Ogłoszenie z dnia 2025-07-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00179722/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-04-07
- 2025/BZP 00188084/01 - Modyfikacja z dnia 2025-04-11
- 2025/BZP 00238972/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-20
- 2025/BZP 00325758/01 - Wynik z dnia 2025-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 21. Baza Lotnictwa Taktycznego w Świdwinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 331029355
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Połczyńska 32
1.5.2.) Miejscowość: Świdwin
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-301
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ.21blt@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blt.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/21blot.1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63b68bfe-7cc0-437a-9c98-a5f402695fb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00333717
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00100427/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej oraz ogumienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00179722
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/21/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 373736,03 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 1 - Dostawa części i akcesoriów samochodowych na potrzeby JW. Świdwin.Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 177173,22 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 2 – Dostawa materiałów eksploatacyjno-technicznych i wyrobów jednorazowego użytku na potrzeby JW. ŚwidwinPrzedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 39450,50 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 3 – Dostawa chemii samochodowej na potrzeby JW. Świdwin. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 9940,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 4 – Dostawa części samochodowych na potrzeby JW. Pruszcz Gryficki.Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 3873,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 5 - Dostawa materiałów eksploatacyjno-technicznych i wyrobów jednorazowego użytku na potrzeby JW. Pruszcz Gryficki.Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 405,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 6 – Dostawa chemii samochodowej na potrzeby JW. Pruszcz Gryficki. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 771,50 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 7 - Dostawa chemii samochodowej na potrzeby JW. Mirosławiec. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 16172,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 8 – Dostawa chemii samochodowej na potrzeby JW. Mirosławiec. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2195,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 9 – Dostawa części samochodowych na potrzeby JW. Mrzeżyno. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 23667,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 10 – Dostawa chemii samochodowej na potrzeby JW. Mrzeżyno. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3070,00 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 11 – Dostawa części samochodowych na potrzeby JW. Grójec, ŻW Świdwin i JW. Trzebiatów. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 1632,00 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 12 – Dostawa części samochodowych dla potrzeb JW. w Trzebiatowie. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 16132,00 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13 - Dostawa chemii samochodowej dla potrzeb JW. w Trzebiatowie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 24960000-1 - Różne produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 1669,00 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 14 – Dostawa części samochodowych dla potrzeb 14 ZBOT. 4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 2467,00 PLN
Część 15
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 15 – Dostawa akumulatorów do pojazdów mechanicznych na potrzeby JW. administrowanych przez 21. BLT w Świdwinie.Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34300000-0 - Części i akcesoria do pojazdów i silników do nich
4.5.5.) Wartość części: 24550,00 PLN
Część 16
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 16 – Dostawa ogumienia do pojazdów ciężarowych i rolniczych na potrzeby JW. administrowanych przez 21. BLT w Świdwinie.Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 22160,00 PLN
Część 17
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie nr 17 – Dostawa ogumienia do pojazdów osobowych i dostawczych na potrzeby JW. administrowanych przez 21. BLT w Świdwinie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa asortymentu spełniającego wymagania ilościowe i jakościowe szczegółowo określone przez Zamawiającego w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ4.5.3.) Główny kod CPV: 34351100-3 - Opony do pojazdów silnikowych
4.5.5.) Wartość części: 21030,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10909,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11795,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10909,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: METALZBYT-HURT SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471598442
7.3.4) Miejscowość: MIĘDZYRZECZE DOLNE
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10909,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
Część 17
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 17)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 17)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21312,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32112,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21312,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 17)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALU-CAR SP. Z O. O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 867223261
7.3.4) Miejscowość: TARNOBRZEG
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 17)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21313,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
INNE PRZETARGI Z ŚWIDWINA
- ZP/42/2025 Dostawa alkomatów i testów na narkotyki i środki odurzające
- "Przebudowa drogi powiatowej Nr 1094Zw m. Połczyn-Zdrój poprzez budowę chodnika wraz ze zjazdami"
- Remont istniejącej nawierzchni bitumicznej poprzez wykonanie podwójnego powierzchniowego utrwalenia emulsją i grysami bazaltowymi drogi powiatowej Nr1082Z na odcinku Psary-Kluczkowo o dł.4,89 km
więcej: przetargi w Świdwinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/13/2025 - SUKCESYWNE DOSTAWY CZĘŚCI EKSPLOATACYJNYCH DO POJAZDÓW
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIWA, MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH, AKCESORIÓW ORAZ USŁUG, W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ, DO SAMOCHODÓW SŁUŻBOWYCH I SPRZĘTU BĘDĄCYCH W UŻYTKOWANIU INSTYTUTU KOLEJNICTWA
- WZPiFP-92-25 Dostawa części eksploatacyjnych do pojazdów KWP w Bydgoszczy
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części: Część 1 - olej napędowy do zbiorników stacjonarnych Część 2 - zakup na karty paliwowe
- dostawy fabrycznie nowych części do: autobusów marki Jelcz, alternatorów i rozruszników do autobusów Marki Ikarus i Jelcz, automatycznych skrzyń biegów ZF, skrzy biegów Voith i pomp centralnego smarowania Vogel, ogrzewań do autobusów, pomp wytryskowych do
- dostawa fabrycznie nowych części do autobusów Ikarus oraz MAN w okresie 18 m-cy od daty podpisania umowy.
więcej: Różne produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.