Ogłoszenie z dnia 2025-11-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i maszyn spalinowych Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNALNY W GIŻYCKU
1.3.) Oddział zamawiającego: MZK w Giżycku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367726416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Suwalska 21
1.5.2.) Miejscowość: Giżycko
1.5.3.) Kod pocztowy: 11-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 798112435
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mzk@gizycko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gizycko.pl/jednostki_podlegle/2/1684/miejski_zaklad_komunalny
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i maszyn spalinowych Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b73e098d-40b9-4a44-9a8b-dc6c02d33fc3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00529545
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-11-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00030981/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i maszyn spalinowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/12062033.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/um_gizycko
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z art 67 ustawy p.z.p.,
Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy:
a) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
c) zainstalowana dowolna, inna przeglądarka internetowa niż Internet Explorer,
d) włączona obsługa JavaScript,
e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
f) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
g) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
Wymagania określono szczegółowo w Rozdziale XIII i Rozdziale XVI SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Obowiązek wypełniony w rozdziale XXV SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Obowiązek wypełniony w rozdziale XXV SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ST.2511.6.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup:
– oleju napędowego szacunkowej ilości do 25 000 litrów,
- benzyny bezołowiowej Pb 95 w szacowanej ilości do 5000 litrów.
2. Ilości wskazane w ust. 1 są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie na etapie realizacji zamówienia w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zakupów w okresie podanym w Rozdziale IV SWZ do wykorzystania kwoty wskazanej w umowie.
3. Paliwo powinno spełniać wymagania zawarte w:
Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale II SWZ Opis przedmiotu zamówienia. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik nr 6 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09134100-8 - Olej napędowy
09132100-4 - Benzyna bezołowiowa
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która nie zostanie odrzucona na podstawie
art. 226 ust. 1 Pzp oraz uzyska maksymalną liczbę punktów na podstawie kryteriów oceny,
wymienionych poniżej.
2. Zamawiający zastosował jedno kryterium oceny ofert Cena 100%.
1. Cena (C) – znaczenie 100%
Zamawiający dokona oceny w skali od 1 do 100 punktów.
Ilość punktów przyznanych w powyższym kryterium obliczona zostanie wg wzoru:
C = (najniższa cena /cena badanej oferty) X 100 pkt. X 100%
3. Za najkorzystniejszą ofertę zamawiający uzna taką, która uzyskała najwyższą liczbę punktów. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
4.Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający wybiera spośród ofert ofertę, która otrzymała najwyższą ocenę w kryterium o najwyższej wadze.
5.Jeżeli oferty otrzymały taką samą ocenę w kryterium o najwyższej wadze, Zamawiający wybiera ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem.
6.Jeżeli nie można dokonać wyboru oferty w sposób o którym mowa w pkt. 8, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę lub koszt.
7.Na podstawie art. 223 ust. 1 ustawy Pzp w toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień treści złożonych ofert oraz przedmiotowych środków dowodowych lub innych składanych dokumentów lub oświadczeń.
8.W przypadku, gdy zaoferowana cena lub koszt, lub ich istotne części składowe, wydają się rażąco niskie w stosunku do przedmiotu zamówienia lub budzą wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w dokumentach zamówienia lub wynikającymi z odrębnych przepisów zgodnie z art. 224 Zamawiający żąda od Wykonawcy wyjaśnień, w tym złożenia dowodów w zakresie wyliczenia ceny lub kosztu, lub ich istotnych części składowych.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile to wynika to z odrębnych przepisów;
a) warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada koncesje wydaną przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi, zgodnie z wymogami ustawy z 10 kwietnia 1997r. Prawo energetyczne (t.j. Dz.U. 2024, poz. 266 z późn. zm.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
a. Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym, t.j. wykaże że dysponuje minimum jedną stacją paliw zlokalizowaną na terenie miasta lub gminy Giżycko, w odległości nie większej niż 5km od siedziby Zamawiającego. Pomiar odległości zostanie dokonany za pomocą strony internetowej https://www.google.pl/maps, w sposób który uwzględnia długość trasy wzdłuż dróg utwardzonych, gdzie punktem początkowym będzie adres siedziby Zamawiającego a punktem końcowym adres stacji paliw zadeklarowany przez Wykonawcę.
2. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej - dopuszcza łączne spełnienie warunku przez Wykonawców.
3. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ.
2. Informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 1 stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający żąda podmiotowych środków dowodowych na po-twierdzenie spełnienia postawionego warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej.
4. Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni:
1)Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2024r. poz. 1616 z późn. zm), z innym wykonawcą, który złożył od-rębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informa-cjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapita-łowej –Załącznik nr 4 do SWZ.
