Ogłoszenie z dnia 2025-12-02
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korepetycji dla 100 dzieci/młodzieży, uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PIECZY ZASTĘPCZEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 387588281
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Małachowskiego 74
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-159
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@capz.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.uml.lodz.pl/urzad-miasta/przetargi/zamowienia-publiczne-powyzej-30000-euro-zamowienia-o-wartosci-przekraczajacej-kwote-130-000-zl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korepetycji dla 100 dzieci/młodzieży, uczestników projektu „Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93dfdfb0-7b27-46ac-886d-c57e37a924bf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00569329
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042907/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługi korepetycja dla Uczestników projektu Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
„Разом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-93dfdfb0-7b27-46ac-886d-c57e37a924bf3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Numeracja zgodna z SWZ: III. Komunikacja w postępowaniu
1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń, odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest
dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl.
2.Korzystanie z platformy jest bezpłatne.
3.Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj
postępowania/konkursy”).
10. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”) cd. wSWZ
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje za-mieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”/Komunikacja w postępowaniu
2. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
4. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
Opis sposobu przygotowania i złożenia oferty oraz pytania do postępowania zawiera pkt. 12 SWZ:
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej (opatrzoną
kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Treść oferty musi być zgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w dokumentach zamówienia.
2. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf lub .xps i
opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wykonawca w celu poprawnego zaszyfrowania oferty powinien mieć zainstalowany na komputerze .NET Framework. Aplikacja
działa na platformie Windows (Vista SP2, 7, 8, 10). Aplikacja nie jest dostępna dla systemu Linux i MAC OS.
4. Do przygotowania oferty konieczne jest posiadanie przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego
podpisu elektronicznego, podpisu osobistego lub podpisu zaufanego.
5. Jeżeli na ofertę składa się kilka dokumentów, Wykonawca powinien stworzyć folder, do którego przeniesie wszystkie dokumenty
oferty, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Następnie taki folder
powinien zostać skompresowany do formatu .zip (bez nadawania mu haseł i bez szyfrowania). W kolejnym kroku za pośrednictwem
Aplikacji do szyfrowania Wykonawca zaszyfruje folder zawierający dokumenty składające się na ofertę.
6. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
7. Oferta, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, muszą być złożone w oryginale
tj. w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
8. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
9. Dokumenty dotyczące treści oferty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
na zasadach określonych w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020 poz. 2452).
cd. zapisów w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje ws.RODO zawiera pk. 14 SWZ:
I. Klauzula informacyjna wynikająca z art. 13 Rozporządzenia RODO Zgodnie z rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady
(UE) 2016/679 z dnia 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem danych osobowych jest Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej z siedzibą w Łodzi, przy ul. Małachowskiego 74 reprezentowane przez Dyrektora.
2. Z Centrum można się skontaktować w następujący sposób:
- listownie: Łódź, 90-159 ul. Małachowskiego 74 ,
- email:sekretariat@capz.lodz.pl,
- telefonicznie: 42 208 88 31.
3. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z który można się kontaktować poprzez e-mailem na adres:
iod@capz.lodz.pl
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięcia, jak również zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji;
5. Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o
ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
Odbiorcami do których mogą być przekazane dane osobowe będą strony i uczestnicy postępowań lub organy właściwe do
załatwienia sprawy na mocy przepisów prawa. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej udostępni dane złożone w ofercie
poprzez publikację na stronie lub na wniosek osób zainteresowanych oraz podmiotom, którym administrator danych powierzył
przetwarzanie danych osobowych na postawie zawartych umów. Dane zostaną udostępnione również w skutek podejmowanych
czynności prowadzonego postępowania.
6. Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej może przekazać dane osobowe upoważnionym
podmiotom na podstawie i w granicach prawa.
7. Dane osobowe będą przetwarzane w Centrum Administracyjne Pieczy Zastępczej do czasu niezbędnego do realizacji zadań
związanych z umową., następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14.07.1983 r. o narodowym
zasobie archiwalnym i archiwach – przez czas określony w tych przepisach.
8. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu.
9. Każdy ma prawo do:
− żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii;
− sprostowania swoich danych osobowych (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, a także prawo do ich
usunięcia, w sytuacji, gdy przetwarzanie danych nie
następuje w celu wywiązania się z obowiązku wynikającego z przepisu prawa lub w ramach sprawowania władzy publicznej.
Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą
postanowień umowy;
− żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego. Prawo to nie przysługuje również dla celów ustalenia,
dochodzenia lub obrony roszczeń
oraz do celów archiwalnych;
− wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, że przetwarzanie jego danych osobowych jest
niezgodne z przepisami o ochronie danych osobowych.
10. Nie przysługuje:
− prawo do usunięcia danych osobowych w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
cd. zapisów w SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 10/2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie korepetycji z matematyki
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie jednej osoby, o której mowa w art. 96 ust. 2 lit. g) Pzp tj. osoby do 30 roku życia oraz po 50 roku życia posiadającej status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia”; lub zatrudnienie jednej osoby, o której mowa w art. 96 ust. 2 lit e) ustawy Pzp tj. osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wykazanej przez Wykonawcę do prowadzenia korepetycji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe kwalifikacje osoby/osób wskazanej/ych do prowadzenia korepetycji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie korepetycji z języka polskiego dla uczestników projektu
4.2.6.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie jednej osoby, o której mowa w art. 96 ust. 2 lit. g) Pzp tj. osoby do 30 roku życia oraz po 50 roku życia posiadającej status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia”; lub zatrudnienie jednej osoby, o której mowa w art. 96 ust. 2 lit e) ustawy Pzp tj. osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wykazanej przez Wykonawcę do prowadzenia korepetycji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe kwalifikacje osoby/osób wskazanej/ych do prowadzenia korepetycji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przygotowanie i przeprowadzenie korepetycji z języka angielskiego
4.2.6.) Główny kod CPV: 80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
80200000-6 - Usługi szkolnictwa średniego
80100000-5 - Usługi szkolnictwa podstawowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2027-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: zatrudnienie jednej osoby, o której mowa w art. 96 ust. 2 lit. g) Pzp tj. osoby do 30 roku życia oraz po 50 roku życia posiadającej status osoby poszukującej pracy, bez zatrudnienia”; lub zatrudnienie jednej osoby, o której mowa w art. 96 ust. 2 lit e) ustawy Pzp tj. osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 roku o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: doświadczenie osoby wykazanej przez Wykonawcę do prowadzenia korepetycji
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: dodatkowe kwalifikacje osoby/osób wskazanej/ych do prowadzenia korepetycji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona
oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona
oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania spełnienia warunków w tym zakresie. Zamawiający nie dokona
oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1) Warunek zdolności technicznej lub zawodowej zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie
dysponował osobami, które będą realizowały zamówienie tj.:
a) Dla części nr 1 zamówienia – Korepetycje z matematyki:
• dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą następujące wykształcenie: rozpoczęte lub ukończone studia na kierunku matematyka lub pokrewne tj. fizyka, informatyka, finanse oraz
• doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej 30 godzin usługi nauczania/udzielania korepetycji/prowadzenia zajęć wyrównawczych z matematyki dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym w okresie trzech ostatnich lat liczonych przed terminem składania ofert;
• dysponuje co najmniej 1 osobą na potrzeby realizacji zamówienia tj. tłumaczem konsekutywnym języka ukraińskiego/korepetytorem posiadającym znajomość języka ukraińskiego, który zrealizował w okresie trzech ostatnich lat co najmniej 50 godzin usługi tłumaczenia konsekutywnego z języka polskiego na język ukraiński;
b) Dla części nr 2 zamówienia – Korepetycje z języka polskiego:
• co najmniej 1 osobą posiadającą następujące wykształcenie: rozpoczęte lub ukończone studia wyższe na kierunku filologia polska oraz
• doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej 30 godzin usługi nauczania/udzielania korepetycji/prowadzenia zajęć wyrównawczych z języka polskiego dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym w okresie trzech ostatnich lat przed terminem składania ofert;
c) Dla części nr 3 zamówienia – Korepetycje z angielskiego:
• co najmniej 1 osobą posiadającą następujące wykształcenie: rozpoczęte lub ukończone studia na kierunku anglistyka lub posiadania międzynarodowych certyfikatów na poziomie min. C1 oraz
• doświadczenie zawodowe w realizacji co najmniej 30 godzin usługi nauczania/udzielania korepetycji/prowadzenia zajęć wyrównawczych z języka angielskiego dla dzieci i młodzieży w wieku szkolnym oraz
• dysponuje co najmniej 1 osobą – tłumaczem konsekutywnych języka ukraińskiego/korepetytorem posiadającym znajomość języka ukraińskiego, który zrealizował w okresie trzech ostatnich lat co najmniej 50 godzin usługi tłumaczenia konsekutywnego z języka angielskiego na język ukraiński.
