eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaObsługa prawna dot. złożonych transakcji inwestycyjnych w ramach tworzenia Parków Przemysłowych ARP S.A.



Ogłoszenie z dnia 2021-12-20


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Obsługa prawna dot. złożonych transakcji inwestycyjnych w ramach tworzenia Parków Przemysłowych ARP S.A.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: AGENCJA ROZWOJU PRZEMYSŁU SPÓŁKA AKCYJNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006746410

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Świat 6/12

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@arp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.arp.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Obsługa prawna dot. złożonych transakcji inwestycyjnych w ramach tworzenia Parków Przemysłowych ARP S.A.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f13f118-581f-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00322961

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-20

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zakupy.arp.pl/app/login

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zakupy.arp.pl/app/login

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja odbywa się przy użyciu Platformy Zakupowej Marketplanet OnePlace https://zakupy.arp.pl/app/login
2. Szczegółowe informacje dotyczące korzystania z Platformy Zakupowej, procesu zakładania konta i logowania się zostały zawarte w instrukcji udostępnionej na platformie w zakładce: „Regulacje i procedury procesu zakupowego”.
3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w aktach wykonawczych do Pzp.
4. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 100 MB.
5. Zalecane formaty plików: .pdf, .doc, .xlsx, .zip.
6. Szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne opisano w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Opisano w zał. nr 5 do Projektu umowy stanowiącego zał. nr 7 do SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Opisano w zał. nr 5 do Projektu umowy stanowiącego zał. nr 7 do SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/36/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 300000,00 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie obsługi prawnej na rzecz zamawiającego w sprawach z zakresu kompleksowej obsługi prawnej dot. złożonych transakcji inwestycyjnych w ramach tworzenia Parków Przemysłowych ARP S.A. Usługi będą uwzględniać zakres prawa cywilnego, w szczególności prawa zobowiązań, a także przepisów prawa dotyczących procesu inwestycyjno-budowlanego (w szczególności prawa budowlanego, ochrony środowiska, zamówień publicznych, planowania i zagospodarowania przestrzennego, prawa energetycznego), obrotu nieruchomościami (w tym rolnymi oraz na rzecz cudzoziemców), prawa spółek handlowych, a także przepisów regulujących funkcjonowanie specjalnych stref ekonomicznych.
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie m.in. w poniżej wskazanych formach:
1) przeprowadzanie due diligence nieruchomości,
2) sporządzanie projektów dokumentów transakcyjnych, w szczególności umów, aneksów, porozumień, listów intencyjnych, dokumentacji zabezpieczeń oraz propozycji scenariuszy działań prawnych i struktury transakcji,
3) przygotowywanie opinii i informacji prawnych, ocen, ekspertyz, analiz prawnych w zakresie transakcji związanych z nabywaniem i zbywaniem praw udziałowych oraz aktywów majątkowych (w szczególności nieruchomości), z uwzględnieniem skutków podatkowych,
4) udział w negocjacjach, innych spotkaniach wewnętrznych i zewnętrznych, posiedzeniach organów – związanych z realizacją powierzonych usług,
5) doradztwo w zakresie obowiązków informacyjnych spółek publicznych, w kontekście planowanej transakcji,
6) przygotowanie wniosków i pism oraz reprezentowanie zamawiającego
w postępowaniach administracyjnych (m.in. dotyczących procesu inwestycyjno-budowlanego), związanych z usługami świadczonymi na rzecz zamawiającego
w ramach umowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79100000-5 - Usługi prawnicze

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował
trzema kryteriami

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 65

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kwalifikacje naukowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, o których mowa w warunku udziału w postępowaniu określonym w Rozdziale XXI ust. 1 pkt 3 SWZ

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas reakcji na przyjęcie Zlecenia do wykonania

