eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzemyślADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI



Ogłoszenie z dnia 2025-06-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Przemyślu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650903196

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lwowska 7 A

1.5.2.) Miejscowość: Przemyśl

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-700

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166768360

1.5.8.) Numer faksu: 166784259

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przemysl.miw@wetgiw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://piwprzemysl.mojbip.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5ae28fb-2d4c-4410-979f-3544b3a0e369

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ADAPTACJA BUDYNKU SIEDZIBY POWIATOWEGO INSPEKTORATU WETERYNARII W PRZEMYŚLU W CELU LIKWIDACJI BARIER ARCHITEKTONICZNYCH I JEGO DOSTOSOWANIA DO WYMOGÓW OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5ae28fb-2d4c-4410-979f-3544b3a0e369

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00298322

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00154592/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja budynku siedziby PIW Przemyśl w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowanie do wymogów osób z niepełnosprawnościami

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00263509

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PIW.PA.261.5.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Adaptacja budynku siedziby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu w celu likwidacji barier architektonicznych i jego dostosowania do wymogów osób z niepełnosprawnościami” na terenie działki o nr ewid. 74/7 obr. 214, położonej przy ul. Lwowskiej w Przemyślu, woj. podkarpackie.

Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 jest dostosowanie części budynku Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Przemyślu do potrzeb osób z niepełnosprawnościami, poprzez likwidację istniejących barier architektonicznych, a także wykonanie prac mających na celu dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych.. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1) budowę nowego przyłącza wody do budynku,

2) wykonanie przy budynku zewnętrznej, stalowej, niezadaszonej pochylni dla potrzeb komunikacji osób z niepełnosprawnościami,

3) adaptację wejścia głównego, adaptację łazienki, adaptację pomieszczenia biurowego dla osób z niepełnosprawnościami na parterze budynku,

4) przebudowę klatki schodowej celem dostosowania budynku do obecnych przepisów przeciwpożarowych (PPOŻ), w tym:

a) montaż okna oddymiającego,

b) wymianę stolarki drzwiowej,

c) wykonanie nowej elektrycznej instalacji przeciwpożarowej z sygnalizacją pożarową.

Pozostały opis przedmiotu zamówienia zawiera rozdział IV SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45215220-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy innych obiektów budowlanych niż ośrodki pobytowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

44221000-5 - Okna, drzwi i podobne elementy

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Złożono dwie oferty które przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 431646,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 481096,93 PLN

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający unieważnił postępowanie ponieważ cena oferty z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 ust. 3 ustawy Pzp.

Uzasadnienie faktyczne:
Złożono dwie oferty które przekraczają kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie
zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.