Ogłoszenie z dnia 2025-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy jaj dla wybranych jednostek na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi zamawiający centralny1.2.) Nazwa zamawiającego: Lubelskie Centrum Ekonomiczno-Administracyjne Oświaty
1.3.) Oddział zamawiającego: LCEAO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368543971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Gilasa 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lco@lco.lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://lco.bip.lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d25467f2-be5a-4bd4-ae1c-ef659e38239d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy jaj dla wybranych jednostek na rok 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d25467f2-be5a-4bd4-ae1c-ef659e38239d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00442789
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00033272/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów różnych i jaj dla wybranych jednostek na rok 2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W uprzednio prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym z możliwością negocjacji, którego przedmiotem zamówienia było sukcesywne dostawy artykułów różnych i jaj (znak sprawy OAZ-ZP-I.261.7.10.2025; nr ogłoszenia o zamówieniu 2025/BZP 00337051/01) dla części nr II, tj.: sukcesywna dostawa jaj nie złożono żadnej oferty. W związku z powyższym postępowanie dla ww. części zostało unieważnione przez Zamawiającego w dniu 7 sierpnia 2025 r. na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. 2024 poz. 1320 z późn. zm.). Z uwagi na fakt, iż uprzednio dla ww. części nie złożono żadnej oferty, a warunki nie zostały istotnie zmienione w ocenie komisji przetargowej spełnione zostają wszelkie przesłanki określone w art. 305 pkt 2)
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: OAZ-ZP-I.261.7.10.2025
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OAZ-ZP-I.261.7.23.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 21645 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Sukcesywne dostawy jaj do Szkoły Podstawowej nr 4 im. Adama Mickiewicza w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 10 im. Henryka Sienkiewicza w Lublinie, Szkoła Podstawowa nr 31 im. Lotników Polskich w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Pamięci Majdanka w Lublinie; Szkoły Podstawowej nr 47 im. Józefa Ignacego Kraszewskiego w Lublinie, Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Orląt Lwowskich w Lublinie, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 3 w Lublinie, Szkoły Podstawowej nr 21 im. Królowej Jadwigi w Lublinie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22144,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2214450 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22144,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wiki Sp. j. J. Wikira, A. Wikira
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 946-10-71-994
7.3.3) Ulica: ul. Biernata z Lublina 31
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-465
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WIKI SPÓŁKA JAWNA J.WIKIRA, A.WIKIRA
jakie przetargi wygrała firma
WIKI SPÓŁKA JAWNA J.WIKIRA, A.WIKIRA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22144,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-08-28 do 2025-12-31INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Aktualizacja, opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego w obiektach administrowanych przez LCIT.
- Dostawa z montażem mebli do jednostek
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla KM PSP w Lublinie z podziałem na części (II)
- Organizacja i przeprowadzenie kursów kwalifikacyjnych prawo jazdy kat. B i prawo jazdy kat. T dla uczniów ze szkół Powiatu Lubelskiego w ramach projektu pn. "Czas zawodowców"
- Wykonanie ekspertyz stanu technicznego obiektów mostowych zlokalizowanych w ciągu drogi S12 w podziale na części
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych na Podsumowanie Roku Sportowego 2025
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 36 WE WROCŁAWIU
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na 2026r.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Szkoły Podstawowej nr 3 im. Feliksa Szołdrskiego w Nowym Tomyślu w 2026 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdańsku
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 38 im. gen. Stanisława Maczka w Gdańsku
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej na potrzeby wyżywienia uczniów (..) oraz na potrzeby realizacji zajęć w ramach projektu pn. "W przedszkolu w Krajnie jest fajnie" (...)
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





