowy, w ramach przedmiotu zamówienia, będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa we wzorze umowy (Załącznik 8 do SWZ).
9.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa
10.Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
• Umowa,
• SWZ,
• oferta Wykonawcy,
• Projekty budowlane, wykonawcze dla każdej z branż,
• STWiORB dla każdej z branż.
11. Dodatkowe wymagania:
1) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto.
2) Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
12. Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż zamówienie to jest w całości usługą jednego rodzaju. Jest zamówieniem, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia, polegająca na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego utrudnia podział tego zamówienia na części. Podział usług na części wiązałby się ze znacznymi problemami podczas realizacji zamówienia. W ocenie Zamawiającego w tym konkretnym przypadku wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania.
Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.
13. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia jest opisany we wzorze umowy – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- minimum 1 usługę w zakresie pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie/przebudowie/modernizacji/rewitalizacji/renowacji/zagospodarowaniu - parku o wartości minimum 3 000 000 zł brutto, realizowanymi w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmującym swym zakresem:
• budowę ciągów pieszych lub ścieżek,
• budowę oświetlenia terenu,
• wykonanie nasadzeń.
Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedną usługę rozumie jedną usługę nadzoru budowlanego w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Zamawiający wyjaśnia, iż w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, możliwość łączenia potencjału kilku Wykonawców, który zsumowany łącznie pozwala wykazać fakt dysponowania odpowiednim doświadczeniem zawodowym, o którym mowa w niniejszym warunku udziału w postępowaniu.

b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
Kierownik zespołu (1 osoba):
• uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe, obejmującej nadzór przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji, polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie parków lub przestrzeni publicznych zrealizowanych
w formule „zaprojektuj i wybuduj”, o wartości robót minimum 3.000.000,00 zł brutto;
Inspektor nadzoru branży drogowej (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych.
Inspektor nadzoru branży sanitarnej (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym przy nadzorze budowy sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót sieci i instalacji sanitarnych,
Inspektor nadzoru branży elektrycznej (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych,
Nadzór arborystyczny (1 osoba):
• wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektury krajobrazu (dyplom ukończenia uczelni), oraz
• co najmniej dwu letnią praktykę zawodową zdobytą po uzyskaniu ww. wykształcenia, w tym doświadczenie zawodowe.
Inspektor nadzoru robót hydrotechnicznych (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień,
Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień.
Zespół projektowy do weryfikacji dokumentacji projektowej
i dokumentacji zamówienia publicznego na wyłonienie Generalnego Wykonawcy Inwestycji, tj. :
Projektant branży konstrukcyjno – budowlanej (1 osoba):
• uprawnienia do projektowania zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w sporządzaniu projektów;
Projektant branży drogowej (1 osoba):
• uprawnienia do projektowania zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w sporządzaniu projektów;
Projektant branży sanitarnej (1 osoba):
• uprawnienia do projektowania zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym przy projektowaniu budowy sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz
• co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w sporządzaniu projektów;
Projektant branży elektrycznej (1 osoba):
• uprawnienia do projektowania zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w sporządzaniu projektów;
Projektant branży hydrotechnicznej (1 osoba):
• uprawnienia do projektowania zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w sporządzaniu projektów;
Projektant branży telekomunikacyjnej (1 osoba):
• uprawnienia do projektowania zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w sporządzaniu projektów;
Projektant architektury krajobrazu (1 osoba):
• wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektury krajobrazu (dyplom ukończenia uczelni), oraz
• co najmniej 5-cio letnią praktykę zawodową zdobytą po uzyskaniu ww. wykształcenia w projektowaniu terenów parków lub terenów zielonych, w tym doświadczenie przy realizacji co najmniej dwóch zadań polegających na projektowaniu terenów zieleni
o powierzchni min. 1,0 ha każdy;
Dopuszcza się łączenie funkcji inspektora nadzoru oraz projektanta przez jedną osobę pod warunkiem posiadania wymaganych rodzajów uprawnień.

Po zmianie:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.
2. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie określa warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej:
- minimum 1 usługę w zakresie pełnienia nadzoru nad robotami budowlanymi polegającymi na budowie/przebudowie/modernizacji/rewitalizacji/renowacji/zagospodarowaniu - parku o wartości minimum 3 000 000 zł brutto, obejmującym swym zakresem:
• budowę ciągów pieszych lub ścieżek,
• budowę oświetlenia terenu,
• wykonanie nasadzeń.
Ponadto Zamawiający zastrzega, iż przez jedną usługę rozumie jedną usługę nadzoru budowlanego w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Zamawiający wyjaśnia, iż w przypadku złożenia w niniejszym postępowaniu oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający dopuszcza, w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego doświadczenia zawodowego, możliwość łączenia potencjału kilku Wykonawców, który zsumowany łącznie pozwala wykazać fakt dysponowania odpowiednim doświadczeniem zawodowym, o którym mowa w niniejszym warunku udziału w postępowaniu.

b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego:
Kierownik zespołu (1 osoba):
• uprawnienia do nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe, obejmującej nadzór przy realizacji co najmniej jednej zakończonej inwestycji, polegającej na zaprojektowaniu oraz budowie lub przebudowie lub rozbudowie parków lub przestrzeni publicznych zrealizowanych
w formule „zaprojektuj i wybuduj”, o wartości robót minimum 3.000.000,00 zł brutto;
Inspektor nadzoru branży drogowej (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót drogowych.
Inspektor nadzoru branży sanitarnej (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym przy nadzorze budowy sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót sieci i instalacji sanitarnych,
Inspektor nadzoru branży elektrycznej (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień w kierowaniu lub nadzorowaniu robót elektrycznych,
Nadzór arborystyczny (1 osoba):
• wykształcenie wyższe ogrodnicze lub architektury krajobrazu (dyplom ukończenia uczelni), oraz
• co najmniej dwu letnią praktykę zawodową zdobytą po uzyskaniu ww. wykształcenia, w tym doświadczenie zawodowe.

Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych (1 osoba):
• uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, oraz
• co najmniej 5-cio letnie doświadczenie zawodowe zdobyte po uzyskaniu ww. uprawnień.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-10-06 13:00

Po zmianie:
2022-10-10 13:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-10-06 13:30

Po zmianie:
2022-10-10 13:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-11-04

Po zmianie:
2022-11-08

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.