2) wykaz stacji paliw potwierdzający, że wykonawca dysponuje minimum jedną stacją paliw zlo-kalizowaną w odległości nie większej niż 5km od siedziby Zamawiającego. Pomiar odległości zo-stanie dokonany za pomocą strony internetowej https://www.google.pl/maps, w sposób który uwzględnia długość trasy wzdłuż dróg utwardzonych, gdzie punktem początkowym będzie adres siedziby Zamawiającego a punktem końcowym adres stacji paliw zadeklarowany przez Wyko-nawcę.- Załącznik nr 5 do SWZ
3) kopię koncesji wydanej przez Urząd Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciekłymi objętymi
niniejszym zamówieniem zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo
energetyczne (t.j. Dz.U.2024, poz.266 z poźn.zm.).
5.W zakresie nieuregulowanym ustawą Pzp lub niniejszą SWZ do oświadczeń i dokumentów składanych przez Wykonawcę w postępowaniu zastosowanie mają w szczególności przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Na ofertę składa się:1. Formularz ofertowy – wg. załącznika nr 1 do SWZ;
wraz z ofertą należy złożyć:
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ;
3.Informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej – w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowania do jego reprezentowania: (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia tego dokumentu, o ile wskaże dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów w Formularzu Ofertowym w Części III punkt 1)
4. Pełnomocnictwo – w przypadku podpisania oferty przez osobę, której umocowanie nie wynika z dokumentów rejestrowych, w oryginale w takiej samej formie, jak składana oferta (t. j. w formie elektronicznej). Dopuszcza się także złożenie elektronicznej kopii (skanu) pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego poświadczenia za zgodność z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza stosownie do art. 97§2 Prawa o notariacie ustawy z dnia 14 lutego 1991r., bądź też poprzez opatrzenie skanu pełnomocnictwa sporządzonego uprzednio w formie pisemnej kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pełnomocnictwa nie może być uwierzytelniona przez upełnomocnionego.
5. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno być załączone pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do ich reprezentowania w postępowaniu.
6. W przypadku zastrzeżenia informacji jako „tajemnica przedsiębiorstwa” - oświadczenia i/lub dokumenty na podstawie których, Zamawiający dokona oceny skuteczności zastrzeżenia informacji zawartych w ofercie, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (jeżeli Wykonawca zastrzega takie informacje).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno być załączone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonają poszczególni wykonawcy.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII ust. 1 pkt. 1.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 454 i 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.2. Wszystkie zmiany wskazane w ust. 2 niniejszego paragrafu muszą być uzasadnione i udokumentowane przez Wykonawcę i zaakceptowane przez Zamawiającego oraz muszą być zgodne z przepisami Prawa Zamówień Publicznych i Kodeksu cywilnego.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-11-21 07:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1163702
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-11-21 07:10
8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-12-20
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniuz postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Pzp z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 Pzp.
2. Wykluczenie Wykonawców następuje zgodnie z art. 111 Pzp.
3. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, wobec których nie zachodzą przesłanki lub okoliczności wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (t.j.Dz. U. z 2025.514).
4. Zamawiający nie przewiduje wykluczenia Wykonawców, w przypadkach określonych w art. 109 Ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z GIŻYCKA
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych i maszyn spalinowych Miejskiego Zakładu Komunalnego w Giżycku
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności położnej na Oddziale Ginekologiczno-Położniczo-Noworodkowym
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie czynności pielęgniarki na Oddziale Urazowo-Ortopedycznym
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą
- Dostawa elementów wyposażenia laboratorium druku przyrostowego, technicznych środków materiałowych i materiałów eksploatacyjnych do produkcji dronów oraz elementów składowych sieci LAN.
- Dostawa enrgii
więcej: przetargi w Giżycku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa paliw w systemie bezgotówkowym na podstawie kart flotowych do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Roślin i Nasiennictwa w Warszawie
- "Dostawa paliwa"
- Zakup paliwa do samochodów służbowych Wojewódzkiego Inspektoratu Ochrony Środowiska w Łodzi oraz delegatur w Piotrkowie Trybunalskim, Sieradzu i Skierniewicach na lata 2026 - 2029
- Dostawy paliw silnikowych - tankowanie pojazdów służbowych Placówka SG w Dubiczach Cerkiewnych
- Dostawa paliwa do pojazdów i sprzętu mechanicznego będących w dyspozycji PZD w Kolnie
- Bezgotówkowy zakup paliw płynnych przy użyciu kart flotowych w 2026 roku
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