Uwagi:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wymienionych wyżej kompetencji przez jedną osobę, pod warunkiem, że osoba wskazana do realizacji w/w zamówienia posiada wymagane kwalifikacje.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania osoby/osób posiadającej/ych wymienione wyżej kompetencje dla wszystkich części zamówienia, na które Wykonawca składa ofertę, pod warunkiem, że osoba wskazana do realizacji w/w zamówienia posiada wymagane kwalifikacje.
3. Wykonawca oświadcza, że wobec osób wskazanych do realizacji zamówienia nie zachodzą okoliczności wyłączające możliwość pracy z dziećmi i młodzieżą, zgodnie z ustawą z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 560) i osoba ta nie figuruje w Krajowym Rejestrze Karnym.
4. Zamawiający na każdym etapie realizacji zamówienia ma prawo weryfikacji danych w/w osób w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu określonego w pkt. 4 ppkt 1) SWZ, Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w ramach kryteriów oceny ofert, winien na wezwanie Zamawiającego złożyć Wykaz osób – załącznik nr 5 SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Wykonawcę – zał. Nr 4a do SWZ;
b) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy;
Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych
na dzień złożenia:
a) oświadczenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2025 r. poz.
514) – załącznik nr 9a do SWZ, a w przypadku gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów Zamawiający będzie żądał oświadczenia – załącznik nr 9b potwierdzającego aktualność informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:
a) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę – zał. Nr 3a do SWZ
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 3b do SWZ – jeżeli dotyczy;
7. Zamawiający wzywa Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania następujących podmiotowych środków dowodowych, aktualnych na dzień złożenia:
a) wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik nr 5 do SWZ;
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Na ofertę składają się następujące dokumenty:a) Formularzu ofertowym – zgodnie z załącznikiem 1 do SWZ;
b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez Wykonawcę – zał. Nr 3a do SWZ
c) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 3b do SWZ – jeżeli dotyczy;
d) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez Wykonawcę – zał. Nr 4a do SWZ;
e) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania składane przez składane przez podmiot na zasoby, którego powołuje się Wykonawca – zał. Nr 4b do SWZ – jeżeli dotyczy;
f) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swego zasobu na potrzeby Wykonawcy składającego ofertę – zał. Nr 8 do SWZ - jeżeli dotyczy;
g) Oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonują poszczególni Wykonawcy, w przypadku wspólnie ubiegających
się o zamówienia publiczne – zał. Nr 9 do SWZ - jeżeli dotyczy;
2. Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępują wymagane podmiotowe środki dowodowe.
3. Do oferty wykonawca załącza również: (wybrać odpowiednie)
Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia- jeżeli dotyczy
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia,
wraz z oświadczeniem, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby
(Załącznik 3b i Załącznik 4b do SWZ).
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają także do oferty oświadczenie, z którego wynika, że usługi wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ – art. 117 ustawy Pzp).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wymagania dotyczące wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały określone w pkt. II.3) SWZ:3) Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie (spółki cywilne, konsorcja).
a) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum),
Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich
w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum).
b) Pełnomocnik konsorcjum pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje
informacje, korespondencję itp.
c) Nie dopuszcza się uczestnictwa któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia w więcej niż jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegających się
o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest również złożenie przez któregokolwiek
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, równocześnie oferty indywidualnej oraz w ramach
grupy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
d) Wspólnicy spółki cywilnej są traktowani jak Wykonawcy składający ofertę wspólną.
e) Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.
f) Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem
zaufanym, lub podpisem osobistym.
g) Dopuszcza się również przedłożenie elektronicznej kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
notariusza, tj. podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby posiadającej uprawnienia notariusza.
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp.
i) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp – załącznik 3a i 4a do SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw
wykluczenia z postępowania oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w zakresie jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
j) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, że usługi
wykonują poszczególni Wykonawcy (zgodnie z załącznikiem 8 do SWZ).
k) Wykonawcy składają oświadczenie (załącznik nr 8 do SWZ) w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym, lub podpisem osobistym osoby upoważnionej do reprezentowania wykonawców zgodnie z
formą reprezentacji określoną w dokumencie rejestrowym właściwym dla formy organizacyjnej lub innym dokumencie.
l) Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.
m) Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienia posiadania określonej formy
prawnej w celu złożenia oferty.
n) W przypadku zawarcia umowy z Wykonawcom wspólnie ubiegającym się o zamówienie Zamawiający żąda przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
o) Zamawiający w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w odniesieniu do warunków
dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnienie warunków przez Wykonawców.
