Ogłoszenie z dnia 2025-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00231365/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-05-14
- 2025/BZP 00232753/01 - Modyfikacja z dnia 2025-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawę przepływowych podgrzewaczy wody, elektrycznych bojlerów, zasobników c.w.u. dla ŚUW w Katowicach , dostawa i montaż kurtyny powietrza dla ŚUW przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku – Białej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Śląski Urząd Wojewódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514259
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 25
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-032
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamoweniauw@katowice.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.katowice.uw.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-029990a7-5f8f-4a40-84dd-643aa8c6b8671.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawę przepływowych podgrzewaczy wody, elektrycznych bojlerów, zasobników c.w.u. dla ŚUW w Katowicach , dostawa i montaż kurtyny powietrza dla ŚUW przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku – Białej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-029990a7-5f8f-4a40-84dd-643aa8c6b867
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298347
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00095060/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.6 Sprzęt gospodarstwa domowego , zamówienie udzielane w częściach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00231365
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BAI.272.20.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 492937,35 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 24973,73 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa elektrycznych przepływowych podgrzewaczy wody, elektrycznych bojlerów, zasobników c.w.u. dla Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego.4. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.1 do SWZ - formularz asortymentowo – cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 21863,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dostawa i montaż kurtyny powietrznej do budynku ŚUW zlokalizowanym w przy ul. Piastowskiej 40 w Bielsku – BiałejSzczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2.2 do SWZ - formularz asortymentowo – cenowym wraz z opisem przedmiotu zamówienia,
4.5.3.) Główny kod CPV: 39721310-8 - Ogrzewacze powietrza
4.5.5.) Wartość części: 3163,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla wszystkich zadań częściowych nie złożono żadnej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie
o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu dla wszystkich zadań częściowych nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa zestawu elementów do montażu instalacji alarmowej w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Rozbudowa obecnego środowiska infrastruktury SAN Urzędu Miasta Katowice
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami Część I, II
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiorników
- Usługa rozdrabniania odpadów wielkogabarytowych.
- Dostawa niewyłącznej licencji na oprogramowanie klasy XDR bazujące na platformie ESET PROTECT Enterprise lub równoważne wraz z wdrożeniem.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu do wyposażenia do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Spacerowej 11 w Pułtusku
- "Program Aktywny Maluch 2022-2029" - Dostawa wyposażenia
- Dostawa wyposażenia pracowni dydaktycznych kierunku Dietetyka i żywienie zbiorowe w ramach przedsięwzięcia "Dydaktyczna inicjatywa doskonałości"
- Utworzenie i wyposażenie klubu Senior + w miejscowości Kup przy ul.Rynek 13 - roboty budowlane
- Utworzenie 20 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Krasnymstawie, ul. Poniatowskiego 48 22-300 Krasnystaw - dostawy
- Zakup wyposażenia do projektu pn. "Adaptacja starego przedszkola na bibliotekę"
więcej: Sprzęt gospodarstwa domowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.