eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA "REWITALIZACJA TERENÓW ZIELENI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ MIASTA WSCHOWA - PARK WOLSZTYŃSKI

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA „REWITALIZACJA TERENÓW ZIELENI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ MIASTA WSCHOWA - PARK WOLSZTYŃSKI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wschowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050787

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Wschowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 65/540-86-00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wschowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawschowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA „REWITALIZACJA TERENÓW ZIELENI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ MIASTA WSCHOWA - PARK WOLSZTYŃSKI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1028ddfd-3b1c-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00442000

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014970/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.12 ŚWIADCZENIE USŁUG NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA „REWITALIZACJA TERENÓW ZIELENI W PRZESTRZENI PUBLICZNEJ MIASTA WSCHOWA - PARK WOLSZTYŃSKI"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Europejski Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020 konkurs nr RPLB.09.02.01-IZ.00-08-K01/21 – Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura społeczna”, Działanie 9.2 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych”, Poddziałanie 9.2.1 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362510/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.30.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. „Świadczenie usług nadzoru inwestorskiego dla zadania „Rewitalizacja terenów zieleni w przestrzeni publicznej miasta Wschowa - Park Wolsztyński”.
1. ” w formule zaprojektuj-wybuduj.
2. Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Rewitalizacja terenów zieleni w przestrzeni publicznej miasta Wschowa – Park Wolsztyński”, złożonego w ramach konkursu nr RPLB.09.02.01-IZ.00-08-K01/21 – Oś Priorytetowa 9 „Infrastruktura społeczna”, Działanie 9.2 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych”, Poddziałanie 9.2.1 „Rozwój obszarów zmarginalizowanych – projekty realizowane poza formułą ZIT, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
3. Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostaną mu przyznane. Możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana
w ogłoszeniu o zamówieniu.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
– CPV: 71520000-9 Usługi nadzoru budowlanego,
– CPV: 71540000-5 Usługi zarządzania budową,
– CPV: 71521000-6 Usługi nadzorowania placu budowy,
– CPV: 71248000-8 Nadzór nad projektem i dokumentacją,
– CPV: 71541000-2 Usługi nadzorowania placu budowy.
5.Opis zadania inwestycyjnego (roboty budowlane):
Zakres zamówienia obejmuje prace z podziałem na dwa etapy:
1) Etap I:
- wykonanie i przekazanie Zamawiającemu:
a) pełnej dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi w SWZ, Programie Funkcjonalno-Użytkowym, warunkami technicznymi wraz z uzyskaniem na rzecz Zamawiającego wymaganych prawem wszelkich decyzji, uzgodnień i opinii umożliwiających realizację zadania inwestycyjnego,
b) projektów wykonawczych dla każdej z branż,
c) specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
d) przedmiarów robót, kosztorysów,
e) planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
f) innych dokumentów i opracowań niezbędnych do realizacji zadania inwestycyjnego.
- uzyskanie ostatecznego pozwolenia na budowę (na podstawie dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Zamawiającego) oraz wszelkich niezbędnych warunków, uzgodnień i pozwoleń.
2) Etap II:
- wykonanie robót budowlanych na podstawie przyjętego przez Zamawiającego do realizacji projektu budowlanego wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie/zgłoszenia zakończenia robót.

Szczegółowy zakres robót budowlanych oraz sposób ich wykonania jest opisany w Programie funkcjonalno-użytkowym - Załącznik nr 9 do SWZ.

