eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KraśnikDostosowanie budynków powiatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych



Ogłoszenie z dnia 2025-07-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Dostosowanie budynków powiatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Kraśnicki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019490

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-204

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatkrasnicki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/powiat-krasnicki/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie budynków powiatowych do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90365d0f-5fbb-4b5a-b58a-b437e23b32ce

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00326655

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00043527/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Likwidacja barier w budynku Zespołu Szkół Nr 3 w Kraśniku

1.1.4 Likwidacja barier w budynku Zespołu Szkół Specjalnych w Kraśniku

1.2.1 Modernizacja oraz zakup urządzeń dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Kraśniku do potrzeb osób niepełnosprawnych

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z załącznikiem nr 5 do Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Zp.272.14.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:
- Wymianę nawierzchni podłogowych wraz z cokolikami na korytarzu parteru, I i II piętra obiektu oraz w sali lekcyjnej (pom. nr.215) na kondygnacji I piętra, polegająca na ułożeniu antypoślizgowej wykładziny obiektowej z kontrastowym oznaczeniem linii, które oddają dużą pomoc dla osób
z niepełnosprawnością ruchowa i słabowidzących (pasa obwodowego w innym kolorze wokół pomieszczeń).
- Wykonanie gładzi gipsowych na korytarzu parteru, I i II piętra obiektu oraz w sali lekcyjnej
(pom. nr.215) na kondygnacji I piętra.
- Malowanie pomieszczeń z wyróżnieniem miejsc ościeżnic drzwiowych (malowanie pasów konturowych wokół ościeżnic oraz na wysokości/zakończeniu lamperii),
-Malowanie podokienników.
- Wykonanie lakierowania powłok malarskich (lamperii).
- Wymianę drzwi wewnętrznych wraz z ościeżnicami.
- Wymianę oświetlenia na oprawy Led na korytarzach, zapewniając uczniom bezpieczne poruszanie się po odpowiednio doświetlonych nawierzchniach podłogowych korytarzy.
-Wymianę okładziny poręczowej (pochwytów) na nową kontrastową poręcz na całej długości balustrady klatki schodowej.
- Montaż ochronnych narożników wypukłych.
- Uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów demontażowych i odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, określony jest w pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod
adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:
- Wymianę nawierzchni podłogowych wraz z cokolikami na:
• korytarzach parteru,
• schodach prowadzących na pierwsze piętro,
• schodach prowadzących do części podziemnej budynku,
• dwóch salach lekcyjnych parteru,
polegającą na ułożeniu antypoślizgowego gresu podłogowego z kontrastowym oznaczeniem:
- pasami kierunkowymi na korytarzach i salach (pasa obwodowego w innym kolorze),
- na pierwszym i ostatnim stopniu każdego biegu schodów i krawędziach schodów,
- przed schodami z uwzględnieniem pola uwagi, wyróżników z płytek,
które oddają dużą pomoc dla osób z niepełnosprawnością ruchową i słabowidzących:
- rozebranie posadzek z płytek terakotowych ze skuciem cokolików,
- skucie posadzek betonowych z wyrównaniem,
- nacięcia podłoża betonowego - usunięcie pozostałości kleju,
- wyrównanie tynków cokołów po zerwaniu,
- naprawa posadzek cementowych
- warstwy wyrównujące i niwelująco-wyrównawcze pod płytki,
- gruntowanie powierzchni,
- wykonanie posadzek z płytek gresowych – antypoślizgowych,
- wykonanie cokolików.
- zabezpieczenie cokołów - dwukrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów)
o wysokości do 20 cm przy cokole – lakierowanie.
- Wymianę drzwi wewnętrznych wraz z poszerzeniem otworu do wymaganych min. 90 cm.
- Wymianę elementów z desek - progi drzwiowe aluminowe - niskie umożliwiające dostęp osobom z niepełnosprawnościami.
- Podcięcie drzwi i dostosowanie wysokościowe skrzydeł wewnętrznych drzwi istniejących.
- Wymianę poręczy na poręcz kontrastową przy schodach prowadzących na pierwsze piętro budynku.
- Uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów demontażowych i odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, określony jest w pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod
adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres rzeczowy robót obejmuje w szczególności:
- Remont zachodniej ściany elewacji budynku, polegający na uszczelnieniu okien i drzwi oraz remoncie tynku zewnętrznego elewacji:
• zabezpieczenie okien i drzwi,
• przygotowanie elewacji - zmycie podłoża,
• uzupełnienie tynków,
• gruntowanie podłoża,
• uszczelnienie okien i drzwi,
• malowanie elewacji,
• uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów demontażowych i odpadów.

- Remont podestu i opaki kapilarnej z kostki brukowej ułożonego przy budynku, polegający
na wymianie zdegradowanej i nierównej kostki brukowej na nową dostosowaną do użytku
przez osoby z niepełnosprawnościami, w szczególności z niepełnosprawnością ruchową:
• ręczne rozebranie nawierzchni z kostki brukowej i obrzeży,
• wykonanie nowej podbudowy z podsypkami,
• ułożenie obrzeży betonowych,
• ułożenie betonowej kostki brukowej,
• uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów rozbiórkowych i odpadów.

- Wymianę nawierzchni podłogowej wraz z cokolikami w pracowni terapii ruchem na parterze obiektu, polegającą na ułożeniu nowego podłoża (wykładziny kauczukowej) umożliwiającego realizację zajęć sportowych:
• zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych,
• demontaż i ponowny montaż odbojów na narożach ścian,
• przygotowanie podłoża pod ułożenie nowej posadzki z tworzyw sztucznych,
• ułożenie posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych z izolacją,
• uprzątnięcie terenu z wywozem materiałów rozbiórkowych i odpadów.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej

45410000-4 - Tynkowanie

45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian

45432110-8 - Kładzenie podłóg

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, określony jest w pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostępnej pod
adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną:
1) Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt 6.1 SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oddzielnie.
2) Formularz oferty jest składany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3) Poza oświadczeniem i dokumentem wymienionymi w ppkt 1) i 2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty pełnomocnictwo (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy może nastąpić w przypadkach określonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 4 do SWZ dostępnej pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-07-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz ze wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami należy złożyć elektronicznie za pośrednictwem Platformy, pod adresem: https://powiatkrasnicki.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-07-30 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający przewiduje możliwość wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U.2025.514 t.j.).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.