Ogłoszenie z dnia 2025-07-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00279847/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-06-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Organizacyjno-Prawny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970139988
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Wyspiańskiego 15
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-036
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 456 56 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupzielonagora.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbac2753-8881-4483-84d7-73539bf08ad11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa wykonania i dostawy materiałów promocyjnych Krajowego Funduszu Szkoleniowego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbac2753-8881-4483-84d7-73539bf08ad1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00331758
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00041158/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Usługi drukowania na potrzeby WUP w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00279847
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ-ZZ.2203.01.2025.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 370572,76 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 145730,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne część 1 (długopisy żelowe z logo, długopisy zwykłe metalowe z logo, notesy A5 z logo, bloczki notesowe z logo, znaczniki kolorowe z logo, zakreślacze trójkątne z logo)4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 41376,60 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne część 2 (cukierki krówki z logo)4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 10945,36 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Materiały promocyjne część 3 (balony z logo, torby bawełniane z logo, parasole składane z logo, breloki z logo, maty na szyby samochodowe z logo, koce piknikowe z logo, pendrive z logo)4.5.3.) Główny kod CPV: 79810000-5 - Usługi drukowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39294100-0 - Artykuły informacyjne i promocyjne
4.5.5.) Wartość części: 93408,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44362,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85546,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44362,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Podarowane.pl Biedrzycki Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9442247162
7.3.3) Ulica: Kasztanowa 26
7.3.4) Miejscowość: Rzeszotary
7.3.5) Kod pocztowy: 32-040
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PODAROWANE.PL BIEDRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
PODAROWANE.PL BIEDRZYCKI SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44362,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12481,24 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18382,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12481,24 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja reklamy Eureka Plus B. i R. Fedorowicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8131359042
7.3.3) Ulica: 3 Maja 11/10
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-030
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
jakie przetargi wygrała firma
EUREKA PLUS AGENCJA REKLAMY BARBARA FEDOROWICZ RYSZARD FEDOROWICZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12481,24 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104663,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158638,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104663,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Intermedia Paweł Kędzierski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7741214560
7.3.3) Ulica: Spółdzielcza 17
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104663,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 dni
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa i wykonanie tablic rejestracyjnych.
- Wykonanie filmów w technologii 180 stopni do emisji w goglach VR
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń w ramach projektu pn. "Efekt synergii - koordynacja lubuskiego włączenia społecznego", w podziale na części
- Kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń budynków należących do Głównego Inspektoratu Ochrony Środowiska i Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Zielonej Górze
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych z usługami na działce nr 658/2 obręb 0022 przy ul. Magnackiej w Zielonej Górze
- WYKONANIE USŁUG W ZAKRESIE PRZEGLĄDU I KONTROLI URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH ORAZ URZĄDZEŃ WENTYLACYJNYCH
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup i dostawa materiałów promujących "Branżowe Centrum Umiejętności dla elektroniki"
- Sukcesywne świadczenie usług drukarskich na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2026 roku
- Usługa drukowania materiałów promocyjnych - notesy, zeszyty
- Kompleksowa usługa druku materiałów informacyjno-edukacyjnych, publikacji, książek, podręcznika wraz z dostawą, składem i przygotowaniem do druku dla ROPS w Lublinie z podziałem na 2 części
- dostawa materiałów informacyjno-promocyjnych wraz z pakietami powitalnymi z logo NFZ
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