4.3.6.) Waga: 25

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności zawodowej:
1) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał lub wykonuje min. 2 zlecenia/usługi (zlecenia/usługi mogą/mogły być realizowane w ramach jednej lub wielu umów o pomoc prawną na rzecz zamawiających) polegające na świadczeniu obsługi prawnej transakcji inwestycyjnych z zakresu procesu inwestycyjno-budowlanego, obrotu nieruchomościami i przepisów regulujących funkcjonowanie specjalnych stref ekonomicznych;
2) wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie) należycie wykonał lub wykonuje min. 2 zlecenia/usługi (zlecenia/usługi mogą/mogły być realizowane w ramach jednej lub wielu umów o pomoc prawną na rzecz zamawiających) polegające na świadczeniu usług doradczych o charakterze prawnym, realizowanych nieprzerwanie przez okres min. 6 m-cy. Usługi świadczone przez Wykonawcę w ramach ww. zleceń/usług muszą obejmować co najmniej trzy z niżej wymienionych obszarów:
a) realizacja projektów inwestycyjnych związanych z nabywaniem lub zbywaniem nieruchomości o wartości co najmniej 20 mln PLN,
b) świadczenie usług prawnych w obszarze prawa korporacyjnego,
c) świadczenie usług prawnych w obszarze przeprowadzania badania due diligence nieruchomości o wartości (w ramach jednego badania due diligence) powyżej 30 mln PLN,
d) świadczenie doradztwa na rzecz stron w postępowaniach administracyjnych, sądowoadministracyjnych oraz postępowaniach cywilnych, w tym przed sądami administracyjnymi i powszechnymi,
3) wykonawca musi wykazać, że skieruje do realizacji zamówienia min. 4 osoby, które specjalizują się w przebiegu procesów transakcji kapitałowych i obsłudze korporacyjnej, w szczególności spełniają co najmniej następujące wymogi:
a) Lider zespołu (min. jedna osoba):
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zlecenia/usługi (zlecenia/usługi mogą/mogły być realizowane w ramach jednej lub wielu umów o pomoc prawną na rzecz zamawiających) polegające na świadczeniu usług prawnych na rzecz spółek prawa handlowego – w sprawach z zakresu realizacji projektów inwestycyjnych związanych z nabywaniem lub zbywaniem nieruchomości
o wartości co najmniej 20 mln PLN,
- musi posiadać 5-letnie doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, w świadczeniu usług prawnych
w obszarze prawa korporacyjnego,
- musi posiadać doświadczenie w świadczeniu usług prawnych w obszarze przeprowadzania badania due diligence nieruchomości o wartości (w ramach jednego badania due diligence) powyżej 30 mln PLN - minimum 2 badania wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
- musi posiadać 5-letnie doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, w doradztwie na rzecz stron
w postępowaniach administracyjnych, sądowoadministracyjnych oraz postępowaniach cywilnych, w tym przed sądami administracyjnymi
i powszechnymi,
- musi posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, lub uprawnienia prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej,
b) Członek zespołu (min. jedna osoba):
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, wykonał lub wykonuje co najmniej 2 zlecenia/usługi (zlecenia/usługi mogą/mogły być realizowane w ramach jednej lub wielu umów o pomoc prawną na rzecz zamawiających) polegające na świadczeniu usług prawnych na rzecz spółek prawa handlowego – w sprawach z zakresu realizacji projektów inwestycyjnych związanych z nabywaniem lub zbywaniem nieruchomości
o wartości co najmniej 20 mln PLN,
- musi posiadać 5-letnie doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, w doradztwie na rzecz stron
w postępowaniach administracyjnych, sądowoadministracyjnych oraz postępowaniach cywilnych, w tym przed sądami administracyjnymi
i powszechnymi,
- musi posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, lub uprawnienia prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej,
c) Członek zespołu (min. jedna osoba) musi:
- posiadać 5-letnie doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, w świadczeniu usług prawnych w obszarze prawa korporacyjnego,
- posiadać 5-letnie doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, w doradztwie na rzecz stron
w postępowaniach administracyjnych, sądowoadministracyjnych oraz postępowaniach cywilnych, w tym przed sądami administracyjnymi
i powszechnymi,
- posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, lub uprawnienia prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej,
d) Członek zespołu (min. jedna osoba) musi:
- posiadać doświadczenie w świadczeniu usług prawnych w obszarze przeprowadzania badania due diligence nieruchomości o wartości (w ramach jednego badania due diligence) powyżej 30 mln PLN - minimum 2 badania wykonane w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
- posiadać 5-letnie doświadczenie, zdobyte w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, w doradztwie na rzecz stron w postępowaniach administracyjnych, sądowoadministracyjnych oraz postępowaniach cywilnych, w tym przed sądami administracyjnymi
i powszechnymi,
- posiadać uprawnienia adwokata lub radcy prawnego, lub uprawnienia prawnika zagranicznego w rozumieniu ustawy o świadczeniu przez prawników zagranicznych pomocy prawnej w Rzeczypospolitej Polskiej.