6.W ramach zamówienia Nadzór Inwestorski zobowiązany będzie do:
a) Weryfikacji i przygotowania pisemnych opinii na temat projektów sporządzanych przez Zespół Projektowy Generalnego Wykonawcy Inwestycji, przez niżej wymienionych specjalistów, których winien zapewnić Wykonawca (tzn. Nadzór Inwestorski):
• Projektant branży konstrukcyjno – budowlanej;
• Projektant branży drogowej;
• Projektant branży sanitarnej;
• Projektant branży elektrycznej;
• Projektant architektury krajobrazu;
• Projektant branży telekomunikacyjnej;

b) Nadzoru nad realizacją Inwestycji, w zakresie przewidzianym ustawą Prawo budowlane w branżach i specjalnościach:
• Inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno – budowlanej;
• Inspektor nadzoru branży drogowej;
• Inspektor nadzoru branży sanitarnej;
• Inspektor nadzoru branży elektrycznej;
• Inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnej.
c) Nadzoru arborystycznego w zakresie niezbędnym do prawidłowego wypełnienia zadań objętych przedmiotem zamówienia.
d) Rozliczenia rzeczowo-finansowego inwestycji w zakresie Generalnego Wykonawcy oraz Podwykonawców.
e) Nadzoru nad robotami budowalnymi i innymi pracami wykonywanymi
w ramach gwarancji i rękojmi za wady przez Generalnego Wykonawcę
i Podwykonawców Inwestycji.
f) Uczestnictwa w odbiorze pogwarancyjnym Inwestycji,
g) Weryfikacji formalnej i technicznej przekazywanej Zamawiającemu dokumentacji, wraz z uzyskaniem akceptacji Zamawiającego w zakresie zastosowanych rozwiązań projektowych;
h) Weryfikacji i rekomendowania do zapłaty faktur wykonawców i dostawców z załączonymi dokumentami odbiorowymi za prace projektowe, wykonane roboty, dostawy i usługi;
i) Opiniowania wszelkich rozwiązań technicznych, technologicznych
i kosztorysowych proponowanych przez generalnego wykonawcę, projektanta lub inspektorów nadzoru w trakcie realizacji budowy, wymagających decyzji Zamawiającego;
j) Organizowania na budowie narad koordynacyjnych z udziałem inspektorów nadzoru i wykonawców w tym powiadamianie (w stosownym terminie, umożliwiającym uczestnictwo) Zamawiającego o terminach tych spotkań;
k) Protokołowania narad, o których mowa w punkcie poprzedzającym;
l) Przedkładania Zamawiającemu pisemnych notatek z wszelkich przeprowadzonych, protokołowanych narad, oraz ustnych relacji przedstawicielowi Zamawiającego z pozostałych spotkań – dopuszcza się formę mailową.
7.Wykonawca jest obowiązany pełnić Nadzór Inwestorski zgodnie z obowiązującymi w czasie realizacji zamówienia przepisami prawa, w szczególności zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.) jak również odpowiednimi przepisami wykonawczymi – w powyższych przepisach ustanowiono wymagania jakościowe co do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia.
8.Pozostałe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
1) Wykonawca ma obowiązek zapewnić w ramach oferowanej ceny kontraktowej do wykonywania obowiązków Inspektorów Nadzoru osoby posiadające wymagane przepisami Prawa Budowlanego uprawnienia do nadzorowania robót.
2) Jeżeli Wykonawca uzna za konieczne lub stosowne przedstawienie dodatkowych osób winien to uczynić. Wykonawca powinien zapewnić swoim inspektorom nadzoru i specjalistom niezbędne wsparcie i pomoc techniczną ze strony innych inspektorów nadzoru i specjalistów, które może być niezbędne do właściwego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym np. inżyniera ds. materiałowych, geotechnika, specjalistę ds. archeologii (tzw. Personel Pomocniczy).
3) Inspektor Nadzoru inwestorskiego, jako osoba pełniąca samodzielne funkcje techniczne, będzie odpowiedzialny za wykonywanie tych funkcji zgodnie z przepisami i zasadami wiedzy technicznej z należytą starannością w wykonywaniu pracy oraz za właściwą organizację pracy, jej bezpieczeństwo i jakość.
4) Wszystkie dokumenty przedstawione przez Wykonawcę w toku wykonywanych czynności w ramach realizacji Projektu powinny być: prawdziwe, poświadczające prawdę i pełne.
5) Do podstawowych obowiązków Inspektorów Nadzoru inwestorskiego
