eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › "Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2023-2024".

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2023-2024”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM GÓRNICTWA WĘGLOWEGO W ZABRZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243220420

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Georgiusa Agricoli 2

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: (32) 630 30 91

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@muzeumgornictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumgornictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platforma.eb2b.com.pl lub https://xx.eb2b.com.pl lub bezpośredni link do postępowania https://muzeumgornictwa.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/397243

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2023-2024”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee8de5b9-ff95-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00300962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00072818/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby MGW w Zabrzu.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00242352

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/33/MGW/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 198482,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I. Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywne dostawy paliw do pojazdów i urządzeń na potrzeby Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w latach 2023-2024”.
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa, bezgotówkowa, realizowana za pomocą kart flotowych na stacjach paliw zlokalizowanych na terenie Polski, dostawa paliw (tankowanie) do pojazdów służbowych Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu oraz urządzeń spalinowych w posiadaniu Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, całodobowo.
II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZAKUPÓW PALIWA
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw: benzyny bezołowiowej Pb 95, benzyny bezołowiowej PB 98, benzyny bezołowiowej 95 premium ( rodzaj benzyny premium oferowany u potencjalnego Wykonawcy ) oraz oleju napędowego ON do pojazdów oraz urządzeń spalinowych będących własnością Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu,
w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w ilościach stosownie do potrzeb Zamawiającego.
Uwaga:
Paliwo premium – przez paliwo premium rozumie się paliwo lepszej jakości, regularną mieszankę paliwową oferowaną przez poszczególną stację, paliwo posiadające np. substancje uszlachetniające, środki smarne, mają mniejszą ilość siarki itp. Paliwami premium są np. Orlen Verva, BP Ultimate czy Shell V-power.
2) Zamówienie będzie realizowane w postaci świadczeń cząstkowych sprzedaży i tankowania w ilościach pokrywających bieżące potrzeby Zamawiającego.
3) Wykonawca zapewni możliwość zakupu paliwa na wszystkich należących do niego stacjach na terenie kraju.
4) Zamawiający wymaga, aby miejscem realizacji dostaw była co najmniej jedna stacja położona w odległości nie większej niż 10 km od siedziby Zamawiającego tj. 41-800 Zabrze ul. Georgiusa Agricoli 2, liczonej wg wskazań licznika pojazdu poruszającego się najkrótszą trasą, z możliwością całodobowego tankowania.
5) Wykonawca zobowiązuje się dostarczać paliwa spełniające wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015r., poz. 1680).
6) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego okaże certyfikat jakości paliwa oraz dokument określający źródło paliwa.
7) Przewidywane zapotrzebowanie na zakup paliwa:
a. benzyna bezołowiowa Pb 95 – 4302 litrów
b. benzyna bezołowiowa PB 98 – 435 litrów
c. benzyna bezołowiowa 95 premium - 2325 litrów
d. olej napędowy ON – 20340 litrów.

1. Wykaz posiadanych pojazdów i parametry techniczne:
 dwa samochody osobowe – benzyna E95 bezołowiowa
 trzy samochody ciężarowe do 3,5 t – olej napędowy ON
 dwa autobusy – olej napędowy ON
 kolejka górnicza – olej napędowy ON
 urządzenia spalinowe – benzyna E95 bezołowiowa i ON

8) Określone w pkt 7 ilości paliw płynnych są ilościami szacunkowymi i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości paliw płynnych faktycznie zakupionych przez Zamawiającego w toku realizacji umowy zawartej w wyniku Zamówienia Publicznego.
9) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy w zakresie ilościowym i asortymentowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego.
10) W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
11) Obowiązkiem Wykonawcy jest dostarczenie zamawiającemu odpowiednich kart elektronicznych w ilości wskazanej przez Zamawiającego przy czym nie mniejszej niż 12. Zamawiający, w terminie 2 dni roboczych od zawarcia umowy, przekaże Wykonawcy szczegółowy wykaz pojazdów (typ pojazdu, numer rejestracyjny, rodzaj paliwa). Wykonawca, bezpłatnie dostarczy Zamawiającemu oraz uruchomi karty flotowe w terminie 3 dni roboczych od dnia dostarczenia wykonawcy wykazu pojazdów. Zamawiający dla każdej wydanej karty paliwowej, otrzyma, w oddzielnej zamkniętej kopercie numer PIN. Karty paliwowe będą wystawione na numer rejestracyjny pojazdu lub będą kartami na okaziciela.
12) Wykonawca podaje cenę za realizację przedmiotu zamówienia zgodnie ze wzorem Formularza Ofertowego stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ . Cena ofertowa netto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia .Stawkę podatku VAT należy określić w ofercie. Zamawiający wymaga podania procentowej wysokości upustów udzielonych przez Wykonawcę, których wielkość będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy.
13) W ofercie należy podać ceny netto, którymi są średnie ceny netto każdego asortymentu paliwa za okres od 01.04.2023 – 30.04.2023. Średnie ceny paliw należy podać w odniesieniu do dowolnej stacji Wykonawcy znajdującej się na terenie miasta Zabrze.
14) Wykonawca udostępni stały monitoring dokonanych transakcji poprzez udostępnienie wykazu jednostkowych transakcji dokonanych przez Zamawiającego, zawierający takie informacje jak: data, miejsce oraz przedmiot transakcji, ilość oraz wartość transakcji oraz numer karty flotowej na którą transakcja była dokonywana.
15) Zapłata należności odbywać się będzie bezgotówkowo, na podstawie faktur VAT dwa razy w miesiącu, w termie nie dłuższym niż 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego. Faktury VAT zbiorcze powinny być wystawiane na Zamawiającego na podstawie dokumentów potwierdzających zakup paliw za okresy rozliczeniowe.

Ustala się następujące okresy rozliczeniowe:
I okres rozliczeniowy: od 1 do 15 dnia miesiąca,
II okres rozliczeniowy: od 16 dnia miesiąca do ostatniego dnia miesiąca.

16) Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 pzp
w zakresie dostawy paliwa:
a. olej napędowy ON – maksymalne zwiększenie planowanych dostaw do 40 % zamówienia podstawowego
b. benzyna bezołowiowa Pb 95, Pb 95 premium, Pb 98 – maksymalne zwiększenie planowanych dostaw do 40 % zamówienia podstawowego.
Prawo opcji jest przywilejem Zamawiającego z którego nie ma obowiązku skorzystać. Prawo opcji zostanie udzielone w przypadku wystąpienia okoliczności w których Zamawiający będzie potrzebował realizacji dodatkowych dostaw np. wyczerpanie dotychczasowych dostaw w trakcie obowiązywania umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178630,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178630,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 178630,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AMIC POLSKA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5271711106

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 58

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-876

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178630,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-06-30 do 2024-12-31

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

AMIC POLSKA Sp. z o.o. to duże przedsiębiorstwo

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.