eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NaruszewoDostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"



Ogłoszenie z dnia 2025-08-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NARUSZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378278

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 19A

1.5.2.) Miejscowość: Naruszewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-152

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 663 10 51

1.5.8.) Numer faksu: 23 663 10 51 wew. 34

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@naruszewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naruszewo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/naruszewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3389045a-f614-4256-8777-f3ee63b8e812

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00362547

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-08-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00005845/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia realizowana w ramach projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (EFRC), Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe, Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23, Umowa o powierzenie grantu o numerze FERC:02.02-CS.01-001/23/0321/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00238067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RSG.271.6.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 339949,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. URZĄD GMINY NARUSZEWO
1. Serwer - 1 szt., 2. Zasilacz awaryjny UPS -1 szt., 3. Switch zarządzany 2 szt.
4. Switch zarządzany - 2 szt., 5. Switch zarządzany -1 szt., 6. Nośnik- Cartridge RDX - 4 szt., 7. Serwer plików NAS wraz z dyskami - 1 szt., 8. Licencja na Oprogramowanie DLP na 43 stanowisk, 9. Oprogramowanie do backupu i przywracania danych - 15 licencji.
II. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Naruszewie
1. Serwer plików NAS wraz z dyskami - 1 szt., 2. Router-Brama - 1 szt., 3. Switch zrządzany - 7 szt., 4. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 16 szt., 5. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 1 szt., 6. Punkty dostępowe w zestawie zawierającym 2 urządzenia bezprzewodowe - 1 szt., 7. Zasilacz awaryjny UPS - 4 szt.
III. Szkoła Podstawowa im. Piotra Sękowskiego w Nacpolsku
1. Serwer plików NAS wraz z dyskami - 1 szt., 2. Router-Brama - 1 szt., 3. Switch zrządzany - 5 szt., 4. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 14 szt. 5. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 1 szt., 6. Zasilacz awaryjny UPS - 4 szt.
IV. Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Padlewskiego w Radzyminku
1. Serwer plików NAS wraz z dyskami - 1 szt., 2. Router-Brama - 1 szt., 3. Switch zrządzany - 2 szt., 4. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 6 szt., 5. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 1 szt., 6. Zasilacz awaryjny UPS - 1 szt.
V. Szkoła Podstawowa w Krysku
1. Serwer plików NAS wraz z dyskami - 1 szt., 2. Router-Brama - 1 szt., 3.
Switch zrządzany - 3 szt., 4. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 7 szt., 5. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 1 szt., 6. Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt.
VI. Szkoła Podstawowa w Zaborowie
1. Serwer plików NAS wraz z dyskami - 1 szt., 2. Router-Brama - 1 szt., 3.
Switch zrządzany - 2 szt., 4. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 4 szt., 5. Punkt dostępowy do sieci bezprzewodowej WiFi - 1 szt., 6. Zasilacz awaryjny UPS - 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

31214100-0 - Przełączniki

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego

48821000-9 - Serwery sieciowe

35100000-5 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami

4.5.5.) Wartość części: 277449,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa wdrożeniowa zakupionego sprzętu i oprogramowania w następujących jednostkach:
1. Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Naruszewie
2. Szkoła Podstawowa im. Piotra Sękowskiego w Nacpolsku
3. Szkoła Podstawowa im. Zygmunta Padlewskiego w Radzyminku
4. Szkoła Podstawowa w Krysku
5. Szkoła Podstawowa w Zaborowie
6. Urząd Gminy w Naruszewie

Uwaga! Do realizacji usługi należy przystąpić po dostarczeniu sprzętu będącego przedmiotem Części I. Zamawiający powiadomi Wykonawcę Części II o zakończeniu realizacji Części I pisemnie lub telefonicznie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

4.5.5.) Wartość części: 62500,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 349819,38 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 349819,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 349819,38 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA E Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462926077

7.3.3) Ulica: Piwna 32

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 349819,38 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 66915,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76260,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 66915,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRUPA E Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462926077

7.3.3) Ulica: Piwna 32

7.3.4) Miejscowość: Tychy

7.3.5) Kod pocztowy: 43-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66915,69 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.