p) Zamawiający na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022
r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie
bezpieczeństwa narodowego (t.j. Dz. U. z 2025 r. poz. 514) będzie żądał od Wykonawców wspólnie ubiegających się o
zamówienie, którzy złożyli najkorzystniejszą ofertę oświadczenie stanowiące załącznik nr 9a do SWZ .
cd. w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zmiana umowy w stosunku do treści oferty złożonej przez Wykonawcę w trakcie postępowaniao udzielenie zamówienia publicznego obejmującego przedmiot umowy dopuszczalna jest jedynie w zakresie:
1) określonym w art. 436 pkt 4 lit. b oraz art. 439 ustawy Pzp;
2) zgodnie z zapisami art. 455 ust. 1 pkt 3);
3) zgodnie z zapisami art. 455 ust. 2.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 12:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-09
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1.Termin wykonania zamówieniaTermin realizacji zamówienia dla części nr 1,2,3 zamówienia:
od dnia podpisania umowy do dnia 31.07.2027 r. lub do wyczerpania wartości umowy w zależności co nastąpi pierwsze
Zamawiający:
1) nie dopuszcza możliwości, nie wymaga złożenia oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp tzn. oferty
przewidującej odmienny sposób wykonania zamówienia niż określony w niniejszej SWZ.
2) Zamawiający nie wymaga złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych, o których mowa w art. 93 ustawy Pzp.
3) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311–315 ustawy Pzp.
4) Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, o której mowa w art. 308 ust. 1 ustawy Pzp.
5) Zamawiający nie przewiduje możliwość udzielania zamówień na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych.
6)Zamawiający nie przewiduje rozliczenia w walutach obcych.
7) Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
8) Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
Zamawiający przewiduje:
Poza możliwością unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przesłanek obligatoryjnych, o których
mowa w art. 255 ustawy Pzp, Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 256 ustawy Pzp, tj. „Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed
upływem terminu do składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest
nieuzasadnione”;
Poleganie na zasobach innych podmiotów zostało określone w pkt. II.4) SWZ:
a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w
odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim
stosunków prawnych.
b) Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby (Załącznik 3b i Załącznik 4b do SWZ).
c) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
cd. zapisów w SWZ
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Zakup i dostawa sprzętu informatycznego oraz oprogramowania dla Zespołu Szkół Rzemiosła w Łodzi w ramach projektu pn. "ZAWODOWY ZAWRÓT GŁOWY"
- 173/TP/ZP/U/2025 usługę odśnieżania terenów zewnętrznych we wszystkich obiektach USK nr 2 w Łodzi oraz lądowiska dla śmigłowców w Łodzi przy ul. Żeromskiego 113
- 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi korepetycji dla 100 dzieci/młodzieży, uczestników projektu "Рaзом - wsparcie integracji obywateli państw trzecich".
- Sukcesywna dostawa podstawowych związków chemicznych dla potrzeb jednostek organizacyjnych Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej
- Zakup i dostawa komputerów
- "Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ciągu DK 72 na odcinku Soszyce - Ścieki w woj. łódzkim"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi polegającej na kompleksowej organizacji i przeprowadzeniu 5-dniowej zagranicznej wizyty studyjnej w ramach projektu pn. "Projekt szkoleniowy ROPS"
- Przeprowadzenie kursu pod nazwą: "Kurs osobistego doradcy treningowego (trener personalny)" dla studentów Akademii Kultury Fizycznej w Krakowie. edycja II
- Wykonanie szkoleń grupowych dla pracowników Gminy Dzierzgoń oraz jej jednostek podległych
- ZAPEWNIENIE REALIZACJI ZADAŃ WIODĄCEGO OŚRODKA KOORDYNACYJNO-REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZEGO W RAMACH REALIZACJI W POWIECIE BYDGOSKIM PROGRAMU KOMPLEKSOWEGO WSPARCIA DLA RODZIN ,,ZA ŻYCIEM" W ROKU 2026
- Usługa przeprowadzenia działań edukacyjnych w zakresie ochrony powietrza dla mieszkańców Miasta Ostrołęki realizowana w ramach projektu "Mazowsze bez smogu"
- Usługa szkolenia w zakresie kursów z j.angielskiego dla kadry prowadzącej dydaktykę na UŁ w ramach projektu "Potęga dydaktyki - program rozwoju kwalifikacji i kompetencji kadry Uniwersytetu Łódzkiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





