Ogłoszenie z dnia 2025-12-03
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: OPOLSKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NARODOWEGO FUNDUSZU ZDROWIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01581798500104
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ozimska 72A
1.5.2.) Miejscowość: Opole
1.5.3.) Kod pocztowy: 45-310
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nfz-opole.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-opole.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Narodowy Fundusz Zdrowia
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-54156da7-2023-4e98-a3b5-4b80a959b571
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00572819
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-12-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-54156da7-2023-4e98-a3b5-4b80a959b5713.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert,
wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu
Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
Adres strony prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-54156da7-2023-4e98-a3b5-4b80a959b571 Postępowanie można
wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk "Przeglądaj postępowania/konkursy"). Identyfikator (ID)
postępowania na Platformie e-Zamówienia: ocds-148610-54156da7-2023-4e98-a3b5-4b80a959b571.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27
32
kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych
osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (Ogólne rozporządzenie o ochronie danych, ROPO), podajemy następujące
informacje:
• ADMINISTRATOREM DANYCH OSOBOWYCH jest
Narodowy Fundusz Zdrowia z siedzibą w Warszawie, reprezentowany przez Prezesa
Narodowego Funduszu Zdrowia, z którym może się Pani/Pan kontaktować w następujący
sposób:
• listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
• za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
»e-mailem: sekretariat.gpf@nfz.gov.pl
• INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
Prezes NFZ wyznaczył Inspektora Ochrony Danych do kontaktu z Panią/Panem w sprawach
dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz realizacji praw związanych
z przetwarzaniem danych, z którym można kontaktować w następujący sposób:
• listownie na adres siedziby administratora: 02-528 Warszawa, ul. Rakowiecka 26/30
• za pomocą platformy ePUAP: NFZ-Centrala/SkrytkaESP
• e-mailem: iod@nfz.gov.pl
• CEL I PODSTAWA PRZETWARZANIA
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu:
• ochrony zasobów NFZ, w tym danych i informacji;
8 określenia możliwości zawarcia umowy (wykonania usługi/realizacji dostawy);
" zawarcia i realizacji umowy pomiędzy kontrahentem/wykonawcą, a Narodowym Funduszem
Zdrowia;
- ustalenia, dochodzenia roszczeń oraz obrony przez roszczeniami.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NFZ08-WAG.251.4.2025
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia.
Szczególne wymagania Zamawiającego dotyczące sposobu dostawy oraz
świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia zostały zawarte w Opisie
Przedmiotu Zamówienia (OPZ), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.
Zamawiający wymaga, aby w ramach usługi, Wykonawca zapewnił usługi
wdrożeniowe, określone w pkt. IV ppkt. 3 SWZ. System musi być objęty serwisem gwarancyjnym producenta przez okres 5 lat, polegającym na naprawie lub wymianie urządzenia w przypadku jego wadliwości w trybie NBD. Wymiana RMA musi odbywać się na zasadzie wysyłki przez producenta sprawnego urządzenia po zgłoszeniu awarii bez potrzeby wcześniejszego wysłania uszkodzonego urządzenia (ang. „advanced replacement”). W ramach producent musi zapewniać również dostęp do aktualizacji oprogramowania oraz wsparcie techniczne w trybie 24/7 (7 dni w tygodniu, 24 godz. na dobę) na zasadach: 1 godzina reakcji dla krytycznych spraw, reakcja na następny dzień roboczy dla niekrytycznych spraw. Prace wdrożeniowe muszą zostać wykonane przez zespół wykwalifikowanych inżynierów sieciowych (co najmniej dwóch dla zapewnienia zastępstwa w przypadku zdarzeń losowych – SLA usługi). Wykonawca musi posiadać aktualny status partnera producenta oferowanego sprzętu na jednym z dwóch najwyższych poziomach (np. Cisco Premier/Gold, HPE Premier/Gold, Fortinet Advanced/Expert). Warunki wdrożenia i wsparcie techniczne zostały określone w Załączniku nr 1 do
SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.2.6.) Główny kod CPV: 31214100-0 - Przełączniki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca:1. wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia 12 działalności jest krótszy – w tym okresie, w ramach wykonanych lub wykonywanych usług, realizował co najmniej pięć usług (potwierdzone oświadczeniem Wykonawcy stanowiące Załącznik nr 5 do SWZ),
2. dysponuje zespołem (co najmniej dwuosobowym), który zostanie skierowany przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnym za wdrożenie, posiadającym wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne i co najmniej 10 lat doświadczenia we wdrażaniu sieci komputerowych oraz bardzo dobrą znajomość bezpieczeństwa sieciowego,
3. dysponuje zespołem (co najmniej dwuosobowym), który zostanie skierowany przez Wykonawcę do realizacji prac wdrożeniowych, posiadający certyfikaty producenta dostarczanego sprzętu na poziomie "Ekspert” (np. Cisco CCIE, Fortinet NSE7/FCSS, Aruba ACSX) i wykonał co najmniej 5 wdrożeń u różnych klientów dla przełączników sieciowych klasy Enterprise w sieci z min. 200 użytkowników.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z SWZ.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-12-11 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-12-11 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2026-01-10
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywna dostawa chemii gospodarczej dla SP ZOZ MSWiA w Opolu
- Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa i montaż ekranu LED
- Dostawy produktów mięsnych i wędliniarskich
- U/38/2025 Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla inwestycji pn. Wykonanie szatni samoobsługowej w budynku Collegium Salutis Humanae.
- D/82/2025 Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania wraz z usługą wdrożenia
- Zakup 4 sztuk przełączników sieciowych corowych wraz z 5 letnim wsparciem producenta dla Opolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do mysłowickich liceów ogólnokształcących" w ramach projektu pn. "Mysłowickie licea stawiają na jakość "
- Dostawa, instalacja i wdrożenie sprzętu i oprogramowania komputerowego na potrzeby Urzędu Miasta i Gminy w Lubowidzu
- Dostawa wyposażenia serwerowni oraz sprzętu teleinformatycznego z oprogramowaniem dla Starostwa Powiatowego w Łomży
więcej: Przełączniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