2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki mogą zostać spełnione przez jednego wykonawcę lub łącznie przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
3. Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 3 do SWZ).
2. Oświadczenie każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 3 do SWZ).
3. Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o niepodleganiu wykluczeniu (zał. nr 3 do SWZ) - w przypadku polegania na zdolnościach podmiotu udostępniającego zasoby.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykazu zleceń/usług wykonanych lub nadal wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zlecenia/usługi te zostały wykonane / są nadal wykonywane;
2. Dowodów określających, czy zlecenia/usługi zostały wykonane należycie lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego zlecenia/usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane,
b) jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) - oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
3. Wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
4. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia (zał. nr 6 do SWZ) lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy - jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z KRS, CEIDG lub innego właściwego rejestru.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna).
2. Oświadczenie każdego wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia o niepodleganiu wykluczeniu.
3. Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Określone w załączniku nr 7 do SWZ "Projekt umowy".

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-01-18 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://zakupy.arp.pl/app/login

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-01-18 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-02-16

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1. cena brutto za jedną godzinę - 65%
W kryterium tym zostanie zastosowany wzór: (najniższa cena brutto za 1 godz. / cena brutto za 1 godz. badanej oferty) x 100 pkt x 65%;
2. kwalifikacje naukowe osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, o których mowa w warunku udziału w postępowaniu określonym w Rozdziale XXI ust. 1 pkt 3 SWZ - 10%
W tym kryterium zostaną zastosowne następujące podkryteria:
za posiadany stopień/tytuł naukowy - max 10 pkt
1) za stopień naukowy „doktor lub dr hab.” nauk prawnych - 8 pkt,
2) za tytuł naukowy „profesor” nauk prawnych - 10 pkt.
UWAGA: Zamawiający informuje, że ww. podkryterium nie można uzyskać większej liczby punktów niż w nim wskazane, tj. w przypadku skierowania do realizacji zamówienia kilku osób posiadających stopień/tytuł naukowy, oferta i tak otrzyma maksymalnie 8 lub 10 punktów.
3. czas reakcji na przyjęcie Zlecenia do wykonania - 25%
Liczba punktów zostanie przyznana zgodnie z poniższą informacją:
Czas reakcji na przyjęcie Zlecenia:
do 12 godzin - 25 pkt,
od 13 godzin do 24 godzin - 15 pkt,
od 25 godzin do 36 godzin - 10 pkt,
od 37 godzin do 48 godzin - 5 pkt,
od 49 godzin do 72 godzin - 0 pkt.
Uwaga:
1) czas reakcji na przyjęcie Zlecenia oznacza wykonanie przez wykonawcę czynności określonych w § 3 ust. 3 Projektu umowy, stanowiącego zał. nr 7 do SWZ;
2) wykonawca zobowiązany jest podać w formularzu oferty czas reakcji na przyjęcie Zlecenia w pełnych godzinach. Podanie tego czasu w godzinach niepełnych będzie skutkowało uznaniem do oceny tylko pełnych godzin, np. 12,5 godziny będzie skutkowało uznaniem 12 godzin;
3) w przypadku gdy wykonawca nie wskaże czasu reakcji na przyjęcie Zlecenia, będzie to skutkowało przyjęciem do oceny 72 godzin.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.