Ogłoszenie z dnia 2022-09-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00312925/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-08-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SPECJALISTYCZNY PSYCHIATRYCZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000297187
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleksandrowska 159
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 91-229
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekcja@psychiatria-lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://babinski.home.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Łodzi
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b031f25c-1fdd-11ed-acbd-46d0480cd9c4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00342303
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-09-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00067815/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" w ramach projektu ,,PrzyStań DiM."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Nazwa projektu: ,,PrzyStań DiM", Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00312925/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPIZ/TP/D/17/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 19800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 16800,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 7200,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 5700,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 12000,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 2100,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 2000,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 23400,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 4200,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 4400,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 14400,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 11200,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 3700,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ,,Wyposażenie obiektu ,,Mielczarskiego" realizowane w ramach projektu „PrzyStań DiM" współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.” zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie formularza asortymentowo - cenowego (Załącznik nr 2 do SWZ). Przedmiotowe zamówienie jest częścią projektu "PrzyStań DiM" i jest realizowane przy współfinansowaniu Unii Europejskiej ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Numer i nazwa Osi priorytetowej: IV. Innowacje społeczne i współpraca ponadnarodowa. Numer i nazwa Działania: 4.1 Innowacje społeczne4.5.3.) Główny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
39151000-5 - Meble różne
45421153-1 - Instalowanie zabudowanych mebli
4.5.5.) Wartość części: 17000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
Część 15
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 15)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający działając na mocy art. 253 ust. 1 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) dalej ustawy Pzp, dokonał czynności odrzucenia oferty Wykonawcy GALBE Joanna Wróbel, ul. Duńska 1G, 91-204 Łódź na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp (,,Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli została złożona po terminie.”). Zgodnie z wymogami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) Wykonawca winien złożyć ofertę
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.08.2022 r. do godz. 10:00, w formie i postaci zgodnej z postanowieniami SWZ. Oferta Wykonawcy wpłynęła do Zamawiającego za pośrednictwem Platformy zakupowej
w dniu 29.08.br. o godz. 10:06:36 tj. po terminie składania ofert. Mając na uwadze powyższe złożona przez Wykonawcę oferta jest niezgodna z warunkami zamówienia i tym samym podlega odrzuceniu na podstawie art.226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Remont systemu interkomowego, oraz systemu ochrony obwodowej w Zakładzie Karnym Nr 1 w Łodzi
- "Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej nr 2921E w m. Janówka, gm. Andrespol"
- Sukcesywna dostawa odczynników chemicznych, laboratoryjnych dla komórek organizacyjnych Łódzkiego Instytutu Technologicznego
- Utworzenie i prowadzenie samoobsługowych punktów kasowych przy użyciu urządzeń płatniczych wraz z dystrybucją znaków opłaty sądowej
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych, drobnego sprzętu biurowego oraz papieru do drukarek i kopiarek
- Przedmiotem zamówienia jest "Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej podczas szkolenia w dniach 03 - 05 grudnia 2025 r., na terenie województwa łódzkiego"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia meblowego w ramach projektu "Utworzenie i Wsparcie Funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy ZSTiOzOI im. St. Staszica w Białymstoku"
- Dostawa sprzętu cateringowo - gastronomicznego dla Lubelskiego Oddziału Okręgowego PCK w podziale na siedem zadań.
- Doposażenie stanowisk pracy Wydziału Komunikacji w ramach projektu: Eliminowanie czynników zagrażających zdrowiu w miejscu pracy i poprawa ergonomii pracy w Starostwie Powiatowym w Pile
- Prace i roboty budowlane dostosowujące pomieszczenia do wymagań związanych z instalacją nowo-zakupionej aparatury w Instytucie Agrofizyki Polskiej Akademii Nauk przy ul. Doświadczalnej 4 w Lublinie
- Dostawa mebli wraz z montażem na potrzeby Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego w Białymstoku
- Dostawa mebli laboratoryjnych do Instytutu Nauk Biologicznych
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.