eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LegionowoWymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku PZSP im. W. Wolskiego w Serocku w procedurze "zaprojektuj i wybuduj."



Ogłoszenie z dnia 2025-07-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku PZSP im. W. Wolskiego w Serocku w procedurze „zaprojektuj i wybuduj.”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Legionowski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269858

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Władysława Sikorskiego 11

1.5.2.) Miejscowość: Legionowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-119

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227640516

1.5.8.) Numer faksu: 227640450

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpu@powiat-legionowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiat-legionowski.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat-legionowski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku PZSP im. W. Wolskiego w Serocku w procedurze „zaprojektuj i wybuduj.”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddbf0961-bae1-42b2-9653-0ca2c4d09b24

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00305160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00025667/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Wymiana oświetlenia w PZSP w Serocku oraz w LO im. Marii Konopnickiej w Legionowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00228487

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.272.23.2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania: Wymiana oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne w technologii LED w budynku LO im. M. Konopnickiej w Legionowie i w budynku Powiatowego Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. W Wolskiego w Serocku, następnie dokonanie dostawy opraw wraz z osprzętem i wykonanie robót polegających na montażu nowych opraw oświetleniowych i innych robót towarzyszących.
2. Lokalizacja budynków:
1) Liceum Ogólnokształcące im. M. Konopnickiej w Legionowie, ul. Piłsudskiego 26, 05-120 Legionowo;
2) Powiatowy Zespół Szkół Ponadpodstawowych im. W. Wolskiego w Serocku, ul. Wł. Wolskiego 8, 05-140 Serock.
3. W zakresie przedmiotu zamówienia zostaną wykonane następujące prace:
1) opracowanie dokumentacji projektowej na podstawie Programu Funkcjonalno – Użytkowego (PFU);
2) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych, uprawniających do rozpoczęcia i przeprowadzenia robót budowlanych;
3) wykonanie robót budowlanych w zakresie:
- dostawy i montażu opraw oświetleniowych, innych niezbędnych robót budowlanych oraz wszystkich dostaw i usług koniecznych do przeprowadzenia przedsięwzięcia, aż do momentu przekazania Zamawiającemu do użytkowania.
3. Informacje szczegółowe dotyczące wykonania dokumentacji projektowej:
Wymogi Zamawiającego w zakresie opracowania Dokumentacji Projektowej:
1) Przedmiot umowy w zakresie dokumentacji projektowej obejmuje wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego oświetlenia, wykonanie audytu energetycznego oświetlenia, opracowanie wstępnej koncepcji rozwiązań projektowych, niezbędnej dokumentacji technicznej/wykonawczej, Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiaru robót wraz z kalkulacją cenową oraz wytycznych BIOZ.
2) Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia ma zostać wykonana w następującej ilości egzemplarzy:
a) Inwentaryzacja stanu istniejącego i audyt energetyczny oświetlenia – 1 egzemplarz,
b) Wstępna koncepcja projektowa – 1 egzemplarz,
c) Projekt wykonawczy i inna niezbędna dokumentacja techniczna/wykonawcza – 3 egzemplarze,
d) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 3 egzemplarze,
e) Przedmiar robót wraz z kosztorysem inwestorskim– 2 egzemplarz,
f) Wytyczne BIOZ – 2 egzemplarz.
Do kompletu dokumentacji należy dołączyć płytę CD zawierającą projekt wykonawczy i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych w sformatowanym pliku tekstowym (nazwa_pliku.doc), wszystkie pliki graficzne dokumentacji (wykonane programem pozwalającym zapisać pliki graficzne z rozszerzeniem nazwa_pliku.dwg). Ponadto wszystkie pliki należy zapisać w formacie pdf.

3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wykonania zamówienia przez odpowiedni personel posiadający wymagane uprawnienia do projektowania/kierowania i/lub wykonywania danych robót budowlanych lub czynności.
4) Wymogi Zamawiającego w zakresie opracowania Dokumentacji Projektowej:
a) dokumentacja projektowa winna być na etapie opracowywania konsultowana i uzgadniana przez Wykonawcę z Zamawiającym. Dokumentacja projektowa powinna określać parametry techniczne i funkcjonalne przyjętych rozwiązań materiałowych i wybranej technologii. Wykonawca ma obowiązek uzgadniania z Zamawiającym doboru materiałów budowlanych;
b) dokumentacja projektowa powinna zostać wykonana w języku polskim, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, ze sztuką budowlaną oraz powinna być opatrzona klauzulą o kompletności i przydatności z punktu widzenia celu, któremu ma służyć;
c) dokumentacja projektowa powinna zostać opracowana w sposób czytelny, opisy powinny zostać wykonane pismem maszynowym, opisy ręczne są niedopuszczalne.
5) Do obowiązków Wykonawcy należy również uzupełnianie i poprawianie dokumentacji projektowej zgodnie z zaleceniami jednostek uzgadniających.
6) Dokumentację projektową Wykonawca wykona w zakresie zgodnym z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy:
1) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2022 r. poz. 1679 z późn. zm.);
2) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno – użytkowego (Dz. U. poz. 2454);
3) rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. poz. 2458).
7) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu do akceptacji Dokumentację Projektową w terminach wskazanych w § 5 Umowy (Wzór Umowy).
8) Zamawiający uprawniony jest do dokonania oceny wykonanej przez Wykonawcę Dokumentacji Projektowej i zgłoszenia, w terminie 7 dni roboczych od daty jej dostarczenia Zamawiającemu, zastrzeżeń przez wskazane przez siebie osoby lub instytucje.
9) W przypadku wniesienia przez Zamawiającego zastrzeżeń, Wykonawca zobowiązany jest do ich uwzględnienia i wprowadzenia w Dokumentacji Projektowej zmian zgodnie z zaleceniami Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
10) Po wprowadzeniu przez Wykonawcę zmian w Dokumentacji, zobowiązany jest on do ponownego przedstawienia Zamawiającemu Dokumentacji Projektowej do akceptacji.
11) Odbiory Dokumentacji Projektowej nastąpią na podstawie pisemnego protokołu odbioru, po ostatecznym zaakceptowaniu przez Zamawiającego Dokumentacji Projektowej w trybie określonym w niniejszym paragrafie.

Dalsza część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale VIII SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31500000-1 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283656,45 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283656,45 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mad-Tech Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 384035009

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-07-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283656,45 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.