w czasie realizacji umowy, w ramach przedmiotu zamówienia, będzie należało reprezentowanie i wykonywanie obowiązków przypisanych Zamawiającemu oraz współpraca z nim w trakcie realizacji umowy na roboty budowlane, a w szczególności wykonywanie czynności, o których mowa we wzorze umowy (Załącznik 8 do SWZ).
9.Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/gminawschowa
10.Dokumenty będące podstawą realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego powinny być traktowane jako wzajemnie się objaśniające, z zachowaniem wymienionej poniżej kolejności, w celach interpretacji ważności zapisów:
• Umowa,
• SWZ,
• oferta Wykonawcy,
• Projekty budowlane, wykonawcze dla każdej z branż,
• STWiORB dla każdej z branż.
11. Dodatkowe wymagania:
1) Inspektor Nadzoru zobowiązuje się posiadać przez cały okres realizacji niniejszej Umowy ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym suma ubezpieczenia nie może być niższa niż wartość oferty brutto.
2) Zamawiający może żądać kopii aktualnie obowiązującej polisy ubezpieczeniowej wraz z potwierdzeniem opłacenia wymagalnych składek na dowolnym etapie obowiązywania niniejszej umowy.
12. Niniejsze zamówienie nie zostało podzielone na części, gdyż zamówienie to jest w całości usługą jednego rodzaju. Jest zamówieniem, którego niedokonanie podziału na części nie utrudnia dostępu do zamówienia przedsiębiorstwom z sektora małych i średnich przedsiębiorstw (MŚP). Do niniejszego zamówienia z całą pewnością będą mieli dostęp „mali wykonawcy”, działający nawet na rynku lokalnym. Rozdrobnienie takiego zamówienia na mniejsze części byłoby niecelowe, a nawet mogłoby spowodować niekorzystne konsekwencje dla Zamawiającego w postaci np. zwiększenia oferowanych cen, czy też niemożliwość rozstrzygnięcia postępowania spowodowanej brakiem ofert. Specyfika niniejszego zamówienia, polegająca na świadczeniu usług nadzoru inwestorskiego utrudnia podział tego zamówienia na części. Podział usług na części wiązałby się ze znacznymi problemami podczas realizacji zamówienia. W ocenie Zamawiającego w tym konkretnym przypadku wykonywanie poszczególnych części zamówienia przez różnych Wykonawców mogłoby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zadania.
Podział niniejszego zamówienia na części wiązałby się ze znacznymi trudnościami technicznymi po stronie Zamawiającego związanymi ze skoordynowaniem wyników pracy poszczególnych Wykonawców i byłby sprzeczny z potrzebami samego Zamawiającego. Mając na uwadze powyższe okoliczności Zamawiający nie dokonał podziału przedmiotowego zamówienia na części.
13. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu zamówienia jest opisany we wzorze umowy – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71540000-5 - Usługi zarządzania budową

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 381300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 381300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usług Inwestycyjnych Piotr Owsiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730513981

7.3.3) Ulica: ul. Dekoracyjna 3 P5/2

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-722

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 381300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-09-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Inspektor Nadzoru będzie wykonywał zamówienie objęte niniejszą Umową w terminie:
1) Rozpoczęcie: od dnia podpisania niniejszej Umowy.
2) Zakończenie: do dnia 30 września 2023 r.
2. Szacowany okres realizacji dokumentacji projektowej wynosi: od dnia podpisania umowy z Wykonawcą robót budowlanych do dnia 28 lutego 2022r. a robót budowlanych wynosi –od dnia przekazania Wykonawcy placu budowy do dnia 30 września 2023 r.
3. Inspektor Nadzoru zobowiązany jest do uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych (zakłada się min. raz na rok) przez okres trwania gwarancji i rękojmi robót objętych Kontraktem, licząc od dnia odbioru końcowego robót.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.