Ogłoszenie z dnia 2021-12-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00278382/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Opolu w budynkach przy ul. Głogowskiej 25c, ul. Oleskiej 127 oraz
ul. Reymonta 14/Damrota 7
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W OPOLU
1.3.) Oddział zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Opolu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531655508
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Głogowska 25C
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-315
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 44 16 701
1.5.8.) Numer faksu: 77 44 16 702
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wup@wup.opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupopole.praca.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
http://wup.opole.ibip.pl/public/?id=219217; https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/73994420-ab06-4dc5-b47a-5c312a07cba01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonywanie usługi sprzątania pomieszczeń w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Opolu w budynkach przy ul. Głogowskiej 25c, ul. Oleskiej 127 orazul. Reymonta 14/Damrota 7
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d091716-492c-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00298366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001493/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Usługa sprzątania wewnętrznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PT RPO, PT PO WER, Fundusz Azylu, Migracji i Integracji (FAMI)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00278382/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NO.I.3310.9.2021.JŚ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 141689,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń w budynkach położonych przy ul. Głogowskiej 25c w Opolu oraz przy ul. Oleskiej 127 w Opolu oraz przy ul. Reymonta 14/Damrota 7 w Opolu w częściach zajmowanych przez Wojewódzki Urzędu Pracy w Opolu
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Poprzez brak jednoznacznego zapisu w formularzu ofertowym, wystąpiły braki formalne, które powodują uniemożliwienie poprawnego obliczenia wynagrodzenia wykonawcy.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa i montaż ekranu LED
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- U/38/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji pn. Wykonanie szatni samoobsługowej w budynku Collegium Salutis Humanae.
- D/82/2025 Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu PSM I stopnia w Świdniku
- Usługa sprzątania budynków oraz terenu PSM I i II stopnia w Żaganiu
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W RADOMSKU WRAZ Z TERENEM PRZYLEGLYM
- F.261.2.2025 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługi sprzątania w biurze przy ul. Ogrodowej 5/7 w Warszawie, ul. Białej 4 w Warszawie oraz w siedzibach Wydziałów Zamiejscowych - 24 miesiące
- Świadczenie usługi utrzymania czystości lokali zajmowanych przez Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Krakowie
więcej: Usługi sprzątania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





