Ogłoszenie z dnia 2023-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00260505/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-06-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-24/23
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Kliniczny im. dr. J. Babińskiego SPZOZ w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000298554
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: dr. Józefa Babińskiego 29
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 30-393
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@babinski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.babinski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital_babinski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych - ZP-24/232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f8ac01a-0b50-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00303512
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00014348/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Świadczenie usług w zakresie zorganizowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowa o dofinansowanie nr POWR.04.01.00-00-DM05/202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00260505
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-24/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice, Podgórze Duchackie, Podgórze.2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane:
4.1. Pakiet I – Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 570 godzin zegarowych (500 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet I – Formularz cenowy załącznik nr 1.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 91200,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia w zakresie przygotowania i prowadzenia Zajęć profilaktycznych, w tym profilaktyki i promocji zdrowia psychicznego na obszarze funkcjonowania Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe, tj. dzielnic Dębniki, Łagiewniki-Borek Fałęcki, Swoszowice, Podgórze Duchackie, Podgórze.2. Zadania profilaktyki, w tym edukacyjne oraz promocyjne realizowane będą za pomocą programów profilaktycznych dotyczących zaburzeń psychicznych oraz działań społecznych wzmacniających wiedzę z zakresu zdrowia psychicznego. Zarys i plan programów profilaktycznych opracowywany będzie przez wyznaczonego przez Zamawiającego Koordynatora Zespołu ds. profilaktyki we współpracy z Wykonawcami usługi. Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowania prezentacji i/lub materiałów na potrzebę przeprowadzenia i zrealizowania warsztatów.
3. Wykonawca realizując usługę kierować się będzie zapisami Modelu Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, który stanowi załącznik do dokumentacji niniejszego postępowania oraz przedstawionymi po podpisaniu umowy z Wykonawcą ramowymi programami profilaktycznymi.
4. Zamówienie realizowane:
4.2. Pakiet II - Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia Zajęć profilaktycznych w wymiarze łącznym 420 godzin zegarowych (350 godzin zegarowych jako wymiar podstawowy i 70 godzin zegarowych w prawie opcji) w ramach Środowiskowego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży Kraków Południe; Pakiet II – Formularz cenowy załącznik nr 1.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80561000-4 - Usługi szkolenia w dziedzinie zdrowia
4.5.5.) Wartość części: 67200,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Joanna Jasińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342814560
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-12-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60480,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 91200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60480,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Katarzyna Juras
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6871885789
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60480,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-09-01 do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostępu do 48 tytułów książek w wersji elektronicznej w roku 2026 dla Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum w Krakowie.
- 148/2025 Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego
- Dostawa preparatu do higienicznego i chirurgicznego mycia rąk
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania na potrzeby Urzędu Statystycznego w Krakowie
- KP w Krynicy - remont dachu, elewacji i wybranych pomieszczeń
- DOSTARCZANIE PRODUKTÓW LECZNICZYCH I ŚRODKÓW SPOŻYWCZYCH SPECJALNEGO PRZEZNACZENIA ŻYWIENIOWEGO WG 3 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





